Urmărește-ne în Social Media

pop

JO: "Mi-aș dori să am ocazia să joc într-un serial"

Am stat de vorbă cu JO, care a lansat recent "În lipsa ta", o piesă pop sensibilă. Artista ne-a vorbit despre relația cu noua echipă de la HaHaHa Production, preferințele muzicale și pasiunea pentru film.

Publicat

pe

Credit foto: Andreea Retinschi

Pe numele său real Ioana Anuţa, JO a intrat în atenţia publicului în 2012, când termina concursul "X Factor" pe locul 2. Ulterior se lansa cu primul single "Şoapte", urmat de apreciata piesă "Mesajul meu". Acestea au strâns peste 31 de milioane de vizualizări pe YouTube. Cea mai cunoscută melodie rămâne "Până vara viitoare", o colaborare cu Randi cu peste 25 de milioane de vizualizări pe YouTube.

InfoMusic: Povestește-ne puțin despre începuturile tale muzicale, știu că ai făcut parte din trupa de rock alternativ X-plod.

JO: Haha, da! Când eram mai mică am cântat împreună cu Bubu (tobe) și Comaroni (chitară) într-o trupă de rock alternativ. Ne plăcea ce făceam, ne distram și ne bucuram că puteam fi pe scenă.

InfoMusic: Până acum ai avut colaborări cu numeroși artiști din România. Cu cine ți-ar plăcea să intri în studio și încă nu ai avut ocazia?

JO: Cu Guess Who sau Grasu XXL

InfoMusic: Dacă s-ar întâlni Ioana Anuța dinaintea experienței X Factor cu JO de acum ce sfat i-ar da?

JO: Să rămână true. Să fie ea și să muncească pentru visul ei :)

InfoMusic: Știu că ai terminat facultatea de actorie. Ai în plan vreun proiect în zona asta pe viitor?

JO: Îmi place teatrul, dar mai mult filmul. Mi-aș dori să am ocazia să joc într-un serial/film.

InfoMusic: Cum s-a născut noua ta piesă “În lipsa ta”? Mi-am dat că ești o tipă sensibilă, care iubește mult. Cum treci peste despărțiri?

JO: Piesa nouă s-a născut într-o noapte în studiourile HaHaHa. Eram cu Șerban (Cazan) și cu Juno și totul a curs foarte natural și firesc.
Peste despărțiri trec greu, dar definitiv. Nu mă întorc după dezamăgiri.

InfoMusic: Ai început să colaborezi cu Hahaha Production și ai schimbat puțin tabără ca să zic așa. Cum te înțelegi cu noua echipă?

JO: Ne înțelegem foarte bine. Lucrăm și ne distrăm împreună. Am fost primită în familia asta cu brațele deschise și mă bucur din suflet pentru alegerile pe care le-am făcut ❤

InfoMusic: Dacă ai putea alege, cu ce artist din toate timpurile ți-ai dori să împarți scena?

JO: Amy Winehouse.

InfoMusic: Care este cel mai nebunesc gest pe care l-ai făcut din dragoste?

JO: Hmm... asta e o întrebare bună, dar și destul de personală 😅 o să trec la următoarea 😬

InfoMusic: Ai colaborat cu Randi la mai multe proiecte muzicale. Care este cea mai important lecție pe care ai învațat-o de la el / din perioada Famous Production?

JO: Profesionalism, dedicare, ambiție, muncă.

InfoMusic: Ce urmează pe viitor?

JO: Noi scriem piese în continuare. Ne bucurăm de muzică, de concerte, de scenă, de oameni. Am un band minunat alături de care mă simt super bine, o echipă super mișto care face tot ce trebuie ca să fiu unde trebuie. Tot ce ne dorim e ca muzica noastră să ajungă la oameni.

Q & A

Ceapă sau usturoi?
Usturoi.

Pe scenă sau în studio?
Pe scenă.

Barcelona sau Thailanda?
Barcelona.

Facebook sau Instagram?
Instagram.

Pop sau rock?
Pop.

Pizza sau paste?
Paste.

Muzică sau actorie?
Muzică.

La mare sau la munte?
Și la mare și la munte.

Brunet sau blond?
Sincer.

Comedie sau film romantic?
Comedie.

Tehnologie

Cântăreți și creatori de conținut au participat la "Shorts - Unfiltered", un eveniment dedicat networking-ului, muzicii și inovației

Pe 14 octombrie 2024, Cat Music, YouTube și TRU [The Real You] au organizat "Shorts - Unfiltered", un eveniment ce a reunit peste 200 de influenceri, artiști și specialiști din domeniul marketingului online. Găsești în articol mai multe detalii despre acest demers.

Publicat

pe

Mark Stam în concert la "Shorts - Unfiltered"
Mark Stam în concert la "Shorts - Unfiltered" │ FOTO: Cat Music

"Shorts - Unfiltered" a fost marcat de prezentări captivante și discuții despre cele mai recente tendințe din industrie. YouTube a anunțat extinderea funcționalității Shorts, permițând utilizatorilor să creeze conținut de până la 3 minute, o schimbare ce promite să transforme dinamica platformei, iar participanții au avut ocazia să exploreze noi proiecte și să interacționeze cu nume de referință din muzică și creatori de conținut digital.

Evenimentul nu doar că a celebrat creativitatea creatorilor de conținut din România și a inovației în mediul digital, dar a și consolidat legăturile dintre artiști și branduri, promovând un spațiu de inspirație și descoperire a talentelor emergente și deschizând noi orizonturi pentru colaborări viitoare între creatori de conținut și branduri.

Ce vedete au participat la "Shorts - Unfilteres"?

Printre momentele deosebite s-au numărat și live show-urile susținute de artiști precum Cabron, Mark Stam și Tostogan'S, iar invitații s-au prezentat în ținute "Black & Red with a twist", accentuând atmosfera creativă a serii.

Printre participanți s-au numărat Azaleea Necula, Alex Cozma, Bianca Purcărea, Gabriela Bitiușca, Cristina Militaru, Cezara Cristescu, Marius Elisei, Alexandra Ungureanu, Jorge, Amna, Edward Maya, Adda, Catalin Rizea, JO, George Hora, Kamelia, Emy Alupei, Cleopatra Stratan, Edward Sanda și mulți alții, fiecare aducând o notă de diversitate și originalitate.

Despre Cat Music și TRU [The Real You]

Cat Music, una dintre cele mai de succes case de discuri din România, continuă să sprijine artiști talentați. Are un canal de YouTube cu peste 7,8 miliarde de vizualizări și 7,6 milioane de abonați, consolidându-și astfel statutul de lider în industria muzicală din România.

TRU [The Real You] este o divizie de influencer marketing sub egida Cat Music, care reunește cei mai fresh artiști și creatori de conținut din România. TRU acoperă diverse domenii de interes: modă & lifestyle, divertisment, gaming, muzică, gătit și educație. Din portofoliul TRU fac parte și influenceri precum Azaleea Necula, Marius Elisei, Bianca Purcărea, 3 Chestii, Cristina Militaru, Bianca Badea și mulți alții.

Citește în continuare

Trending