Artista de 54 de ani este protagonista unei noi campanii Intimissimi. Jennifer Lopez, care a fost numită ambasador global al brandului de lenjerie intimă în luna martie a anului trecut, prezintă o varietate de articole, totul într-un cadru intim de budoir.
Lopez a fost implicată în procesul de design, urmărind ca fiecare sutien, chilot sau portjartieră să întruchipeze transformarea și dezvoltarea personală prin care a trecut, precum și să celebreze feminitatea și exprimarea de sine. În plus, fiecare stil este versatil și poate fi personalizat cu ușurință.
Piesele de lenjerie intimă sunt prezentate printr-o serie de fotografii fermecătoare. Câteva imagini o arată pe Jennifer Lopez stând elegant pe o canapea de catifea, purtând un halat în nuanțe de șampanie, sutien decupat din dantelă și un portjartier cu ștrasuri.
"This Is Me...Now" promite să ofere un aspect de lux pentru fiecare femeie, grație detaliilor din din dantelă și a designului senzual. Colecția este formată din sutiene, chiloți, body-uri, portjartiere, topuri, pantaloni sau neglijeuri, iar prețuri variază între 94,90 și 1089 lei.
În ceea ce privește albumul muzical care a inspirat gama de lenjerie Intimissimi, acesta ar fi cel de-al nouălea disc din cariera artistei. Materialul este programat să fie lansat în 2024, fiind o continuare a celui de-al treilea album de studio al lui Lopez , "This Is Me... Then".