După o tinerețe petrecută în mod nechibzuit pe skateboard în orașul de frontieră din nord-estul Angliei, Martin Iveson ajunge la începutul anilor nouăzeci în Midland, Marea Britanie. Aici se angajează la un studio nou de jocuri de calculator numit Core Design Ltd., companie sinonimă acum cu Lara Croft și seria de jocuri Tomb Raider.
Nemulțumit de faptul că lucrează la unul dintre cele mai faimoase jocuri video din lume, Martin a părăsit compania 13 ani mai târziu, pentru a se concentra mai mult asupra mediului de studio. Aici își canalizează aspirațiile sale muzicale, invitând și alți muzicieni și producători să facă același lucru.
Succesul lucrărilor sale timpurii, inclusiv primul său EP, "Story", din 1996, a condus la albumul foarte bine primit "That Something", care în 1998 a fost licențiat în Japonia de către Sony/Kioon. Grafica albumului de debut a fost creată de Fujio Akatsuka, celebru în Japonia pentru ilustrațiile și desenele sale animate. Cu următoarele două albume, "Labfunk" & "Labresults", lansate la scurt timp după, Atjazz s-a stabilit ca o voce distinctă și de inspirație în scena muzicii underground.
Martin este totodată un remixer prolific, creând de-a lungul carierei sale remixuri și lucrări ale operelor din repertoriul artiștilor ca Nitin Sawhney, Bob Sinclar, Jazzanova, Zed Bias și Omar, pentru a menționa doar câteva, remixuri ce și-au găsit loc în inima publicului. Martin a fost chiar invitat să refacă ”Întoarcerea Panterei Roz” a lui Henri Mancini pentru EMI Records. Încă lucrează intens la remixuri, afirmând despre ele că au contribuit la lansarea tehnicilor sale de producție, fiind gazonul de practică perfect pentru a încerca idei noi și a sparge tipare într-o industrie diluată."Remixarea ajută la îmbunătățirea sunetului propriu și permite producătorului să-și imprime stilul într-un spațiu diferit."
De-a lungul timpului, Atjazz a lucrat îndeaproape cu muzicieni și producători excepționali. Sunetul său de marcă a fost solicitat în mai multe rânduri de către soliști de primă clasă, inclusiv Clara Hill, Replife și Deborah Jordan, pentru propriile proiecte de album. Martin a făcut echipă și cu producătorul legendar Charles Webster, sub pseudonimul "Version", lucrând intens la albumul lor de debut pentru Miso Records.
2009 l-a găsit pe Martin închizând label-ul său, Mantis Recordings, ca urmare a modificărilor unei industrii dure, iar din această cenușă s-a născut casa de discuri "Atjazz Record Company", care a zburat la mari înălțimi în domeniul digital și a văzut multe fantastice și solicitate remixuri, inclusiv al treilea său lung jucător, "Full Circle". Atjazz Record Company se concentrează foarte mult pe producțiile și colaborările lui Martin, reprezentând un nou capitol pentru Atjazz, dar cu o continuare a mărcii lui distincte de sunet.
Un producător renumit, un remixer solicitat și un DJ ce umple ochi ringuri de dans, Martin ”Atjazz" Iveson este la mare căutare în întreaga lume, punând suflet în absolut tot ce iese din mâinile lui.