Urmărește-ne în Social Media

Concerte & turnee

Au început pregătirile pentru Massif 2023 - HARTĂ FESTIVAL

Se apropie festivalul Massif, iar organizatorii au început pregătirile pentru cel mai nou și așteptat eveniment al iernii. Prima ediție Massif va avea loc între 3 și 5 martie 2023, iar echipa aduce în premieră o producție specială pentru Poiana Brașov. Detalii în articol.

Publicat

pe

Hartă Massif 2023
Hartă Massif 2023 │ FOTO: Massif

Producția și amenajarea festivalului vor completa performance-urile live și show-urile surpriză ale artiștilor și DJ-ilor de pe cele 7 scene, indoor și outdoor, amplasate la baza pârtiei Bradu și la cele mai renumite apres-ski-uri din România, îndrăgite de pasionații de distracție extremă și munte: KUPA Apres-Ski Bar, NUBA Chalet și YAGER Chalet.

Organizatorii așteaptă zilnic 12.000 de participanți, iubitori ai sporturilor de iarnă, ai muzicii, distracției, aventurii și experiențelor exclusiviste. Massif este un concept de festival nou și unic pentru Europa Centrală și de Est.

Fanii se vor putea întâlni cu artiștii sau DJ-ii lor preferați pe pârtii, să ia micul dejun împreună în hotelurile din Poiana Brașov sau să fie surprinși de aparițiile lor speciale la una dintre scenele de la apres-ski-uri sau la afterparty.

7 scene la Massif 2023

Pentru prima ediție Massif vor fi amplasate 7 scene: 3 lângă centrul de agrement din Poiana Brașov, 3 în parteneriat cu apres-ski-urile din Poiană și o scenă de afterparty în stațiune, cu program special și invitați surpriză.

Fiecare scenă are stiluri diferite de muzică, propriul concept și design. Unii artiști vor îmbina mai multe genuri și vor crea mixuri eclectice de neuitat. Fanii se vor bucura de experiențe muzicale unice la prima ediție Massif, în timp ce urcă sau coboară de pe pârtie și își aleg locul preferat de petrecere.

  1. Mainstage-ul festivalului va fi în aer liber, lângă centrul de agrement din Poiana Brașov. Dimitri Vegas, MATTN, Nicky Romero, Quintino, Kadebostany, Inna, Delia, Grasu XXL, Dirty Nano, B.U.G. Mafia, Pascal Junior și Killa Fonic se numără printre artiștii care vor face show-uri pe mainstage.
  2. La baza pârtiei, organizatorii vor crea și o scenă indoor, G.O.A.T. (Greatest of All Time), pentru cei care vor să se bucure de cele mai mari hituri din istoria muzicii, de mixuri noi și inedite. Pe lângă decorul tematic, fanii vor primi aici și selecții muzicale speciale, ce redau atmosfera anilor '60, '70, '80, '90 și 2000, și hituri din prezent. Mai mult decât atât, această scenă va găzdui artiști din diverse genuri muzicale, care vor crea fusion-uri între hip-hop, trap, pop, rock, muzică electronică și folclor autentic. Lupii lui Calancea și Surorile Osoianu, Carmen Chindriș și Taraful Rutenilor, David Ciente și DJ-i români pregătesc surprize pentru primele lor show-uri la Massif.
  3. Retro Fantesia, a treia scenă de la baza pârtiei Bradu, le aduce fanilor cele mai fine mixuri și remixuri retro. DJ-i români se vor juca pe această scenă cu cele mai cunoscute piese rock, pop și dance ale anilor ‘90 și 2000. Retro Fantesia este un concept creat de UNTOLD și este una dintre cele mai îndrăgite scene ale festivalului din Cluj-Napoca, care adună timp de 4 zile și 4 nopți zeci de mii de fani.

Take-over Massif la apres-ski-urile din Poiana Brașov

Trei dintre cele mai cunoscute apres-ski-uri din România vor găzdui scene Massif. În fiecare zi, de la prânz la miezul nopții, vor fi petreceri unice la Nuba BeMassif Chalet, Yager BeMassif Chalet și Kupa BeMassif. Fie că vor o pauză de la turele de ski sau snowboard, ca să se încarce cu o doză de muzică, distracție și adrenalină, fie că vin direct pregătiți de party, fanii acestor scene vor găsi la apres-ski-uri petrecerile perfecte la înălțime.

Massif va avea și o scenă dedicată afterparty-urilor, denumită K2 Alpin. Aceasta va fi în Poiana Brașov, la fostul local Favorit, care va fi reamenajat. Organizatorii pregătesc un design special și un line-up surpriză.

Bilete Massif 2023

Abonamentele sunt disponibile online, la prețuri începând cu 442 lei. Pentru mai multe detalii despre bilete, accesează agenda InfoMusic.

Albume noi

Killa Fonic lansează albumul "Radiofonic"

Killa Fonic schimbă și de data aceasta frecvența cu cel mai nou material al său, "Radiofonic". Discul include 21 de piese și colaborări cu artiști precum Chimie, Oscar și Monica Anghel.

Publicat

pe

│ FOTO: Alex Vlad Covaci / InfoMusic.ro

Piesele prezintă vaste personalități muzicale ale lui Killa Fonic, prin diverse feluri de interpretare, sound-uri din multiple genuri muzicale și narațiuni care să pună ascultătorii pe gânduri. Killa Fonic nu pleacă singur în aventura noului său album, ci însoțit de nume precum Chimie, Oscar, DJ Sfera, Dayana, LiToo The Purp și o surpriză de zile mari - Monica Anghel. O combinație perfectă de talente și stiluri diverse, care promite să aducă un plus de energie și autenticitate fiecărei piese.

Killa Fonic x Chimie x DJ Sfera - "Condei pentru 1000 jurnale" (Lyric Video)

Tracklist "RADIOFONIC":

  1. K
  2. Păsări migratoare
  3. Condei pentru 1000 jurnale by Killa Fonic, Chimie & DJ Sfera
  4. Wind in the water by Killa Fonic, Dayana & DJ Sfera
  5. Oglinzi cristal
  6. Nimic obligatoriu
  7. Geometrie sonoră
  8. Madonna
  9. OG status
  10. Friday Loungin' Noir Edition 2 by Killa Fonic & DJ Sfera
  11. În vânt
  12. E.H.N.P.H 2
  13. Mando
  14. Invincibil
  15. Dor de sine by Killa Fonic, Nerub & Valeera
  16. Number 1 Headband by Killa Fonic & LiToo The Purp
  17. Fake news nu durează mult by Killa Fonic & Oscar
  18. Eau de villain by Killa Fonic & Monica Anghel
  19. Supergoodvillain
  20. Clar e cerul precum apa
  21. Toshiro Mifune

Creativitatea artistică, versatilitatea muzicală și sinceritatea brutală fac din Killa Fonic un artist inedit în România. A debutat în proiectul Șatra B.E.N.Z. și a continuat să își construiască cariera solo, lansând până acum 11 albume de succes precum "Ramses 1989", "Lamă Crimă", "Emotiv Munteana", "Trendsetter" și "Osvaldo". Printre hiturile sale se numără "Bambolina" cu Carla's Dreams, "Miami Bici", Azteca și bbno$, "MAMBO", "Richie Rich", "NIMENI" și "Lucifer".

Colaborarea sa cu Delia pentru "Cum am știut" a fost un real succes, iar piesa "Miami Bici" a dominat clasamentele în 2020, fiind desemnată Top Romanian Track și ajungând pe locul #1 pe Apple Music și Spotify. De asemenea, piesa "Brasileira" a adunat milioane de vizualizări pe YouTube și a ocupat locul #3 pe Spotify. Mai mult decât atât, artistul a lansat în numai doi ani albumele "MAT-STHĀNI SARVA-BHŪTĀNI" și "OPUS MAGNUM", realizat în colaborare cu Gridan, și EP-urile experimentale "SS1000" și "Rock This Way". Recent, artistul a lansat prima sa colaborare alături de Andra pentru piesa "Parfum de damă".

Citește în continuare

Emisiuni radio-tv

Au început filmările pentru noul sezon X Factor România

Delia, Puya, Marius Moga şi Ştefan Bănică s-au așezat pentru prima oară ȋn această formulă la masa juriului X Factor, ȋn noul platou al emisiunii, ȋn vreme ce Adelina Chivu și Mihai Morar i-au ȋntâmpinat pe concurenţii care promit un spectacol de neuitat.

Publicat

pe

Juriul X Factor la filmările noului sezon
Juriul X Factor la filmările noului sezon │ FOTO: Antena 1

Concurenţi spectaculoși s-au prezentat ȋn faţa noii generaţii de juraţi X Factor, deopotrivă emoţionaţi și dornici să convingă că au toate ingredientele unui superstar și pot face show la puterea X. Vârsta și stilul muzical nu au fost un impediment. Încă din prima zi, pe scena talent show-ului și-au făcut apariţia de la adolescenţi, la persoane trecute de mult de prima tinereţe și chiar grupuri, cu toţii dornici să dea visului lor o șansă.

Juraţii au fost plini de energie, dar mai pretenţioși ca oricând. Au împărţit sfaturi, au râs, au trăit intens emoţiile alături de cei din faţa lor, nu s-au ferit să întrerupă o interpretare, atunci când au simţit să o facă, ba chiar s-au arătat dispuşi să acorde o a doua şansă atunci când au considerat că au factorul X în faţa lor. S-a dat chiar și cel mai așteptat verdict, patru "da", și nu o singură dată, spre bucuria participanţilor și a susţinătorilor lor.

Muzică bună, emoţii, povești extraordinare, tensiune, suspans, euforie sunt doar câteva dintre ingredientele noului X Factor, ale cărui filmări au loc chiar zilele acestea. Emisiunea va putea fi văzută în curând, pe Antena 1.

"Noul X Factor este singurul show de talente unde și trupele au șansa de a străluci, iar asta adaugă o dimensiune creativă incredibilă. Îmi place să fiu surprins, fără așteptări prestabilite, iar prima zi de filmari ne-a demonstrat cât de mult pot aduce în scenă artiștii care vin cu toată echipa lor. Oamenii vor descoperi că X Factor este mai mult decât un concurs – este o oportunitate pentru fiecare, fie că ești solo sau parte dintr-o trupă, să ieși din zona de confort și să vezi ce poți crea cu adevărat. Eu unul, îi admir pe toți cei care urcă pe această scenă, pentru că nu e ușor să-ți lași aripile să zboare în fața lumii", a povestit Marius Moga.

Puya a declarat:

"Prima zi de auditii a fost destul de lungă, însă nu am simțit oboseala, pentru că anturajul în care mă aflu e fantastic. Oameni pasionaţi de muzică, care simt şi gândesc la fel ca mine, chiar dacă genurile pe care le abordăm sunt diferite. Nu am făcut Conservatorul, nici vreun liceu de muzică, dar cu siguranță asta e cea mai interesantă şcoală. Le urez tuturor succes şi sper să le fiu cu ceva de folos în această călătorie!"

La rândul lui, Ştefan Bănică a dezvăluit:

"Am început audiţiile şi aşteptăm să fim surprinşi de concurenți cât mai talentaţi, care vor călca pe scena X Factor din acest sezon. Avem un platou nou, care arată foarte bine. Suntem într-un show unde concurentul este în prim-plan, iar rolul nostru este să-l îndrumăm. Și, aşa cum am mai spus, nu jurizăm doar vocea, ci şi atitudinea scenică, puterea concurentului de a transmite emoţie, carisma lui, care întotdeauana va face diferenţa, după părerea mea. Iar telespectatorii vor avea toate motivele să urmărească show-ul pentru diversitatea momentelor, a stilurilor muzicale şi a poveştilor concurenţilor şi, bineînţeles, a imprevizibilului care se naşte inevitabil într-un concurs de acest gen."

Delia a completat:

"Cred că va fi un sezon bogat, din toate punctele de vedere. Încă din prima zi am văzut nişte oameni senzaţionali, concurenţi siguri pe ei, iar de aici cumva pleacă totul. Dacă ai încredere în tine, transmiţi extraordinar mai departe. Am auzit nişte piese care ne-au purtat prin tot felul de stări şi e doar începutul. Abia aşteptăm să vedem ce va urma în zilele următoare!"

Prezentatorii X Factor au trăit şi ei emoţiile show-ului alături de concurenţi și familiile lor.

"Abia aștept să vedeţi ce se întâmplă în arena asta. Este pentru prima oară când platoul X Factor arată ca o arenă, spectatorii sunt ca ȋntr-un stadion, concurentul este pe terenul de joc și are șansa să dea ce are mai bun! O surpriză în noul X Factor o reprezintă trupele muzicale, avem foarte multe trupe în audiţii, ceea ce a lipsit de ani de zile din muzica românească", a dezvăluit Mihai Morar.

Adelina Chivu a adăugat:

"Platoul este absolut superb, concurenţii sunt foarte, foarte talentaţi, oameni cu povești extraordinare, inspiraţionale, pe care abia aștept să le descoperiţi alături de noi. Am trăit din plin emoţii puternice alături de ei, ȋncă din prima zi de filmare!"

Citește în continuare

Industria muzicala

Promovare nerăsplătită pentru "Ratat", piesa Deliei cu Erika Isac; Influencer-ul Daian Man spune că a fost țepuit de Global Records

Daian Man, influencerul din spatele contului de Instragram Înjur Frumos, a promovat piesa "Ratat", lansată de Erika Isac și Delia, însă fără a fi răsplătit de Global Records. Barter-ul stabilit cu Global a fost respectat doar de influencer, Daian Man primind un răspuns oficial de la casa de discuri abia după ce a dat în vileag cele întâmplate.

Publicat

pe

Delia și Erika Isac în videoclipul piesei "Ratat"
Delia și Erika Isac în videoclipul piesei "Ratat" │ FOTO: Captură YouTube

O angajată a Global Records i-a propus lui Daian Man să publice pe contul său de Instagram, Înjur Frumos, o postare despre piesa "Ratat", lansată recent de Erika Isac și Delia. În lipsă de buget, influencerul cu 115.000 de urmăritori ar fi fost promovat, la rândul său, de către cele două artiste.

"Răsplata mea urma să fie faptul că ar fi apărut la Delia pe profil. Ar fi fost un collab post între Înjur frumos și Delia. Mai apoi, ar fi fost share-uit de Erika Isac. Spoiler alert! Nu s-a întâmplat asta. Și în continuare vă prezint sceneta în 4 acte a acestei țepe", a povestit Daian Man pe Instagram, unde a dat în vileag întreaga întâmplare, cu printscreen-uri din cadrul discuției sale cu angajata Global Records.

După ce informațiile au ajuns publice, Corina Vilcu, Head of Marketing Global Records, i-a răspuns influencerului într-un mesaj public la postarea sa. Aceasta își cere scuze pentru neplăcerea creată, indicând că vina ar fi a angajatei și a excesului de zel. Mai jos puteți citi mesajul complet.

Global Records: "Din grabă, exces de zel (...), cineva din echipa noastră a greșit!"

"Salutare!

Ne pare sincer rău pentru situația creată. Din nefericire, persoana din departamentul nostru de promo nu a verificat întâi cu artiștii dacă aceștia doresc să share-uiască postarea ta, așa cum era normal, și ți-a făcut astfel o promisiune care nu a mai putut fi respectată. Și noi, dacă eram în locul tău, ne-am fi simțit nedreptățiți. Lucrăm de ani de zile cu sute de artiști, graficieni, editori video, regizori, și înțelegem pe deplin nu doar câtă munca, cât și pasiune și suflet este pus în orice produs creativ. Pentru noi, relația cu ei este cea mai importantă, pentru că fără aceștia, Global Records nu ar mai exista.

Ne dorim să îndreptăm această situație, și acest lucru începe prin a te plăti pentru munca ta. Te rugăm să ne contactezi în privat cu o propunere financiară pentru postarea pe care ai făcut-o, astfel încât să putem rezolva această problemă pe care am creat-o dintr-o greșeală făcută în grabă.

Încă o dată, ne pare rău și vrem să îndreptăm situația! Sperăm să înțelegi că nu am avut nicio secundă intenția de a ne încălca promisiunea! Din grabă, exces de zel și dorința de a avea o campanie de promovare cât mai bună, într-un timp cât mai scurt, pentru artiștii noștri, de data asta, cineva din echipa noastră a greșit!

We wish you all the best! (Îți dorim tot ce e mai bun!)
- Corina Vilcu, Head of Marketing Global Records"

Deși inițial nu exista buget pentru această postare, Global Records a venit ulterior cu propunerea de a-l remunera pe Daian Man. Influencerul a refuzat, însă, orice răsplată financiară, indicând că există "o problemă sistemică" în spatele campaniilor casei de discuri.

Daian Man: "Nu-mi doresc nicio sumă de bani de la voi"

"Mersi că ați răspuns. Fapta e consumată, nu vreau ca vina să cadă pe persoana care m-a contactat.

E o problemă sistemică, de pe urma căreia suferă artiști și creatori de conținut mici și mijlocii, și nu una legată de acțiunile unui singur angajat (fapt reflectat în numărul de comentarii și reacțiile oamenilor vis-a-vis de acțiunile voastre din trecut).

Nu-mi doresc nicio sumă de bani de la voi.

Just rethink your way of doing things. (Regândiți modul vostru de a acționa)

Daian Man - Head of Everything at Înjur Frumos", a răspuns influencerul casei de discuri.

Printre cei 115.000 de urmăritori ai contului de Instagram Înjur Frumos se numără și Delia. Artista nu a intervenit în discuția casei de discuri cu Daian Man.

Citește în continuare

Trending