Selena Gomez nu este străină de gastronomie. Perioada de carantină a inspirat-o pe artistă să lanseze un show intitulat "Selena + Chef", disponibil pe HBO Max. Acum, Selena se pregătește să împărtășească cu telespectatorii noi rețete, grație a două emisiuni.
Unul dintre show-uri va fi axat pe mâncăruri pentru sărbători și va debuta la sfârșitul acestui an. Cealaltă emisiune va fi lansată în 2024. În cadrul acesteia, Selena Gomez va vizita unii dintre cei mai buni bucătari din țară în propriile bucătării și vor găti preparate populare.
"Sărbătorile sunt întotdeauna uriașe pentru Food Network, ajungând la aproape 60 de milioane de telespectatori, iar să o avem Selena lansând cele aproape 100 de ore de programe de sărbători va face cu siguranță ca sezonul viitor să fie unul de celebrat", a declarat Kathleen Finch, președintele Warner Bros. Discovery. și directorul de conținut US Networks.
În altă ordine de idei, Selena a lansat anul trecut documentarul "My Mind & Me", ce prezintă starea sănătății mintale a Selenei, după ani de glorie și faimă. Documentarul prezentă imagini brute și intime din viața personală a artistei și se întinde pe o perioadă de șase ani, până în momentul prezent.
Artista va reveni pe micile ecrane și cu cel de-al treilea sezon al serialului "Only Murders in the Building", ce va debuta vara aceasta.