Urmărește-ne în Social Media

rock

Tudor Chirilă, despre noul show Vama: "Poate să fie ca și când am cânta în curte la Ilie Moromete" - VIDEO INTERVIU

Pe 12 octombrie, povestea trupei Vama va continua cu un nou capitol - ”Better”. Primul album al formației cu versuri în limba engleză va fi prezentat în cadrul unui show cu un stage design unic, Tudor Chirilă anunțând că partea vizuală va avea un impact major asupra percepției întregului spectacol. Emoțiile pe care le va simți fiecare spectator nu pot fi, însă, anticipate, așa încât, solistul Vama ne-a lăsat cu gândul la un concert în curtea lui Moromete, ceva ce nu a mai văzut nimeni până acum.

Publicat

pe

Ai lansat de curând un nou album cu trupa Vama - ”Better”. Discul a fost publicat inclusiv pe YouTube. Ce feedback ați primit până acum?

Am primit un feedback foarte bun, dar foarte puțin. Bine, nu mă așteptam să fie foarte multe vizualizări la abum. Sunt în jur de 20.000. Piesele cresc în mod diferit. Noi am pus albumul și sub formă de un singur track, de 50 de minute, punctând unde se schimbă piesele, dar și sub formă de playlist, pe YouTube, fiecare piesă în parte, 12 cântece. Suntem la 20 de zile de la debutul albumului. Oricum, lumea nu mai ascultă albume în ziua de azi, ascultă cântece. Și dacă, să zicem, clipul la ”Memories Now” are 250.000 de vizualizări, e tot destul de puțin, în comparație cu cele 12 milioane de la ”Perfect fără tine” sau cele 2 milioane jumate de la ”Fata în boxeri”. Putem să spunem că nu e un album mainstream, cel puțin în România, deși eu cred că el este până la urmă o muzică pop-rock comercială în spiritul 2017, muzică făcută la standarde de Europa Centrală - Olanda, Germania, Franța, cu un producător din Anglia. Dar, poate că sound-ul ăsta este, o dată, foarte surprinzător, din partea noastră, poate că fanii noștri nu se așteptau, poate că-s puțin loviți în freză acum, cu chestia asta. Cei ultrași, adică fanii fani fani, nu cred că sunt surprinși, sau sunt surprinși plăcut, ceilalți cred că trebuie să-l digere. Nu știu dacă după 20 de zile un album cu 20 de mii de views...e mult sau puțin, astea sunt.

Acest album a fost înregistrat într-un studio din UK. Ați lucrat, de asemenea, cu un producător străin. Cum a fost această experiență? Ați perceput întregul proces diferit, cumparativ cu celelalte albume înregistrate până acum? 

În primul rând, ca să încep cu sfârșitul întrebării tale, noi nu am avut până acum un proces. Deci, principalul lucru pe care l-am achiziționat noi, ca oameni și ca muzicieni, lucrând cu un producător, este că avem un proces, și că acum știm foarte clar să lucrăm mult mai organizat, chiar dacă am lucra fără un producător. Ceea ce eu, personal, nu-mi doresc. pentru că lucrul cu un producător ne-a dus într-o altă dimensiune, ne-a scutit de o grămadă de chestii negative, de tip orgoliu, că eu conduc, sau eu conduc. Și într-o trupă de 5 oameni e foarte greu să găsești o congruență din asta între noi. Prin urmare, producătorul a avut acest rol. Mie îmi place să fac comparația cu teatrul, că e mai ușor de înțeles: actori fără regizor, sau actori cu regizor. Se pot monta piese de actori, fără regizori, dar haosul e puțin mai mare. E nevoie de o viziune superioară care să spună: <<Bă, ce ne dorim cu piesa asta? / Asta.// Ce înseamnă textul ăsta? / Asta.>> Și în funcție de asta, tu joci așa, decorul arată așa, luminile le faci așa, și jucăm așa. Eu, actor fiind, mă feresc întotdeauna să intru într-un proiect în care sunt invitat și să întreb <<Cine-i regizor? // Păi n-avem, lasă că facem noi. // Bă, nu vreau.>>.  Pentru că și eu am tendința de a deveni regizor și începe o măcinare din asta, care pe care. Prin urmare, asta am câștigat. Doi la mână, am câștigat o viziune și o viziune fresh vizavi de muzică. E un producător care a lucrat cu Arctic Monkeys, a mai lucrat cu Duffy, cu Lykke Li, cu Rudimental, a lansat o trupă care a deschis ultimul turneu al trupei Imagine Dragons, Sunset Suns, lucrează acum cu o gașcă foarte celebră din Australia. E un producător nu neapărat în vogă, dar e un producător emergent, crește, are 35 de ani și crește. Și vizavi de înregistrări, am tras în România, în afara unui singur cântec din Anglia, care a fost primul cântec - ”Memories Now”. Lucru care vine să spună că de fapt că tehnologia nu mai e o barieră pentru nimeni, ci know-how-ul. Acum problema noastră e de know-how în lumea de astăzi. Scule sunt și aici, dar cum imprimăm, cum facem, și ăsta e lucru pe care, iarăși, el îl știe foarte bine.

Care a fost intenția voastră cu noul album? V-ați dorit o ușoară schimbare de stil sau aceasta a venit natural?

Să cucerim Bulgaria, cum zic eu în concerte. Și să nu râzi, că bulgarii sunt - deși e o glumă, bineînțeles - bulgarii sunt un public care a avut și are niște festivaluri la Kavarna, în care veneau toți rockerii europeni. Și noi ne urcam în mașini să mergem să vedem trupe în Bulgaria. Până când a început și piața noastră de promoteri să crească și să se facă concerte aici, a durat ceva. Și atunci bulgarii sunt un public avizat. Dar, una peste alta, noi ne-am dorit să ieșim în Europa Centrală și de Est și să prezentăm muzica asta, că de asta am făcut-o. Cam asta e ce ne dorim. Și iarăși ajungem la producător: am făcut-o ca să poată să intre într-o competiție, pentru că competiția este acerbă și la noi, deocamdată, speranțele sunt mai mari decât aștepările. Ca să poată să intre în competiția asta a mai multor trupe, am apelat la școala cea mai bună - școala britanică. Chiar dacă știm că nu putem concura cu școala britanică, și chiar dacă, paradoxal, primele noastre concerte în afara țării, sunt în Anglia: 25, 26, 28 - Londra, Manchester, Glasgow. Frumos măcar că vedem lumea.

Am ascultat și eu albumul și mi-au atras atenția două piese: ”Start A Fight” cu Larisa Mihăieș, care a fost la Vocea României, și ”London Feeling”. ”Start A Fight” are pe refren un vibe ce-mi amintește puțin de ”Smells Like Teen Spirit” de la Nirvana, și ”London Feeling” mi se pare că transmite foarte bine melancolia trupei Vama. Poți să-mi povestești puțin despre geneza acestor două melodii?

Și mie îmi plac piesele astea mult. ”London Feeling” e chiar compoziția mea. Trebuie spus că am muncit împreună. Gelu are, de exemplu, ”Ghost At War”, Dănuț, de la bas, are mai multe piese: are refrenul de la ”In The Name Of Love”, refrenul de la ”Burning Man”, deci s-a compus de multe ori la comun. Dar ”London Feeling” e piesa mea, am venit cu ea de acasă și băieții au adoptat-o foarte repede. Noi am făcut întâi muzica, și pe mine m-a dus la tema cântecului. Esta un cântec mai degrabă Freudian, cumva, psihologic, care vrea să spună că întotdeauna trebuie să rezolvăm problemele copilului din noi, ca să ne rezolvăm pe noi, că vrem în viață întotdeauna ceea ce nu avem, și cântecul este o paralelă între destinul unei prostituate și destinul unei femei super bogate, care are o relație, dar care e singură în relația aia. Cumva, singurătatea e și la prostituată, care e consumată seară de seară și nu are pe nimeni, iar ailaltă așteaptă pe cineva autentic la ușa ei, dar din păcate, și-a creat o colivie din care îi e frică să iasă. Toată chestia asta e îmbrăcată într-un refren care spune că noi nu reușim să spargem pattern-urile care s-au creat în copilărie, și nu reușim să le depășim. Adică sunt niște condiționări, sunt niște traume pe care le avem, ca copii, care ne urmăresc toată viața, iar lupta cu ele e foarte mare. De aia e și un vers: <<Colivia e deschisă // The cage door is open but I won’t fly / Gloom and routine are safer for now>> Adică rutina e ok, hai să nu ieșim din ea, că Doamne ferește ce se întâmplă. Noi așa suntem ca indivizi. Conservatorismul, rutina, toate astea sunt cu noi, ne e mult mai simplu să nu schimbăm nimic, decât să schimbăm ceva. Cam asta e tema cântecului și lui James i-a plăcut foarte mult cântecul ăsta și a fost și un moment în care m-a felicitat. Așa, fără falsă modestie, a zis: <<Bă, scrii mai bine decât mulți nativi>>. Poate scriu mai bine, nu vorbesc atât de bine pe cât scriu, pentru că e mai simplu să scrii în ziua de azi, cu tot ajutorul tehnologiei. Internetul te ajută foarte mult să-ți verifici expresiile. Și cam asta e ideea piesei. Și vizualul de la Polivalentă, de pe 12 octombrie, va fi, în linii mari, o fetiță care îmbătrânește, dar ea rămâne într-un corp de fetiță, pe piesa asta. Na, că am dat și ceva din casă.

Urma să te întreb și despre asta.

Știu, știu, dar am făcut legătura acum. Iar ”Start A Fight” este o piesă care s-a născut împreună cu toată gașca. Și tu ai sesizat bine - n-aș spune, neapărat Nirvana, dar e refrenul anilor '90. E rock-ul ăla al anilor '90.

Tobele mai mult.

Exact. Noi asta am și vrut să obținem. O strofă foarte hip hop, că strofa e foarte hip hop, cu tobele super produse, mari, puternice, după care se trece la toba aia acustică. Și chitara e ca o imprimare din asta lo-fi și cu refrenul ăla foarte simplu: "I'm going dooown". Foarte direct, foarte british, nimic în plus. ”Start A Fight” e despre consum sexual. De fapt, despre momentele alea în viață noastră în care nu știu alții, dar eu, cel puțin, am trecut, sex fără obligații, dai telefon seara: <<Vrei? // Bine, vreau. // OK>>. Și sexul ăla se transformă într-o chestie de consum, așa, o arzi foarte repede, spui la revedere și asta a fost. Câteodată, oamenii au nevoie de asta. Cred că de foarte multe ori, de altfel, ca să nu fim ipocriți, au nevoie de chestia asta - no strings attached. Problemele apar cu dragostea, cu momentul în care unul din parteneri vrea mai mult și ăla nu vrea să dea, nu vrea să ofere. Și, cel puțin oamenii egoiști chiar se simt foarte bine în genul ăsta de sex, fără obligații, no strings attached, la revedere, te-am pupat, chiar dacă în spatele lui e foarte multă singurătate. Și cântecul e despre doi oameni care se văd, se întâlnesc, e o atracție sexuală extraordinară, nu pot să îi reziste și știu că ea trebuie consumată repede ca să nu ajungă în altceva, că de obicei așa aluneci în altceva, și sunt gata să pună capăt în momentul ăla: <<Băi, consumăm, asta este, we're going down, adică ne aruncăm pe o spirală din asta sexuală, cu capul înainte, facem toate tâmpeniile din lume, și gata>>. Și așa se termină și cântecul, brusc. Cam asta e tema. Și aici cântecul s-a născut. E interesant că eu am cântat refrenul ăsta, we're going down, că mi-a venit la mână, dar fără să mă gândesc că we're going down înseamnă ceva, și după aia am început să mă gândesc la ideea asta, pe care niciodată n-am speculat-o până acum în versurile mele, de consum sexual, de stoarcerea asta - sexual waste. Asta e.

Versurile noilor piese sunt în limba engleză. Este limba engleză la fel de ofertantă ca limba română, atunci când compui?

Nu, e mai ofertantă. Și știi de ce? Pentru că e mai scurtă, e mai sintetică. Poți să spui mai repede lucrurile. În primul rând, e mai ușor de cântat, dar, în același timp, aparent, e o limbă mai simplă și nu atât de bogată. Sunt cuvinte cu atât de multe sensuri, același cuvânt care este reverberat și expresii care se pot folosi cu triplu cvadruplu sens și așa mai departe, încât spui puțin, dar spui mult, în același timp. Scrii puțin și spui mult. Și nu știu, de exemplu, dacă ”London Feeling”, de care vorbeam mai devreme, care e un cântec lung de 5 minute jumate - nu știu dacă aș fi reușit să-l spun în română în la fel de puține cuvinte.

Apropo de versuri, cu ele începeți atunci când compuneți o piesă? Sau porniți de la linia melodică?

Numai de la muzică. Deși eu consider asta o greșeală. Citesc acum biografia lui Bob Dylan și el pleca foarte mult de la versuri, dar mie mi se pare că dacă pleci de la versuri, te obligă la un anumit tip de ritm și un anumit tip de lungime a frazei muzicale și atunci se omoară creativitatea și nu-mi place. Așa că la noi apare întâi muzica și după aia mă chinui eu să pun versurile alea în muzica aia care există. Mi se par mai bine așa.

Pe 12 octombrie aveți concert de lansare de album la Sala Polivalentă. Poți să-mi povestești puțin despre show-ul pe care îl pregătiți?

În primul rând e un stage design unic. Adică e chiar unic în peisajul producțiilor din România, de după '90, sau și mai recent, că după '90 nu au fost mari producții, doar cele venite de afară. Nu cred că o trupă românească a mai avut stage design-ul ăsta, din punctul ăsta de vedere suntem unici și o spun cu mâna pe inimă. Am lucrat cu un scenograf foarte bun, în persoana Ioanei Moscu, un scenograf de teatru care s-a îndrăgostit foarte tare de proiectul ăsta. Lucrăm cu o companie de VJ, un grup de creativi de VJ din Olanda, au fost rezidenți la Untold acum două ediții. Lucrăm cu Dani Clingă, un veteran al light design-ului românesc la lumini și e o echipă foarte interesantă. A trebuit să luăm tot felul de resurse, adică nu lucrăm cu o singură companie de producție, e o producție costisitoare, cel puțin pentru buzunarul nostru, și chiar și pentru buzunarul promoter-ului și depinde mult de cei care vin la concert să ne vadă și întotdeauna oamenii ar trebui să se gândească că atunci când vin la o trupă românească, ei și susțin o producție, nu doar dau un ban pe bilet unui artist. De multe ori, facem producțiile astea atât de ambițios pentru că vrem să lăsăm ceva în urma noastră și să nu căutăm, neapărat, un profit imediat. Un profit ar putea să iasă din reprezentarea de 4 sau de 5 ori a unui spectacol și asta, câteodată, nu se întâmplă. Noi sperăm să-l mai facem pe ăsta la Cluj, pentru că avem o dragoste mare pentru Cluj, și vrem să-l reprezentăm așa, și Clujul are o sală polivalentă similară sălii polivalente din București. Deci omul trebuie să înțeleagă cumva, când vine la concert, că plătește nu că va cânta Vama, plătește o poveste întreagă, și noi ne chinuim să oferim o poveste care să fie memorabilă. De aia mă enervez și ne chinuim să afle toată lumea de concertul ăsta, ca să nu zică: <<Bă, știi, n-am știut și n-am putut să vin>>. De asta suntem într-o promovare agresivă acum, în perioada asta, de vreo săptămână pe radiouri, de o lună de zile, de altfel. Eu cred că din punct de vedere vizual, când omul intră în sală, când concertul ăsta va începe cu primul acord, oamenii o să spună: <<Eu n-am văzut asta în România>>. Asta neînsemnând că e wow, însemnând că n-au văzut, însemnând că poate să fie ca și când am cânta în curte la Ilie Moromete. Nici aia n-a văzut nimeni. Adică este, măcar, ceva unic și, sperăm, și surprinzător.

Îți mulțumesc pentru timpul acordat și ne vedem la concert!

Sper să ne vedem la concert în număr cât mai mare. Eu mi-aș dori să vină toată lumea la ceea ce se numește cel mai important și ce va fi cel mai important concert Vama de anul ăsta și n-aș vrea ca cei care nu ajung să trăiască cu regretul că n-au ajuns pentru că nimeni n-ar trebui să trăiască cu un nici măcar un regret atât de mic cum că au ratat un concert Vama - și unul mișto. Deci, gagiilor, vă așteptăm. V-am pupat!

Apasă pe eveniment pentru informații suplimentare:

Concerte joi, 12 octombrie 2017

Vama - lansare de album

Loc
Sala Polivalentă
Comentează

Emisiuni radio-tv

Urmărește al doilea episod din Confruntările de la Vocea României 2024

Pe 15 noiembrie 2024, telespectatorii au putut urmări o nouă ediție din etapa Confruntărilor de la Vocea României și au aflat ce concurenți merg mai departe în competiție.

Publicat

pe

Antrenori Vocea României 2024 - audiții pe nevăzute
Antrenori Vocea României 2024 - audiții pe nevăzute │ FOTO: PRO TV

Confruntările nu sunt o etapă ușoară pentru concurenți, întrucât nu au doar presiunea competiției, ci și faptul că trebuie să se armonizeze pe o piesă, alături de un alt coleg din echipă. Într-o confruntare au intrat doi concurenți și o singură decizie pentru antrenor. Însă, după fiecare cântare, antrenorii au putut face o recomandare cu butoanele pe care le-au avut la dispoziție. Unele s-au dovedit de ajutor, altele, însă, au făcut alegerea și mai dificilă. Concurenții care nu au fost aleși au mai avut o șansă: ceilalți antrenori i-au putut salva, nu o dată, ci de două ori pe parcursul duelurilor.

Duelurile celei de-a doua ediții a Confruntărilor de la Vocea României 2024

  1. Echipa Horia & Theo Rose: Colin Doljescu vs David Marshall / Ioana Novac vs Bianca Bîsceanu
  2. Echipa Irina: Diana Toader vs Jorick Bronius / Nica Dudca vs Arcangelo D'Angelo / Ștefan Suciu vs Simona Delegeanu
  3. Echipa Smiley: Jaqueline Crăciun vs Carla Iliași / Eliza Chifu vs Valentin Dovlecel
  4. Echipa Tudor: Teodora Negreanu vs Anastasia Sandu

Colin Doljescu vs David Marshall

Horia Brenciu și Theo Rose s-au gândit la o piesă cu semnificație pentru perechea Colin și David. "Home" de la Michael Buble a fost alegerea antrenorilor, fiind de părere că Vocea României este acum "acasă" pentru americanul David și tânărul Colin, care a trăit mulți ani în Irlanda.

"Îmi place foarte mult cum a sunat acest duet. Într-adevăr, m-am gândit și eu că mai e un pic și vine Crăciunul, m-ați băgat în atmosfera asta. Și mie îmi place foarte mult piesa asta. Cred că mie mi-a plăcut mai mult David", a transmis Smiley.

Tudor Chirilă a declarat:

"A fost ca o cântare tată-fiu, într-un fel. Mi s-a părut mai multă experiență de viață care a dat un parfum special acestui cântec la David. Vârsta nu e tot timpul un dezavantaj. Amândoi ați fost mișto pe cântecul ăsta, dar mi s-a părut că parcă plăcerea a fost mai mult, în seara asta, la David. Parcă n-ai nicio miză și asta e foarte mișto."

Horia și Theo Rose au ales să meargă mai departe cu Colin. David a fost selectat de Tudor și continuă parcursul la Vocea României.

Diana Toader vs Jorick Bronius

Diana și Jorick, din echipa Irina Rimes, au electrizat scena de la Vocea României cu piesa "Smells Like Teen Spirit".

"Am văzut în sfârșit un battle. Am văzut un duel. V-a ajutat și alegerea muzicală, dar mi-a plăcut foarte mult că am simțit că vă și luptați unul cu altul. Mi-a plăcut tare momentul vostru", a spus Theo. 

Smiley a transmis:

"Mie îmi place alegerea foarte mult. Mi se pare că lipsea o Nirvana de la Vocea României și mi se pare că i-ați făcut cinste. Ați cântat amândoi bine, rock, cu atitudine."

Irina a mers mai departe cu Diana. Jorick a părăsit competiția.

Jaqueline Crăciun vs Carla Iliași

Smiley le-a pregătit pe Jaqueline și Carla pentru un confruntare măreață cu piesa "Enough is enough" - Barbra Streisand și Donna Summer.

"Este unul dintre duetele care mi-a plăcut cel mai mult de la Smiley. A fost really powerful (n.r. foarte puternic). Cu actoria la voi, cu dansul la voi, cu vocea la voi, cu respirația la voi, cu interpretarea la voi, Mi-a plăcut foarte mult", a transmis Tudor.

Irina a declarat:

"A fost foarte frumos! Mi-au plăcut foarte mult momentele în care v-ați armonizat, ați fost bine acolo. Dar mi-au plăcut și momentele când ați fost separate pentru că am putut să departajez și să-mi aleg favorita. Alegerea piesei mișto, voi sunteți mișto, totul e mișto!"

Smiley a ales-o pe Carla. Jaqueline a părăsit competiția.

Teodora Negreanu vs Anastasia Sandu

Teodora și Anastasia au cântat "Cry" de la Aerosmith, un clasic, după cum a declarat Tudor Chirilă.

"Mi s-a părut echilibrată situația la voi. V-am putut departaja și eu, și Horia, doar în funcție de cine ni s-a părut nouă că stă mai bine pe scenă. Că vocal sunteți acolo", a spus Theo.

Smiley a declarat:

"Mie mi-a stârnit niște amintiri așa frumoase pentru că mi-am adus aminte de clipul ăla. Mai țineți minte clipul cu Alicia Silverstone și cu Liv Tyler, care devastau benzinării, sălbaticie. Eu eram puștan atunci, aveam 10-12 ani și mă uitam așa...eram terminat, eram îndrăgostit de amândouă, nu știam pe care să o aleg. Îmi plac în egală măsură ambele voci."

Tudor a decis ca Teodora să meargă mai departe. Anastasia a părăsit competiția. 

Nica Dudca vs Arcangelo D'Angelo

Echipa Irina Rimes a urcat din nou pe scenă, de data aceasta fiind reprezentată de Nica și Arcangelo. Cei doi concurenți au interpretat "Un-Break My Heart".

"Cred că cântecul ăsta v-a adus niște provocări. A părut că vă căutați pe parcursul piesei locul potrivit unde să vă sune vocea. Asta m-a făcut cumva să pierd din romantismul de mult pierdut al acestei piese pe care am auzit-o la toate bairamele groaznice în care încercam să ne combinăm și noi cu o fată. Atât de mult am ascultat piesa asta, atât de mult așteptam să se stingă lumina și să tăbărâm pe fete încât nu pot să spun că mă mai emoționează", a fost de părere Tudor Chirilă.

Theo a mărturisit:

"Mie mi-a plăcut mai mult când v-am auzit împreună, în armonie, decât separat. Abia când vă armonizați, mă mai relaxam."

Irina l-a ales pe Arcangelo. Nica a părăsit emisiunea.

Ioana Novac vs Bianca Bîsceanu

Ioana și Bianca, din echipa Horia Brenciu & Theo Rose, s-au duelat pe melodia "Give It To Me Right".

Un duet cinstit, onest, fiecare v-ați făcut partea, ați susținut piesa, mi-a plăcut de voi. Din punctul meu de vedere, există o alegere care ține de timbru", a declarat Chirilă, recomandând-o pe Ioana.

Irina a spus:

"Nu mă așteptam să aud piesa asta aici și mai ales, nu știu de ce, nu mă așteptam să o aud la ei. Eu cred că ați cântat foarte bine. Mi-a plăcut coloratura pe care ați aplicat-o pe piesa asta. Sunteți amândouă foarte bune, cred că o să fie o alegere grea."

Ioana Novac a mers mai departe. Bianca a părăsit competiția.

Eliza Chifu vs Valentin Dovlecel

Eliza și Valentin și-au unit forțele și au creat un moment special pe melodia "Wild World" (Cat Stevens).

"Niciodată să nu faceți un reggae fără armonie. Iertați-mă, dar asta simte sufletul meu muzical", a declarat Horia Brenciu.

Irina a spus:

"Nu-s neapărat de acord că trebuia să existe o armonizare și că trebuia să cântați pe voci pentru că, într-adevăr, există momente, există concurenți care nu știu să cânte împreună. Nu zic neapărat că e cazul vostru, dar nu mi-a lipsit neapărat treaba asta. Mi se pare că v-a ieșit foarte frumos. Felicitări!"

Smiley a ales-o pe Eliza. Valentin a părăsit competiția.

Ștefan Suciu vs Simona Delegeanu

Ștefan și Simona au adus sensibilitate pe scena Vocea României cu piesa "lovely" (Billie Eilish & Khalid).

"E o chestie aici pe care ar trebui să o știe toată lumea când vine la Vocea României. Nu e ca acasă. Ceva ce știi bine să faci acasă nu mai funcționează aici. Mi se pare că ați ieșit din zona de confort, ați intrat într-o altă zonă și nu mi s-a mai părut că a fost ce trebuie. Și mi-aș fi dorit foarte mult pentru că am amândoi sunteți niște voci foarte bune, cu niște timbre foarte bune", a fost părerea lui Tudor.

Smiley a spus:

"Există și piese lente pe care trebuie să le cânți cu energie. Voi trebuie să aveți energie chiar și acolo unde e o piesă lentă. În seara asta parcă n-ați transmis și către noi. Cred că Ștefan a avut un pic mai mult zvâc în seara asta."

Irina a mers mai departe cu Simona. Ștefan a părăsit competiția.

Citește în continuare

Emisiuni radio-tv

Theo Rose și "Tătuțu" s-au reunit pe scena de la Vocea României - VIDEO

Theo Rose a avut parte de o surpriză plină de emoție la Vocea României când pe scenă, special pentru ea, a urcat actorul George Mihăiță. Cei doi au jucat împreună în serialul "Clanul".

Publicat

pe

Theo Rose și George Mihăiță la Vocea României 2024
Theo Rose și George Mihăiță la Vocea României 2024 │ FOTO: PRO TV

Vocea României continuă să se ridice la cel mai înalt nivel când vine vorba de surprize. În prima rundă a Confruntărilor, antrenorii au fost luați prin surprindere de Gina Pistol, Florin Dumitrescu, Cătălin Scărlătescu și Sorin Bontea. Acum, în cel de-al doilea episod al acestei etape, Theo Rose s-a bucurat de o prezență cu adevărat specială sufletului ei.

Actorul George Mihăiță a urcat pe scena de la Vocea României cu un buchet de trandafiri și a interpretat o parte din piesa "Nu mă mai despart de tine", în uralele publicului care exclama: "Tătuțu! Tătuțu!". La auzul vocii sale, Theo Rose a rămas fără cuvinte. Artista a venit pe scenă lângă cel care i-a fost tată în serialul "Clanul" și i-a transmis cu emoție: "Ce frumos sunteți!"

"Tătuțu" a declarat:

"Dragii mei, am venit direct de pe platoul de filmare, unde realizăm serialul <<Tătuțu>>, după <<Clanul>>, și am venit să vă îmbrățișez pe toți și, în mod special, să-i spun la mulți ani acestei excepționale făpturi care a fost fiica mea în serialul <<Clanul>> - Theo Rose."

Așa cum se înțelege din mesajul transmis de actor, filmările de la Vocea României au coincis cu ziua de naștere a cântăreței. Aniversarea lui Theo Rose a continuat să fie sărbătorită de colegii de scaun cu o sesiune amuzantă de karaoke. Antrenorii au cântat "Mai întoarce, Doamne, roata", "Sunt vagabondul vieții mele" și "Perfect".

Încă de la primul episod, serialul "Clanul" i-a captivat pe telespectatori, iar personaje i-au purtat într-o lume în care misterul, dragostea, minciuna, trădarea și căutarea constantă a dreptății s-au îmbinat la fiecare pas. Show-ul s-a încheiat anul acesta, însă povestea continuă cu "Tătuțul", un prequel a cărui acțiune are loc cu 20 de ani înainte de cea din "Clanul".

Citește în continuare

Emisiuni radio-tv

Vocea României 2024: Horia Brenciu a fost emoționat până la lacrimi de un duet muzical

În principal, Vocea României este o emisiune despre muzică și voci excepționale, însă ajunge la inima telespectatorilor și prin intermediul emoțiilor transmise de concurenți. În cea mai recentă ediție, Horia Brenciu a fost profund atins de o interpretare livrată de "elevii" săi. Te invităm să afli mai multe detalii în articol.

Publicat

pe

Cosmin Doljescu și David Marshall în Confruntările de la Vocea României 2024
Cosmin Doljescu și David Marshall în Confruntările de la Vocea României 2024 │ FOTO: PRO TV

Cosmin Doljescu și David Marshall au fost responsabili pentru emoția resimțită de Horia. Artistul și colega sa, Theo Rose, s-au gândit la o piesă cu semnificație pentru perechea Colin și David. "Home" de la Michael Buble a fost alegerea antrenorilor, fiind de părere că Vocea României este acum "acasă" pentru americanul David și tânărul Colin, care a trăit mulți ani în Irlanda.

"Am avut un sentiment ca și cum Colin, fiind cel mai tânăr, are un suflet bătrân, iar în tine (n.r. David) am văzut un suflet tânăr și neliniștit. M-ați dus cu gândul acasă, cred că ăsta era și scopul. Vă felicit!", a spus Irina Rimes.

Smiley a transmis:

"Îmi place foarte mult cum a sunat acest duet. Într-adevăr, m-am gândit și eu că mai e un pic și vine Crăciunul, m-ați băgat în atmosfera asta. Și mie îmi place foarte mult piesa asta. Cred că mie mi-a plăcut mai mult David."

Tudor Chirilă a declarat:

"A fost ca o cântare tată-fiu, într-un fel. Mi s-a părut mai multă experiență de viață care a dat un parfum special acestui cântec la David. Vârsta nu e tot timpul un dezavantaj. Amândoi ați fost mișto pe cântecul ăsta, dar mi s-a părut că parcă plăcerea a fost mai mult, în seara asta, la David. Parcă n-ai nicio miză și asta e foarte mișto."

Theo Rose le-a spus concurenților următoarele:

"Noi suntem foarte mândri de voi și suntem recunoscători că ne-ați ales și că sunteți parte din echipa noastră. Am găsit foarte multe lucruri în comun între noi și voi. David are un umor 100% românesc. Tu ești român, David, să știi, iar în tine, Colin, am găsit un copil cu mult bun simț, sufletist, foarte serios. Mă bucur că mai există copii ca tine și să știi că rămân la părerea din blind-uri: băiatul meu când o să crească sper să fie ca tine."

Horia Brenciu a declarat cu vulnerabilitate:

David, îți mulțumesc foarte mult că ai arătat ca un tată pentru Colin! Colin, îți mulțumesc foarte mult pentru că, în această zi, mi-ai adus aminte că și eu sunt fiul cuiva și chiar astăzi era ziua tatăl meu. Ați cântat bine!

Horia și Theo Rose au ales să meargă mai departe cu Colin. David a fost selectat de Tudor și continuă parcursul la Vocea României.

Citește în continuare

Trending