"November Rain" a fost lansat în 1992, dar a fost încărcat pe YouTube pe 25 decembrie 2009. Clipul îl are ca protagonist pe Axl Rose. El portretizează un star rock cu probleme, care deplânge sinuciderea iubitei sale, interpretată de partenera lui de atunci, supermodelul Stephanie Seymour. Materialul video include o scenă memorabilă în care Slash iese dintr-o biserică și susține un solo de chitară pe un câmp.
Toamna trecută, trupa a lansat o nouă versiune a cântecului cu o orchestră de 50 de instrumentiști, curatoriată de Christopher Lennertz, câștigător al premiului Grammy și nominalizat la premiul Emmy. Piesa "November Rain" este extrasă de pe albumul "Use Your Illusion I" din 1991 și durează puțin peste nouă minute.
În timp ce mai multe videoclipuri muzicale au depășit pragul de 2 miliarde de vizualizări pe YouTube, "November Rain" este primul clip pur rock care atinge această cifră. Videoclipul "Believer" al trupei Imagine Dragons are 2,3 miliarde de vizualizări, iar colaborarea EDM/pop "Something Just Like This" de la Coldplay și The Chainsmokers are 2,1 miliarde de vizualizări. Videoclipul cu cele mai multe vizionări pe YouTube este "Despacito" (Luis Fonsi feat Daddy Yankee) care are 8 miliarde de vizualizări.
Alte videoclipuri rock care se apropie de pragul de 2 miliarde sunt "Numb" de la Linkin Park (1,9 miliarde) și "Smells Like Teen Spirit" de la Nirvana (1,6 miliarde).