Inspirată de albumul "The Downward Spiral", lansat de Nine Inch Nails în 1994, colecția de încălțăminte încorporează elemente din artwork-ul discului care se împletesc armonios cu stilul caracteristic al brandului Dr. Martens.
"Această colaborare are atât de mult sens. Nu doar pentru că am văzut numeroși fani purtând Dr. Martens la concertele NIN de-a lungul anilor (inclusiv eu), ci și pentru că NIN și Dr. Martens sunt cunoscuți pentru faptul că resping convențiile și așteptările în favoarea inovației, și au capacitatea de a transcende genuri și stiluri într-un mod unic. Scopul a fost mereu acela de a face ca această colecție să fie cât mai Nine Inch Nails posibil și cred că prin colaborarea strânsă cu echipa de la Dr. Martens am reușit acest lucru", a transmis John Crawford, director de creație al trupei Nine Inch Nails.
Trei dintre cele patru modele noi de încălțăminte sunt disponibile de achiziționare începând de astăzi, 19 iulie, pe site-ului Dr. Martens. Un model special de cizme 1490 nu va putea fi cumpărat de publicul larg, ci va fi dăruit celor mai înfocați susținători ai trupei. Nu au fost însă dezvăluite mai multe detalii în acest sens.
Din punct de vedere muzica, membrii trupei, Trent Reznor și Atticus Ross, au făcut aluzii la o tranșă de muzică nouă semnată Nine Inch Nails, dezvăluind că sunt încântați să înceapă următorul album. De asemenea, au tachinat alte câteva proiecte ca parte a unei noi case de producție / companie de comunicare pe care au lansat-o. Printre acestea se numără o emisiune TV cu creatorul "The Bear", Christopher Storer, un film cu regizorul Mike Flanagan, o linie de îmbrăcăminte numită Memory Fades și o colaborare cu Epic Games care implică ecosistemul UEFN pe care Epic l-a construit în jurul lui Fortnite.