Urmărește-ne în Social Media

Concerte & turnee

Emagic ia măsuri pentru combaterea fraudelor cu bilete la concertele Coldplay din România

Emagic, organizatorul concertelor Coldplay din România, a comunicat că va acționa împotriva speculei și fraudelor cu bilete la concert și că ia măsuri ferme pentru a combate practicile neloiale, contrare activităților cinstite și principiilor de bună-credință, care sunt de natură să cauzeze prejudicii fanilor. Găsești mai multe detalii în articol.

Publicat

pe

Formația Coldplay (2023)
Formația Coldplay (2023) │ FOTO: James Marcus Haney

Revânzarea ilegală a biletelor la suprapreț și cazurile de înșelăciune prin vânzarea de mai multe ori a aceluiași bilet au devenit probleme tot mai mari în industria evenimentelor. Aceste practici nu numai că afectează fanii pasionați, care se confruntă cu prețuri exorbitante sau cu imposibilitatea de a li se permite accesul la eveniment, dar și subminează integritatea evenimentelor și încrederea publicului.

Pentru cele două concerte Coldplay pe care le pregătește pentru 2024, Emagic a declarat că a solicitat sprijinul Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor și structurilor Poliției Române, și cu ajutorul partenerilor de ticketing oficiali a luat măsuri pentru combaterea achizițiilor prin intermediul botilor, practicilor de revânzare la suprapreț sau vânzării multiple a unui singur bilet, astfel încât să protejeze adevărații fani și să le asigure acces la prețuri corecte.

Datorită cererii mari, biletele pentru concertele Coldplay, ce vor avea loc anul viitor pe Arena Națională din București, s-au epuizat într-un timp record, ceea ce a dus la apariția a numeroase oferte de revânzare pe platforme terțe, cu care organizatorul a comunicat că nu are contract de intermediere a vânzării de bilete.

"Astfel de bilete nu pot fi verificate, iar consumatorii nu au garanția că sunt deținătorii unui bilet original, valid sau ai unui bilet falsificat, ori care a fost deja vândut de mai multe ori. Facem un apel la public să fie vigilent și să nu își cumpere bilete decât de la distribuitorii autorizați. La rândul nostru, monitorizăm activ platformele de social media și cele de revânzare a biletelor și luăm măsuri pentru protejarea fanilor și a clienților noștri, care pot implica inclusiv anularea biletelor revândute in mod fraudulos", a declarat Laura Coroianu, Managing Partner Emagic.

Emagic își ia angajamentul de a proteja interesele fanilor și de a-i asigura că participarea la evenimentele lor preferate rămâne accesibilă și autentică. Prin colaborarea strânsă între organizator, distribuitorii de bilete autorizați, autorități și fani, Emagic speră să obțină rezultate semnificative in lupta împotriva practicilor ilegale de revânzare a biletelor de spectacol.

Cum să te asiguri că biletul tău este valid și că vei putea face accesul la eveniment?

  • Asigură-te întotdeauna că achiziționezi bilete doar de pe platformele de ticketing comunicate oficial de organizator (acestea pot fi identificate ușor pe afișul oficial al unui eveniment, pe website-ul organizatorului sau în evenimentul oficial creat pe rețelele de socializare de către organizator);
  • Cumpără bilete de spectacol doar de pe platforme de ticketing cunoscute și verificate, care au contracte cu organizatorii;
  • Nu cumpăra niciodată bilete de la persoane fizice, întrucât există posibilitatea ca același bilet să fi fost revândut mai multor persoane, ceea ce îți va invalida accesul la eveniment în momentul scanării biletului.

Apasă pe eveniment pentru informații suplimentare:

Afișul concertului COLDPLAY de pe 12 iunie 2024
Concerte miercuri, 12 iunie 2024

Coldplay

Loc
Arena Națională
Comentează

Muzică și film

Coldplay lansează "A Film For The Future", realizat de 150 de artiști vizuali - VIDEO Trailer

După succesul celui mai recent album, "Moon Music", Coldplay pregătește lansarea unui film de 44 de minute, inspirat de muzica de pe acest material. "A Film For The Future" este realizat de peste 150 de artiști din 45 de țări.

Publicat

pe

Concert Coldplay pe Arena Națională din București pe 12 iunie 2024 │ FOTO: Ionut Paraschiv / InfoMusic.ro

Cu premiera stabilită pe 22 ianuarie, "A Film For The Future" promite să ofere publicului "un caleidoscop cu imagini mozaic – o tapiserie multimedia de 44 de minute". Filmul îl care ca producător executiv pe Ben Mor, cel care a realizat videoclipul "Hymn For The Weekend", filmat de Coldplay alături de Beyonce.

Fără a fi restricționați de reguli, artiști vizuali din toate colțurile lumii au fost rugați să creeze un video inspirându-se din fragmente muzicale ale albumului "Moon Music".

"A fost un privilegiu uriaș să am viziunea globală asupra unui proiect atât de ambițios, la care au participat atât de mulți artiști incredibili și realizatori de film, ce au lucrat independent unul de celălalt. Filmul final este pur și simplu uluitor și abia aștept ca fanii Coldplay să-l vadă", a declarat Ben Mor.

"A Film For The Future" va putea fi urmărit gratuit pe YouTube de către fanii din întreaga lume, urmând să aibă și proiecții de 360 de grade la Lightroom în Londra, Manchester și Seul.

VIDEO Trailer: Coldplay - "A Film For The Future"

Albumul "Moon Music" a fost lansat anul trecut, pe 4 octombrie, și este primul album ecologic din lume. Fiecare copie de vinyl a fost realizată din nouă sticle de plastic PET reciclate, recuperate din deșeurile post-consum. Discul s-a plasat pe prima poziție în topurile US Billboard 200 și UK Albums.

Coldplay este una dintre cele mai populare trupe britanice, vânzând peste 100 de milioane de copii ale celor nouă albume Number One. Printre cele mai cunoscute piese ale trupei se numără: "Yellow", "Clocks", "Fix You", "Paradise", "Viva La Vida", "A Sky Full Of Stars", "Hymn For The Weekend", "Adventure Of A Lifetime", "Orphans", "Higher Power" sau "My Universe".

Coldplay a concertat pentru prima oară în România pe 12 iunie 2024. Citește recenzia noastră și vezi galeria de poze.
Citește în continuare

Muzică și film

TOP 10 căutări ale românilor pe Google în 2024

Căutările românilor de pe Google scot la iveală încă o dată subiectele fierbinți ale anului. În 2024, pe lista celor mai căutați artiști se află nume precum Coldplay și Nicu Covaci, în vreme ce "Dune 2" și "Deadpool" se află în topul celor mai căutate filme. În articol găsiți și lista celor mai căutate seriale, târguri de Crăciun și rețete.

Publicat

pe

Google 2024
Google 2024 │ FOTO: Google Doodle

Interesul românilor pentru sport, politică, tehnologie și zona de divertisment se reflectă în topul celor mai poplare căutări de pe Google în 2024. Pe prima poziție în topul căutărilor se află Campionatul European de Fotbal, în vreme ce actorul român Florin Piersic se află pe poziția a 5-a în acest clasament, urmat de regretatul actor francez Alain Delon. Nu lipsesc din lista căutărilor nici Coldplay, Liam Payne sau Nicu Covaci.

La capitolul filme, românii au urmărit cu interes pelicula SF "Dune 2", premiatul la Oscar "Oppenheimer" plasându-se pe poziția a 4-a în topul căutărilor. "Griselda" conduce topul căutărilor de seriale, urmat de "Maxton Hall".

Românii au căutat "Cum arată sărăcia?" și "Cum arată fericirea mea?"

Cele mai surprinzătoare întrebări pe care le-au pus românii pe Google sunt "Cum arată sărăcia?", plasat pe poziția a 7-a, și "Cum arată fericirea mea?", de pe locul 9.

Nu lipsește nici lista celor mai căutate târguri de Crăciun. În topul căutărilor se află Târgul de Crăciun București. Surprinzător, deși extrem de popular, Târgul de Crăciun de la Craiova nu este pe poziția a doua, ci pe locul 4.

TOP 10 căutări ale românilor pe Google în 2024

Căutări populare

  1. Campionatul European de Fotbal
  2. Călin Georgescu
  3. iPhone 16
  4. Jocurile Olimpice
  5. Florin Piersic
  6. Alain Delon
  7. Nicu Covaci
  8. Coldplay
  9. Liam Payne
  10. Ciocolată Dubai

Filme

  1. Dune 2
  2. Inside Out 2
  3. Deadpool
  4. Oppenheimer
  5.  Beetlejuice
  6.  Saltburn
  7.  Buzz House the Movie
  8.  Poor Things
  9.  Terrifier 3
  10.  The Idea of You

Seriale

  1.  Griselda
  2.  Maxton Hall
  3.  Shogun
  4.  Fool Me Once
  5.  House of the Dragon
  6.  Baby reindeer
  7.  Emily in Paris
  8.  Fallout
  9.  3 Body Problem
  10.  One Day

Crăciun

  1.  Târg de Crăciun București
  2.  Târgul de Crăciun Sibiu
  3.  Târg de Crăciun Cluj
  4.  Târgul de Crăciun Craiova
  5.  Vacanță de Crăciun
  6.  Târg de Crăciun Viena
  7.  Câte zile mai sunt până la Crăciun
  8.  Satul lui Moș Crăciun Predeal
  9.  Târg de Crăciun Budapesta
  10.  Târg de Crăciun Brașov

Rețete

  1.  Ciocolată Dubai rețetă
  2.  Drob de miel rețetă
  3.  Rețetă pască
  4.  Rețetă drob
  5.  Rețetă pască fără aluat
  6.  Cremă de fistic rețetă
  7.  Socată rețetă
  8.  Babka rețetă
  9.  Rețetă socată 5 litri
  10.  Rețetă cataif

Cum…?

  1.  Cum se face ciocolata Dubai?
  2.  Cum se votează?
  3.  Cum arată buletinele de vot?
  4.  Cum se vopsesc ouăle?
  5.  Cum se face drobul?
  6.  Cum se recalculează pensia?
  7.  Cum arată sărăcia?
  8.  Cum se alege viceprimarul?
  9.  Cum arată fericirea mea?
  10.  Cum aflu unde votez?

Ce este…?

  1.  Non-binar definiție
  2.  Ce este pe 24 aprilie 2024
  3.  Norovirus ce este
  4.  ARFID ce este
  5.  Ce este cataiful
  6.  Ce este Uber melc
  7.  Pinacotecă ce este
  8.  Ce este botulismul
  9.  Ce este MPox
  10.  Nuvelă definiție

Idei

  1.  Idei de afaceri 2024
  2.  Idei rețete mâncare
  3.  Idei de afaceri mici
  4.  Idei cadouri Ziua Îndrăgostiților pentru el
  5.  Mărțișoare handmade idei
  6.  Idei tatuaje
  7.  Idei cadouri femei zi de naștere
  8.  Idei târg de toamnă școală
  9.  Idei amenajări băi gresie și faianță
  10.  Idei meniu săptămânal

Investiții

  1.  În ce să investești în 2024
  2.  Aur de investiție
  3.  Cum investesc la bursă
  4.  A investi
  5.  În ce să investești 50.000 euro
  6.  În ce să investești sume mici
  7.  Cum să investești banii
  8.  În ce să investești în 2025
  9.  Sinonim investiție
  10.  Calculator randament investiție

Metodologie:

Căutările anului 2024 sunt realizate pe mai multe categorii, urmărind să surprindă trenduri de căutare din România în anul care tocmai se încheie. Listele cuprind căutările "trending", căutări care au înregistrat o creștere, în perioada 1 ianuarie 2024 - 5 decembrie 2024.

Ierarhizarea în fiecare listă este făcută după volumul căutărilor. Listele "trending" sunt diferite de cele cu cele mai căutate expresii/cuvinte pe Google, care cuprind volume absolute și tind să se schimbe foarte puțin de la an la an. Analiza căutărilor trending permite identificarea intereselor specifice anului 2024.

Citește în continuare

Industria muzicala

Solistul Coldplay: "Noi nu avem hituri, așa cum au alți artiști"

Chris Martin crede că trupa Coldplay nu are hituri în adevăratul sens al definiției. Într-o discuție lungă cu Zane Lowe, muzicianul a explicat cum apar hiturile Colplday și de ce nu crede că sunt la fel ca cele ale altor artiști sau trupe.

Publicat

pe

Concert Coldplay pe Arena Națională din București pe 12 iunie 2024 │ FOTO: Ionut Paraschiv / InfoMusic.ro

În pragul lansării unui nou album, cel de-al 10-lea din discografia Coldplay, Chris Martin a discutat cu Zane Lowe despre muzica formației și viziunea sa cu privire la percepția publicului. Așa cum a mai spus-o și în alte interviuri, artistul se declară împăcat cu ideea că piesele noi nu vor fi pe placul tuturor.

"E ok că unor oameni nu le place ce facem, sau nu e pentru ei acum, dar aici suntem noi, în momentul acesta, cu adevărat, asta simțim și de asta avem nevoie. Avem aceeași vârstă acum cu diverși prim-miniștri și președinți și asta gândim și suntem bucuroși să o spunem. Nu există altceva de făcut decât să-ți urmezi inima, să fii 100% sigur că susții ceea ce spui și să mergi în direcția respectivă. E foarte frumos că oamenii pot spune dacă le place sau nu, sau pot să ignore ce facem. Pentru asta este arta. Și știu că mulți oameni vor urî tot ceea ce facem, dar sunt ok cu asta, pentru că eu iubesc ce fac și sunt complet sigur de asta", a declarat Chris.

Cum apar multe din hiturile Coldplay, potrivit lui Chris Martin

Ajungând și la subiectul hituri, Chris crede că trupa Coldplay nu are multe piese care să se încadreze cu adevărat în această categorie.

"Partea amuzantă cu privire la "hiturile" noastre este că multe dintre ele nu au fost hituri la momentul lansării. Noi nu avem hituri așa cum au alți artiști", a spus solistul Coldplay.

Chris i-a explicat apoi lui Zane cum apar hiturile Colplday în ultima perioadă, începând cu "My Universe".

"A fost hit pentru un minut datorită fanilor BTS ("armata" BTS)". Ei au făcut-o hit în prima săptămână. Apoi a dispărut și au apărut oamenii care spun: <<Îi urăsc pe cei de la Coldplay, s-au schimbat>>. (...) Eu știu că această piesă a venit foarte natural, așa că am să am încredere în ea. În primele concerte, piesa nu era încă "așezată", acum publicul a acceptat-o, sau cel puțin o parte din public.(...) Sau piesa "A Sky Full of Stars", care a fost o glumă pentru unii atunci când am lansat-o, iar acum a devenit altceva."

Despre discul "Moon Music" și planurile Coldplay

Albumul nou, "Moon Music", este o colecție de piese cu care Chris Martin se mândrește, spunându-i lui Zane Lowe că "este un material foarte, foarte bun". Potrivit muzicianul, discul reflectă cu fidelitate gândurile și emoțiile sale.

"Cu "Moon Music" a fost așa: <<Ce ar fi să spun cum mă simt în fiecare zi?>>. Fără să apelez la o anume frază sau un lucru anume pe care l-am învățat", a detaliat Chris Martin.

Discul "Moon Music" va apărea pe 4 octombrie. Va fi primul album lansat ca un LP EcoRecord, fiecare copie fiind realizată din 9 sticle de plastic PET reciclate.

În interviul cu Zane Lowe, Chris a indicat și că trupa plănuiește să se retragă după cel de-al 12-lea album. Găsiți mai multe detalii despre asta în articolul nostru, de pe InfoMusic.

Citește în continuare

Trending