"Emily In Paris" o are ca protagonistă pe Lily Collins, fiica lui Phil Collins, care joacă rolul lui Emily. Emily a venit la Paris cu munca, fiind americanca naivă care nu cunoaşte suficient cultura franceză şi nici măcar limba. Lucrează în marketing şi advertising, dar este şi influencer în timpul liber. Tonul seriei este comic, dar lumea se uită mai mult pentru ţinute, decoruri, mâncare, chimia dintre personaje.
Aceasta este o producţie MTV Entertainment Studios, ca şi hiturile "Yellowstone" şi "Tulsa King", dezvoltată pentru Paramount Network. Seria se muta la Netflix în 2020, iar filmarle au avut loc în Ile-de-France, în Paris şi în suburbiile sale. Primul sezon a apărut pe 2 octombrie 2020 şi a fost criticat de francezi pentru stereotipurile promovate.
Al doilea sezon a avut premiera pe 22 decembrie 2021, iar al treilea pe 21 decembrie 2022. Pentru că seria a mers aşa bine, Netflix a reînnoit producţia şi pentru un sezon 4. Gurile rele spuneau la un moment dat că vom avea chiar un crossover cu "YOU", dar nu s-a adeverit... cel puţin până acum. În sezonul 3 o găsim pe Emily Cooper pusă să aleagă între agenţia de advertising a lui Sylvie şi cea a fostei şefe, dar şi renunţând la Gabriel pentru o relaţie cu Alfie... care nu merge deloc.
Decorurile rămân spectaculoase, naivitatea a mai dispărut, iar adevăratul personaj cheie al sezonului este Sylvie. Ni s-a promis şi un final neaşteptat şi aparent există şi un easter egg legat de "Mad Men". Emily şi-a schimbat freză, apărând acum cu breton, iar Sylvie rămân etern elegantă. Ce m-a frapat cel mai mult la primul episod din sezonul 3 e câtă promovare i se face lanţului McDonald's, cu o abordare gourmet care să îi atragă pe francezi. Mă întreb dacă ar avea succes acel McBaguette?