Urmărește-ne în Social Media

Concerte & turnee

Cât costă biletele la concertele Coldplay din România?

Coldplay vine în premieră în România cu două concerte ce vor avea loc pe 12-13 iunie 2024. Află cât costă biletele și cum le poți achiziționa.

Publicat

pe

Formația Coldplay (2023)
Formația Coldplay (2023) │ FOTO: James Marcus Haney

Coldplay va concerta în premieră în România pe 12 și 13 iunie 2024, în cadrul turneului "Music Of The Spheres World Tour". Organizat de Emagic și Live Nation, concertele vor avea loc la Arena Națională din București. 

Etapa de presale a biletelor a început astăzi, 25 iulie, pentru fanii care erau înscriși în prealabil pe platformele de ticketing sau pe site-ul oficial al trupei Coldplay. Zeci de mii de oameni s-au așezat la o coadă virtuală pentru a putea fi primii care vor pune mâna pe bilete.

Fanii care nu au prins bilet în presale mai au o șansă

Cei care nu au reușit să cumpere un bilet la concertul Coldplay din etapa presale, mai au încă o șansă. Vânzarea pentru publicul general începe vineri, 28 iulie, la 10:00 pentru toate orașele în care trupa va concerta.

Bilete Infinity Tickets

Coldplay a confirmat că va pune la dispoziția publicului, la o dată ulterioară, un număr limitat de bilete - Infinity Tickets. Trupa lansează Infinity Tickets pentru fiecare concert, din dorința de a se asigura că prețurile biletelor pentru evenimentele din cadrul turneului "Music Of The Spheres World Tour" sunt accesibile pentru fani. Infinity Tickets vor costa aproximativ 20 EURO. Comenzile pentru aceste bilete vor fi restricționate la 2 bucăți per fan și se vor putea cumpăra doar în pereche de două locuri (situate unul lângă altul).

Prețuri bilete concert Coldplay la București în 2024

Pachete VIP

Ultimate Specheres Experience - 4915 lei

  • Un bilet premium cu loc pe scaun
  • Tur Once-In-A-Lifetime în culisele producției*
  • Posibilitatea de a face o fotografie pe scenă înainte de show*
  • Acces în lounge-ul Kaotica pre-show, ce include: Cocktail de bun venit la sosire, tartine gratuite, bere, vin, băuturi răcoritoare gratuite
  • Acces la un stand de merchandise dedicat
  • Acces expoziție foto Coldplay’s Music of The Spheres World Tour
  • Oportunități foto, muzică și multe altele!
  • Obiect de merch exclusiv, doar pentru Ultimate Spheres Experiences
  • Un obiect cadou Coldplay sustenabil, creat special
  • O brățară Coldplay eco-friendly pentru lounge
  • Acces / check-in dedicat și asistență din partea staff-ului

*Fără participarea artiștilor

Kaotica Lounge Experience - 2736,11 lei

  • Un bilet premium cu loc pe scaun
  • Acces în lounge-ul Kaotica pre-show, ce include: cocktail de bun venit la sosire, tartine gratuite, bere, vin, băuturi răcoritoare gratuite
  • Acces la un stand de merchandise dedicat
  • Acces expoziție foto Coldplay’s Music of The Spheres World Tour
  • Oportunități foto, muzică și multe altele
  • Un obiect cadou Coldplay sustenabil, creat special
  • O brățară Coldplay eco-friendly pentru lounge
  • Acces / check-in dedicat și asistență din partea staff-ului

*Fără participarea artiștilor

Floris Early Entry Experience - 1307,78 lei

  • Un bilet cu loc în picioare, în teren
  • Early entry în teren, înaintea publicului general
  • Un obiect cadou Coldplay sustenabil, creat special
  • O brățară Coldplay eco-friendly
  • Acces / check-in dedicat și asistență din partea staff-ului

Kubik Experience - 1608,34 lei

  • Un bilet premium cu loc pe scaun
  • Un obiect cadou Coldplay sustenabil, creat special
  • O brățară Coldplay eco-friendly
  • Intrare dedicata în locație
  • Acces / check-in dedicat și asistență din partea staff-ului

Supersolis Experience - 1333,89 lei

  • Un bilet cu loc pe scaun
  • Un obiect cadou Coldplay sustenabil, creat special
  • O brățară Coldplay eco-friendly
  • Intrare dedicată în locație
  • Acces/check-in dedicat și asistență din partea staff-ului

Calypso Seats - 990 lei

  • Un bilet premium cu loc pe scaun
  • Acces în zona exclusivă de food&drinks
  • Intrare dedicată în locație

Acces General

  • Standing A - 480 de lei
    Pe teren, fără loc, în fața scenei. Include pretul biletului 480 lei si comision de emitere 48 lei
  • Categoria 1 - 725 de lei
    Include pretul biletului 652.5 lei si comision de emitere 72.5 lei
  • Categoria 2 - 645 de lei
    Include pretul biletului 580.5 lei si comision de emitere 64.5 lei
  • Categoria 3 - 585 de lei
    Include pretul biletului 540 lei si comision de emitere 55.32 lei
  • Categoria 4 - 415 de lei
    Include pretul biletului 373.5 lei si comision de emitere 41.5 lei
  • Categoria 5 - 300 de lei
    Include pretul biletului 270 lei si comision de emitere 30 lei
  • Categoria 6 - 199 de lei
    Include pretul biletului 179.1 lei si comision de emitere 12.5 lei

Apasă pe eveniment pentru informații suplimentare:

Afișul concertului COLDPLAY de pe 12 iunie 2024
Concerte miercuri, 12 iunie 2024

Coldplay

Loc
Arena Națională

Muzică și film

Coldplay lansează "A Film For The Future", realizat de 150 de artiști vizuali - VIDEO Trailer

După succesul celui mai recent album, "Moon Music", Coldplay pregătește lansarea unui film de 44 de minute, inspirat de muzica de pe acest material. "A Film For The Future" este realizat de peste 150 de artiști din 45 de țări.

Publicat

pe

Concert Coldplay pe Arena Națională din București pe 12 iunie 2024 │ FOTO: Ionut Paraschiv / InfoMusic.ro

Cu premiera stabilită pe 22 ianuarie, "A Film For The Future" promite să ofere publicului "un caleidoscop cu imagini mozaic – o tapiserie multimedia de 44 de minute". Filmul îl care ca producător executiv pe Ben Mor, cel care a realizat videoclipul "Hymn For The Weekend", filmat de Coldplay alături de Beyonce.

Fără a fi restricționați de reguli, artiști vizuali din toate colțurile lumii au fost rugați să creeze un video inspirându-se din fragmente muzicale ale albumului "Moon Music".

"A fost un privilegiu uriaș să am viziunea globală asupra unui proiect atât de ambițios, la care au participat atât de mulți artiști incredibili și realizatori de film, ce au lucrat independent unul de celălalt. Filmul final este pur și simplu uluitor și abia aștept ca fanii Coldplay să-l vadă", a declarat Ben Mor.

"A Film For The Future" va putea fi urmărit gratuit pe YouTube de către fanii din întreaga lume, urmând să aibă și proiecții de 360 de grade la Lightroom în Londra, Manchester și Seul.

VIDEO Trailer: Coldplay - "A Film For The Future"

Albumul "Moon Music" a fost lansat anul trecut, pe 4 octombrie, și este primul album ecologic din lume. Fiecare copie de vinyl a fost realizată din nouă sticle de plastic PET reciclate, recuperate din deșeurile post-consum. Discul s-a plasat pe prima poziție în topurile US Billboard 200 și UK Albums.

Coldplay este una dintre cele mai populare trupe britanice, vânzând peste 100 de milioane de copii ale celor nouă albume Number One. Printre cele mai cunoscute piese ale trupei se numără: "Yellow", "Clocks", "Fix You", "Paradise", "Viva La Vida", "A Sky Full Of Stars", "Hymn For The Weekend", "Adventure Of A Lifetime", "Orphans", "Higher Power" sau "My Universe".

Coldplay a concertat pentru prima oară în România pe 12 iunie 2024. Citește recenzia noastră și vezi galeria de poze.
Citește în continuare

Muzică și film

TOP 10 căutări ale românilor pe Google în 2024

Căutările românilor de pe Google scot la iveală încă o dată subiectele fierbinți ale anului. În 2024, pe lista celor mai căutați artiști se află nume precum Coldplay și Nicu Covaci, în vreme ce "Dune 2" și "Deadpool" se află în topul celor mai căutate filme. În articol găsiți și lista celor mai căutate seriale, târguri de Crăciun și rețete.

Publicat

pe

Google 2024
Google 2024 │ FOTO: Google Doodle

Interesul românilor pentru sport, politică, tehnologie și zona de divertisment se reflectă în topul celor mai poplare căutări de pe Google în 2024. Pe prima poziție în topul căutărilor se află Campionatul European de Fotbal, în vreme ce actorul român Florin Piersic se află pe poziția a 5-a în acest clasament, urmat de regretatul actor francez Alain Delon. Nu lipsesc din lista căutărilor nici Coldplay, Liam Payne sau Nicu Covaci.

La capitolul filme, românii au urmărit cu interes pelicula SF "Dune 2", premiatul la Oscar "Oppenheimer" plasându-se pe poziția a 4-a în topul căutărilor. "Griselda" conduce topul căutărilor de seriale, urmat de "Maxton Hall".

Românii au căutat "Cum arată sărăcia?" și "Cum arată fericirea mea?"

Cele mai surprinzătoare întrebări pe care le-au pus românii pe Google sunt "Cum arată sărăcia?", plasat pe poziția a 7-a, și "Cum arată fericirea mea?", de pe locul 9.

Nu lipsește nici lista celor mai căutate târguri de Crăciun. În topul căutărilor se află Târgul de Crăciun București. Surprinzător, deși extrem de popular, Târgul de Crăciun de la Craiova nu este pe poziția a doua, ci pe locul 4.

TOP 10 căutări ale românilor pe Google în 2024

Căutări populare

  1. Campionatul European de Fotbal
  2. Călin Georgescu
  3. iPhone 16
  4. Jocurile Olimpice
  5. Florin Piersic
  6. Alain Delon
  7. Nicu Covaci
  8. Coldplay
  9. Liam Payne
  10. Ciocolată Dubai

Filme

  1. Dune 2
  2. Inside Out 2
  3. Deadpool
  4. Oppenheimer
  5.  Beetlejuice
  6.  Saltburn
  7.  Buzz House the Movie
  8.  Poor Things
  9.  Terrifier 3
  10.  The Idea of You

Seriale

  1.  Griselda
  2.  Maxton Hall
  3.  Shogun
  4.  Fool Me Once
  5.  House of the Dragon
  6.  Baby reindeer
  7.  Emily in Paris
  8.  Fallout
  9.  3 Body Problem
  10.  One Day

Crăciun

  1.  Târg de Crăciun București
  2.  Târgul de Crăciun Sibiu
  3.  Târg de Crăciun Cluj
  4.  Târgul de Crăciun Craiova
  5.  Vacanță de Crăciun
  6.  Târg de Crăciun Viena
  7.  Câte zile mai sunt până la Crăciun
  8.  Satul lui Moș Crăciun Predeal
  9.  Târg de Crăciun Budapesta
  10.  Târg de Crăciun Brașov

Rețete

  1.  Ciocolată Dubai rețetă
  2.  Drob de miel rețetă
  3.  Rețetă pască
  4.  Rețetă drob
  5.  Rețetă pască fără aluat
  6.  Cremă de fistic rețetă
  7.  Socată rețetă
  8.  Babka rețetă
  9.  Rețetă socată 5 litri
  10.  Rețetă cataif

Cum…?

  1.  Cum se face ciocolata Dubai?
  2.  Cum se votează?
  3.  Cum arată buletinele de vot?
  4.  Cum se vopsesc ouăle?
  5.  Cum se face drobul?
  6.  Cum se recalculează pensia?
  7.  Cum arată sărăcia?
  8.  Cum se alege viceprimarul?
  9.  Cum arată fericirea mea?
  10.  Cum aflu unde votez?

Ce este…?

  1.  Non-binar definiție
  2.  Ce este pe 24 aprilie 2024
  3.  Norovirus ce este
  4.  ARFID ce este
  5.  Ce este cataiful
  6.  Ce este Uber melc
  7.  Pinacotecă ce este
  8.  Ce este botulismul
  9.  Ce este MPox
  10.  Nuvelă definiție

Idei

  1.  Idei de afaceri 2024
  2.  Idei rețete mâncare
  3.  Idei de afaceri mici
  4.  Idei cadouri Ziua Îndrăgostiților pentru el
  5.  Mărțișoare handmade idei
  6.  Idei tatuaje
  7.  Idei cadouri femei zi de naștere
  8.  Idei târg de toamnă școală
  9.  Idei amenajări băi gresie și faianță
  10.  Idei meniu săptămânal

Investiții

  1.  În ce să investești în 2024
  2.  Aur de investiție
  3.  Cum investesc la bursă
  4.  A investi
  5.  În ce să investești 50.000 euro
  6.  În ce să investești sume mici
  7.  Cum să investești banii
  8.  În ce să investești în 2025
  9.  Sinonim investiție
  10.  Calculator randament investiție

Metodologie:

Căutările anului 2024 sunt realizate pe mai multe categorii, urmărind să surprindă trenduri de căutare din România în anul care tocmai se încheie. Listele cuprind căutările "trending", căutări care au înregistrat o creștere, în perioada 1 ianuarie 2024 - 5 decembrie 2024.

Ierarhizarea în fiecare listă este făcută după volumul căutărilor. Listele "trending" sunt diferite de cele cu cele mai căutate expresii/cuvinte pe Google, care cuprind volume absolute și tind să se schimbe foarte puțin de la an la an. Analiza căutărilor trending permite identificarea intereselor specifice anului 2024.

Citește în continuare

Industria muzicala

Solistul Coldplay: "Noi nu avem hituri, așa cum au alți artiști"

Chris Martin crede că trupa Coldplay nu are hituri în adevăratul sens al definiției. Într-o discuție lungă cu Zane Lowe, muzicianul a explicat cum apar hiturile Colplday și de ce nu crede că sunt la fel ca cele ale altor artiști sau trupe.

Publicat

pe

Concert Coldplay pe Arena Națională din București pe 12 iunie 2024 │ FOTO: Ionut Paraschiv / InfoMusic.ro

În pragul lansării unui nou album, cel de-al 10-lea din discografia Coldplay, Chris Martin a discutat cu Zane Lowe despre muzica formației și viziunea sa cu privire la percepția publicului. Așa cum a mai spus-o și în alte interviuri, artistul se declară împăcat cu ideea că piesele noi nu vor fi pe placul tuturor.

"E ok că unor oameni nu le place ce facem, sau nu e pentru ei acum, dar aici suntem noi, în momentul acesta, cu adevărat, asta simțim și de asta avem nevoie. Avem aceeași vârstă acum cu diverși prim-miniștri și președinți și asta gândim și suntem bucuroși să o spunem. Nu există altceva de făcut decât să-ți urmezi inima, să fii 100% sigur că susții ceea ce spui și să mergi în direcția respectivă. E foarte frumos că oamenii pot spune dacă le place sau nu, sau pot să ignore ce facem. Pentru asta este arta. Și știu că mulți oameni vor urî tot ceea ce facem, dar sunt ok cu asta, pentru că eu iubesc ce fac și sunt complet sigur de asta", a declarat Chris.

Cum apar multe din hiturile Coldplay, potrivit lui Chris Martin

Ajungând și la subiectul hituri, Chris crede că trupa Coldplay nu are multe piese care să se încadreze cu adevărat în această categorie.

"Partea amuzantă cu privire la "hiturile" noastre este că multe dintre ele nu au fost hituri la momentul lansării. Noi nu avem hituri așa cum au alți artiști", a spus solistul Coldplay.

Chris i-a explicat apoi lui Zane cum apar hiturile Colplday în ultima perioadă, începând cu "My Universe".

"A fost hit pentru un minut datorită fanilor BTS ("armata" BTS)". Ei au făcut-o hit în prima săptămână. Apoi a dispărut și au apărut oamenii care spun: <<Îi urăsc pe cei de la Coldplay, s-au schimbat>>. (...) Eu știu că această piesă a venit foarte natural, așa că am să am încredere în ea. În primele concerte, piesa nu era încă "așezată", acum publicul a acceptat-o, sau cel puțin o parte din public.(...) Sau piesa "A Sky Full of Stars", care a fost o glumă pentru unii atunci când am lansat-o, iar acum a devenit altceva."

Despre discul "Moon Music" și planurile Coldplay

Albumul nou, "Moon Music", este o colecție de piese cu care Chris Martin se mândrește, spunându-i lui Zane Lowe că "este un material foarte, foarte bun". Potrivit muzicianul, discul reflectă cu fidelitate gândurile și emoțiile sale.

"Cu "Moon Music" a fost așa: <<Ce ar fi să spun cum mă simt în fiecare zi?>>. Fără să apelez la o anume frază sau un lucru anume pe care l-am învățat", a detaliat Chris Martin.

Discul "Moon Music" va apărea pe 4 octombrie. Va fi primul album lansat ca un LP EcoRecord, fiecare copie fiind realizată din 9 sticle de plastic PET reciclate.

În interviul cu Zane Lowe, Chris a indicat și că trupa plănuiește să se retragă după cel de-al 12-lea album. Găsiți mai multe detalii despre asta în articolul nostru, de pe InfoMusic.

Citește în continuare

Trending