Am aflat de acest grup atunci când Spotify a văzut că ascult mult We Butter the Bread With Butter, un fel de I See Stars mai pus pe umor. În acelaşi stil a apărut şi Electric Callboy la sugestii şi nu m-ar mira să aibă şi membri în comun cele două trupe. Ce e clar e că aceste două grupuri sunt exponentul metalcore-ului german în acest moment, ideal pentru un festival eclectic ca Rockstadt Extreme Fest 2025.
Electric Callboy revoluționează scena muzicală cu o combinație unică de stiluri, redefinind granițele genurilor. Trupa germană impresionează prin inovație, de la mixul neobișnuit dintre Schlager german și deathcore în piesa „Hurrikan,” la influențe de hardstyle în metalcore industrial, cum este cazul „Părăsite,” și reinterpretarea post-hardcore a hitului „Everytime We Touch” de la Cascada. Această versatilitate le-a adus peste 4,4 milioane de ascultători lunari pe Spotify și o bază de fani impresionantă de peste 2 milioane pe platforme precum YouTube, Instagram, X, Facebook, TikTok și Discord.
Lansarea piesei „Hypa Hypa” în iunie 2020, certificată ulterior cu aur, a marcat începutul unei noi ere de succes pentru trupă. Fanii devotați au strâns peste 100.000 de semnături pentru a sprijini participarea formației la Eurovision 2022. Deși acest lucru nu s-a concretizat, anul 2022 a adus trupei turneul european „Hypa Hypa” sold-out și un succes uriaș cu albumul „TEKKNO,” care a ajuns pe primul loc în topurile germane.
În 2023, Electric Callboy a continuat să domine scena globală, aproape toate concertele din turneul mondial și a doua ediție a Escalation Fest fiind sold-out. Single-ul lor „Everytime We Touch” a acumulat aproape 30 de milioane de stream-uri pe Spotify și peste 13 milioane de vizualizări pe YouTube. De asemenea, „We Got The Moves” a devenit viral, cu 250.000 de stream-uri zilnice, iar „Hypa Hypa” a depășit 92 de milioane de ascultări.
Ultima colaborare a trupei, „RATATATA,” alături de BABYMETAL, a generat peste 1 milion de stream-uri și vizualizări în doar 24 de ore de la lansare. Piesa a ajuns pe primul loc în tendințele de pe YouTube și în Top 50 Viral Charts în peste 42 de țări, marcând unul dintre cele mai mari succese ale trupei.