Urmărește-ne în Social Media

Lifestyle

Beyonce este învinuită pentru creşterea inflaţiei în Suedia, după concertele sale acolo

În ceea ce e poate cea mai ciudată ştire a zilei din industria muzicală, se pare că Beyonce este învinuită pentru creşterea inflaţiei în Suedia. Motivul? Acolo a avut loc primul concert din turneul său "Renaissance" de luna trecută şi au explodat preţurile la cazări.

Publicat

pe

Beyonce la Premiile Grammy 2021
Beyonce la Premiile Grammy 2021 │ FOTO: Captură YouTube

Decizia starului american de a îşi începe turneul global de anvergură în Suedia a creat o explozie a preţurilor la restaurante şi hoteluri. Zeci de mii de oameni au venit la acele show-uri, iar saltul de preţuri a dus la o raportare a inflaţiei mai mare decât se aştepta, la 9.7% pentru luna mai. Michael Grahn, economist şef la Danske Bank, cea mai mare bancă din ţara vecină Suediei, Danemarca a fost intervievat de CNN pentru a discuta despre acest fenomen.

El a spus că această creştere bizară a inflaţiei nu este normală şi în ciuda faptului că starurile pop vin mereu în Europa de Nord, efectele nu se resimt aşa puternic. Grahn a spus că nu ar da neapărat vina pe Beyonce pentru inflaţia crescută, dar reprezentaţia sa şi cererea de bilete şi cazări în Suedia au contribuit cu siguranţă la inflaţie.

Au fost două show-uri sold out în Suedia şi în aceeaşi perioadă moneda locală era foarte slabă, iar preţurile pentru bilete erau mici faţă de cele din alte ţări, provocând o invazie a fanilor. În plus Stockholm are un număr relativ mic de camere la hoteluri şi cazări, iar hotelurile mai departe de Capitală au înregistrat preţuri crescute ca urmare.

Economiştii au dat şi un nume fenomenului, "Beyonce Effect", dar el nu a ţinut prea mult. Preţurile la cazări au scăzut deja în săptămânile de după concerte. Experţii Forbes au estimat recent că turneul "Renaissance" al lui Beyonce ar putea genera venituri de aproape 2.1 miliarde de dolari. Queen Bey a înregistrat venituri nete de 450 de milioane de dolari în 2022 şi deja 433 de milioane în 2023.

Biroul Federal de Taxe din SUA ar fi anunţat oficial şi că artista datorează 2.7 milioane de dolari în taxe şi penalizări neplătite.

Comentează

Lifestyle

Beyonce a lansat o marcă de whisky în onoarea străbunicului său

Beyonce a îmbinat creativitatea cu spiritul antreprenorial și a lansat propria marcă de whisky, intitulată "SirDavis". Despre semnificația numelui și alte detalii despre băutură găsești în articol.

Publicat

pe

Beyonce - Be Alive (Oscar 2022)
Beyonce - Be Alive (Oscar 2022) │ FOTO: captură YouTube

Beyonce a lansat "SirDavis", o marcă de whisky creată în onoarea străbunicului său. Artista a colaborat cu o renumită companie franceză din domeniul produselor de lux și cu distilatorul Dr. Bill Lumsden pentru a-și dezvolta propriul profil aromatic de whisky.

"SirDavis" are o valoare sentimentală pentru Beyonce, celebrându-l pe străbunicul ei patern, Davis Hogue, un fabricant de alcool din perioada prohibiției. Obișnuia să ascundă sticle de alcool la ferma sa pe care să le găsească apoi prietenii și familia.

Noul whisky SirDavis este descris ca o "armonie de condimente cu note sublime de fructe" și se vinde cu 89 de dolari sticla. Momentan, este disponibil doar pentru precomandă, dar va ajunge în magazinele din SUA, Londra, Paris și Tokyo, precum și în anumite aeroporturi, începând din septembrie.

La o zi după lansarea brand-ului, Beyonce a publicat pe Instagram o serie de fotografii: cu ea ținând în mână un pahar de "SirDavis" și imaginea sticlei ce încorporează silueta unui cal. Acest detaliu duce cu gândul la coperta albumelor "Renaissance" și "Cowboy Carter".

Beyonce este cea mai nouă vedeta care a intrat în industria alcoolului. Cardi B, Ciara, Luke Bryan, Blake Shelton, Nick Jonas sau Katy Perry au lansat diverse băuturi - rom, tequila, vodcă și cocktailuri virgine.

Citește în continuare

Trending