Urmărește-ne în Social Media

Albume noi

Beyonce lansează albumul "Cowboy Carter"

Beyonce a pregătit un material de studio infuzat cu elemente country. "Cowboy Carter" reprezintă cel de-al doilea act al proiectului "Renaissance", lansat de artistă în 2022.

Publicat

pe

Beyonce în piesa "Texas Hold'Em"
Beyonce în piesa "Texas Hold'Em" │ FOTO: captură YouTube / Beyonce

Următorul capitol din trilogia "Renaissance" va fi lansat pe 29 martie. "Cowboy Carter" va fi marcat de un sound country, explorând rădăcinile texane ale cântăreței, dar și istoria extinsă a artiștilor de culoare ai acestui gen muzical.

Pe site-ul artistei a fost publicat artwork-ul discului ce înfățișează o șa acoperită cu o eșarfă pe care scrie "Cowboy Carter". Mai mult, sunt disponibile pentru precomandă 2 ediții de CD, 4 variante de vinil și 2 boxset-uri.

Beyonce a lansat deja două single-uri extrase de pe acest album: "16 Carriages" și "Texas Hold 'Em". Cel din urmă a debutat pe primul loc în topul Hot Country Songs, făcând-o pe Beyonce să devină prima artistă de culoare care a obținut această reușită.

"Cowboy Carter" promite să se bucure de succesul de care a avut parte și primul material din trilogia "Renaissance". Turneul de promovare a acelui disc a doborât recorduri, încasând 579 de milioane de dolari. A beneficiat și de un proiect cinematografic: "Renaissance: A Film by Beyonce", un film parțial documentar, parțial concert, ducând spectatorii în culisele turneului mondial.

Lifestyle

Beyonce a lansat o marcă de whisky în onoarea străbunicului său

Beyonce a îmbinat creativitatea cu spiritul antreprenorial și a lansat propria marcă de whisky, intitulată "SirDavis". Despre semnificația numelui și alte detalii despre băutură găsești în articol.

Publicat

pe

Beyonce - Be Alive (Oscar 2022)
Beyonce - Be Alive (Oscar 2022) │ FOTO: captură YouTube

Beyonce a lansat "SirDavis", o marcă de whisky creată în onoarea străbunicului său. Artista a colaborat cu o renumită companie franceză din domeniul produselor de lux și cu distilatorul Dr. Bill Lumsden pentru a-și dezvolta propriul profil aromatic de whisky.

"SirDavis" are o valoare sentimentală pentru Beyonce, celebrându-l pe străbunicul ei patern, Davis Hogue, un fabricant de alcool din perioada prohibiției. Obișnuia să ascundă sticle de alcool la ferma sa pe care să le găsească apoi prietenii și familia.

Noul whisky SirDavis este descris ca o "armonie de condimente cu note sublime de fructe" și se vinde cu 89 de dolari sticla. Momentan, este disponibil doar pentru precomandă, dar va ajunge în magazinele din SUA, Londra, Paris și Tokyo, precum și în anumite aeroporturi, începând din septembrie.

La o zi după lansarea brand-ului, Beyonce a publicat pe Instagram o serie de fotografii: cu ea ținând în mână un pahar de "SirDavis" și imaginea sticlei ce încorporează silueta unui cal. Acest detaliu duce cu gândul la coperta albumelor "Renaissance" și "Cowboy Carter".

Beyonce este cea mai nouă vedeta care a intrat în industria alcoolului. Cardi B, Ciara, Luke Bryan, Blake Shelton, Nick Jonas sau Katy Perry au lansat diverse băuturi - rom, tequila, vodcă și cocktailuri virgine.

Citește în continuare

Trending