Urmărește-ne în Social Media

Concerte & turnee

Thievery Corporation vine la Arenele Romane în iunie 2022 - Program și reguli de acces

Duo-ul american de muzică electronică Thievery Corporation, format din Rob Garza și Eric Hilton, revine pe 27 iunie 2022 la București pentru un live electrizant. Deliric și Silent Strike sunt invitații speciali, iar Blazing Vibez Meets Yardie Flo sunt responsabili de warm-up. Consultă programul și regulile de acces la eveniment.

Publicat

pe

Thievery Corporation
Thievery Corporation │ FOTO: EMAGIC

Thievery Corporation au devenit cunoscuți în 1996, când o piesă le-a fost inclusă pe una dintre compilațiile renumiților DJi și producători Kruder & Dorfmaister și au atins faima mondială cu cel de-al treilea și cel mai popular album al lor - The Richest Man in Babylon.

În cei peste 25 de ani de activitate, Thievery Corporation a rămas unul dintre cele mai populare proiecte associate cu muzica electronică, cu un stil ce îmbină elemente de dub, acid jazz, reggae, muzică clasică indiană, muzică din Orientul Mijlociu, hip hop, muzică electronică și muzică braziliană, inclusiv bossa nova. Inițial cunoscuți pentru muzica abstractă, instrumentală, clasificată undeva între trip-hop și jazz, sunetul Thievery Corporation s-a extins pe parcursul anilor, incluzând vocalisti și instrumente live, iar principiile DYI și mesajele lor pentru incluziune au devenit astăzi din ce în ce mai relevante.

Prețuri bilete la concertul Thievery Corporation de la Arenele Romane:

Biletele pentru concertul Thievery Corporation de la Arenele Romane pot fi achiziționate la următoarele categorii:

  • PREMIUM SEATED (loc pe scaun în sectoarele E si K din apropierea scenei): 265 lei (include comisioane);
  • GOLDEN STANDING (loc în picioare, în fața scenei): 195 lei (include comisioane);
  • GENERAL ACCESS (cu loc în picioare sau pe scaun, în spatele zonei Golden): 145 lei (include comisioane);

Detalii despre biletele pentru concertul Thievery Corporation din București:

  • Biletele pot fi achiziționate și de deținătorii unui voucher sau ai unui pachet reSTARt Emagic
  • Biletele pot fi achiziționate și de deținătorii unui voucher sau ai unui pachet reSTARt Emagic. Organizatorii încurajeaza participanții să își achiziționeze biletele online, pentru a minimiza timpul petrecut la accesul în locație.
  • Posesorii abonamentelor EMAGIC WEEK PASS vor putea accesa evenimentul în baza abonamentului emis la achiziționare.
  • Intrarea la eveniment va fi permisă doar prin zona de acces indicată, în baza unui bilet de acces valid, care va fi înlocuit cu o brățară (în cazul categoriilor Premium Seated și Golden Standing).
  • Un singur bilet permite accesul pentru o singură persoană, o singură dată. Participanții trebuie să aibă brățara la mâna (în cazul categoriilor Premium Seated și Golden Standing), biletul de acces și un document de identificare (carte de identitate sau pașaport) asupra lor, pe tot parcursul evenimentului.
  • Cumpărătorul biletului, prin achiziționarea biletului respectiv, este de acord cu termenii și condițiile impuse de organizator și se obligă să se supună măsurilor impuse de legislația locală în vigoare de la momentul desfășurării evenimentului, precum și regulamentului de acces comunicat de organizator la momentul punerii în vânzare a biletelor, înainte de eveniment, în timpul desfășurării evenimentului și în perimetrul locației unde are loc evenimentul.
  • Cumpărătorilor de bilet li se recomandă consultarea siteului oficial și a platformelor social media Emagic, precum și a site-urilor și paginilor de social media a platformei de ticketing partenere – iaBilet.ro, înainte de participarea la eveniment.

Reguli de acces la concertul Thievery Corporation de la Arenele Romane:

Accesul în incinta Arenelor Romane se va face începând de la ora deschiderii porților, respectiv, începând de la ora 18:00. Accesul se va face exclusiv pe poarta din parc.

Organizatorii le recomandă participanților să vină din timp la eveniment, însă nu înainte de ora deschiderii oficiale a porților de acces, menționată mai sus. Astfel, se va evita aglomerarea zonelor de acces, iar timpul de așteptare va fi redus.

Organizatorii recomandă participanților ca, odată intrați în spațiul de eveniment, să localizeze cea mai apropiată ieșire de urgență.

În zona evenimentului NU VA FI PERMIS accesul cu:

  • băuturi achiziționate din afara perimetrului locației;
  • sticle (inclusiv sticle de parfum de orice cantitate, orice alte sticle sau deodorante), bidoane de plastic, doze de aluminiu, conserve;
  • artificii, bannere susținute de bețe, spray-uri, lasere;
  • materiale periculoase sau interzise, explozivi, droguri;
  • obiecte ascuțite, grele, confecționate din sticlă, metal sau orice alte obiecte care ar putea fi periculoase pentru alți participanți;
  • scaune;
  • arme, lanțuri, precum și încălțăminte, îmbrăcăminte sau bagaje care prezintă elemente dure, ce ar putea pune în pericol sănătatea participanților în cazul în care, din accident, ar veni în contact cu ele;
  • umbrele;
  • animale;
  • rucsacuri și bagaje voluminoase;
  • selfie stick-uri, aparate foto profesionale, aparate de înregistrare audio-video de orice fel sau aparate GoPro.

În zona de eveniment VA FI PERMIS accesul cu:

  • aparate de fotografiat compacte;
  • brichete;
  • medicamente (orice astfel de produse sunt permise doar dacă sunt însoțite de rețetă, scrisoare medicală sau orice alt document înlocuitor al acesteia, cu maximum o doză zilnică), insulină, spray
  • inhalator pentru astm.

Achiziționarea băuturilor și alimentelor:

În incinta Arenelor Romane, spectatorii vor avea la dispoziție băuturi răcoritoare, apă, bere, long drinks de la bar și gustări/ produse alimentare. Pentru eficientizarea accesului la bar, toate produsele vor fi comercializate în baza unor jetoane ce vor putea fi procurate de la punctele special amenajate în locație, distribuite în toate zonele de concert.

În caz de ploaie:

  • Organizatorii recomandă participanților la eveniment să aibă asupra lor pelerine de ploaie, întrucât accesul cu umbrele în zonele de concert nu este permis. De asemenea, pelerine de ploaie vor putea fi achiziționate și în incinta Arenelor Romane, de la bar.

Accesul minorilor:

  • Orice participant la eveniment, indiferent de vârstă, poate accesa evenimentul doar în baza unui bilet valid, propriu. Minorii cu vârstă sub 16 ani pot accesa evenimentul doar însoțiți de un adult. Organizatorii nu recomandă participarea copiilor foarte mici la concerte, din pricina sunetului și luminilor puternice, iar în cazul participării, se recomandă purtarea căștilor de protecție.

Informații generale:

Înregistrarea de orice fel a show-ului (exceptând acreditarile oferite de organizator în acest scop) este strict interzisă. Organizatorul evenimentului poate confisca orice aparat de înregistrare audio-video folosit astfel, deținut de participanții la eveniment.

În timpul spectacolului este posibil să se folosească lumini stroboscop, care pot dăuna persoanelor cu epilepsie fotosensibilă. Tichetul de acces nu poate fi înlocuit dacă este pierdut, furat sau distrus și este valabil pentru o singură intrare, pentru o singură persoană. Tichetul de acces nu poate fi vândut sau reprodus, reproducerea tichetelor de acces fiind ilegală.

Organizatorul își rezervă dreptul de a folosi fotografii și înregistrări video cu participanții la eveniment în scop promoțional. Prin participarea la eveniment, participanții la eveniment cedează toate drepturile pentru fotografii și înregistrări realizate în timpul concertului.

Programul evenimentului poate suferi modificări în funcție de condițiile meteo și numărul publicului participant.

Apasă pe eveniment pentru informații suplimentare:

Concerte luni, 27 iunie 2022

Thievery Corporation

Loc
Arenele Romane
Comentează

Albume noi

Deliric lansează un nou album în 2025; Află detalii despre "DXSS III"

Deliric începe anul cu un anunț îmbucurător pentru fani. Rapper-ul pregătește lansarea unui nou album, respectiv continuarea discului lansat în urmă cu 5 ani, "Deliric X Silent Strike II". Partea a treia va apărea în 2025, Deliric explicând într-un mesaj lung de ce a durat 5 ani realizarea acestui nou material.

Publicat

pe

Deliric
Deliric │ FOTO: Captură YouTube

Deliric va lansa primăvara aceasta albumul "Deliric X Silent Strike II". Aflat momentan în lucru, discul este aproape finalizat. Pauza de 5 ani nu fost una programată, însă, potrivit unui mesaj lung postat de rapper online, pandemia a dat peste cap planurile inițiale de lansare.

"E 2025. Am de gând să scot un nou album. E vorba de DXSS III, finalul trilogiei colaborative Deliric și Silent Strike. Teoretic aveam în plan să scoatem albumele la interval de 3 ani, dar între timp a luat-o lumea razna și iată-ne astăzi aici", explică Deliric.

Rapper-ul detaliază apoi ce schimbări s-au petrecut în ultimii 5 ani și cât de important a devenit online-ul. Platformele de tip TikTok au pus bețe în roate promovării artiștilor de nișă, conținutul lor nefiind aliniat la cerințele "click-baitish" ale momentului.

Deliric: "Pe social media chiar dacă aveai mii sau zeci de mii de urmăritori, rar îți mai "amintește" feed-ul tău de ei. Pentru că ești bombardat de content care e demonstrat că face curios pe oricine"

"Au trecut deja 5 ani. Am avut neșansa să scoatem albumul în ajunul pandemiei. Am muncit mult să-l facem și să avem un roll-out pe măsură, iar totul a culminat cu un concert de lansare care ne-a depășit toate așteptările. Am avut 5500 de oameni la Arenele Romane, probabil cel mai de anvergură concert al unui artist/trupe din hip-hop-ul românesc. Iar când ne pregăteam să culegem laurii, să rupem țara în două la concerte și festivaluri, lumea s-a pus pe pauză pentru 3 ani. Am rămas frustrați și debusolați. Totul a devenit mai superficial și pe alocuri lipsit de sens, iar noi ceva mai depresivi și mai cinici.

În perioada asta s-a produs și o transformare fundamentală în modul în care funcționează online-ul. S-a trecut de la modelul care avea la bază urmăritorii la unul bazat pe "interese". Pentru artiști ca noi, de nișă, modelul vechi părea să funcționeze mai bine. Noi avem un produs pretențios, mai greu de digerat, dar în care avem mare încredere. Munceam constant pentru a convinge oameni noi și a-i converti în urmăritori, iar ei ulterior erau expuși constant la muzica noastră.

Asta s-a schimbat în ultimii ani pe măsură ce toate marile platforme au aderat la modelul de gen TikTok pentru a distribui conținut. Pe scurt, algoritmul este optimizat să te țină cât mai mult pe platforma respectivă și te bombardează cu content click-baitish. Gândește-te că intri într-un magazin cu gândul să cumperi fructe și legume, dar ești abordat de sute de agenți care îți fac oferte cât mai apetisante de dulciuri, sucuri, bomboane și înghețată încât până când ai ieșit din magazin ai 3 feluri de diabet.

Cum s-a tradus toată treaba asta pentru oamenii care fac muzică: pe social media chiar dacă aveai mii sau zeci de mii de urmăritori, rar îți mai "amintește" feed-ul tău de ei. Pentru că ești bombardat de content care e demonstrat că face curios pe oricine. În general orice ține de scandal, controverse, frică de toate felurile (război, criză, boli etc.), sexualitate extremă, curiozități, conflicte etc. Așa că cel mai probabil dacă artistul tău preferat a scos o piesă bună, tu nu ai aflat de ea. Că nu ți-a apărut nimic în feed-ul de Insta/FB/TikTok, YouTube nu ți-a recomandat-o și cel mai probabil nici Spotify", spune Deliric.

Pentru un artist de nișă, adaptarea la aceste schimbări un este una ușoară. Deliric mărturisește că s-a antrenat să scape de timiditate pentru a face un content mai atractiv pe social media.

Deliric: "Am reușit să îmi stăpânesc timiditatea, ajungând uneori chiar în extrema cealaltă. Uneori sunt prea vorbăreț sau fac pe nebunul"

"Evident că toți artiștii sunt conștienți de aceste schimbări. Cel puțin instinctiv. Iar dacă nu ești vreun Kendrick sau Jay Z, să ai în spate o mașinărie enormă care să manevreze atenția publicului spre tine, povara cade pe umerii tăi. Și atunci devine o luptă existențială: te adaptezi sau ești sortit uitării. Iar adaptarea pare să presupună: să faci un soi de circ pe social media și să faci piese cât mai simple și mai provocatoare. Iar ce îi face pe unii artiști să fie buni la ce fac este tocmai faptul că sunt mai retrași, mai introvertiți, mai timizi. Asta e ce i-a făcut să se focuseze pe craft-ul lor și să se piardă în pasiunea pe care o au. În niciun caz nu le vine ușor să jongleze cu portocale în stories. And there you have it. Catch 22.

Eu am fost întotdeauna timid și de multe ori tăcut. Tot timpul introspectiv. Asta m-a făcut să mă refugiez în muzică iar modul meu de a refula a fost prin a scrie. Toate sentimentele pe care nu le puteam articula în realitate, le-am ascuns în versuri. Timiditatea este compatibilă cu scrisul, dar nu este cu scena. Așa că în ultimii 20 de ani m-am antrenat să fiu extrovertit. Printre primele ocazii când am ieșit în fața unui public mai mare, mi-a dat sângele pe nas. Între timp am reușit să îmi stăpânesc timiditatea, ajungând uneori chiar în extrema cealaltă. Uneori sunt prea vorbăreț sau fac pe nebunul. Și dacă piese simple și trendy nu sunt în stare să fac, măcar mă descurc să jongleze cu niște portocale. Parțial m-am adaptat!

Dar sunt conștient de discrepanța dintre cele două personaje. Că pare că se luptă doi Delirici. Pentru cei care mă cunosc personal, piesele mele par ciudate iar Deliric de pe Insta pare natural. Pentru că tot timpul vorbesc "la mișto", sunt aparent distrat, binedispus etc. Pentru cei care mă cunosc de pe piese, mai melancolic, mai pesimist, comportamentul meu de zi cu zi și din social media pare ciudat."

Rapper-ul își întreabă apoi fanii ce conținut ar fi interesant pentru ei, astfel încât să nu se îndepărteze prea mult de artistul Deliric.

Deliric: "Mi-aș dori să nu cad pradă tentației de a încerca să fac prostii virale"

"Sunt conștient că fără să faci content, nu prea merge. Deși aș prefera de multe ori să nu “pierd timpul” cu social media, nu cred că este o opțiune în 2025. Dar mi-aș dori să nu cad pradă tentației de a încerca să fac prostii virale (deși cel mai probabil o să mai încerc și d-astea cand mă panichez ca vorbesc de unul singur). Aș prefera să fac ceva de care să fie real interesați cei care mă urmăresc cu interes. În speranța că ajunge la voi acest post și că oricum i-am triat prin textul lung pe cei care erau "doar în trecere", aș vrea să vă rog pe voi să mă ajutați. Să îmi scrieți cum credeți că ar trebui să arate social media mea în viitorul apropiat. Să îmi dați idei ce v-ar plăcea să vedeți la mine pe stories, pe reels. Ce ar fi interesant să pun pe YouTube, pe Facebook. Ce formate? Ce subiecte?"

Mesajul lui Deliric se încheie cu detalii despre noul album, "Deliric X Silent Strike III", asteptat să apară în primăvară.

Deliric: "Întotdeauna am făcut albumele cu convingerea extra pesimistă că la final o să ne placă doar nouă. De fiecare dată ne-ați contrazis. Sper să fie la fel și de data asta"

"De muzică nu o să vă întreb. Pentru că nu am făcut-o niciodată. Pe aia o să o livrez "de-a gata". Ce vă pot spune este că am lucrat probabil mai mult ca niciodată la un album. Și chiar vorbeam cu Silent zilele astea că este totodată albumul la care am lucrat cu cea mai mare plăcere. Simt că am facut progrese și eu cu scrisul și Silent cu compoziția. Sper doar că nu ne-am complicat prea tare. Întotdeauna am făcut albumele cu convingerea extra pesimistă că la final o să ne placă doar nouă. De fiecare dată ne-ați contrazis. Sper să fie la fel și de data asta. Mai avem puțin de lucru la el. În primăvară sper să îl ascultați și voi."

Deliric este artistul nonconformist apreciat pentru sinceritate și transparență, cunoscut pentru muzica sa solo, dar și ca parte din trupa CTC, pentru colaborărilor cu artistul de muzică electronică Silent Strike, dar și pentru succesul în lumea antreprenoriatului cu PORC, brandul de streetwear pe care l-a cofondat în 2012.

Citește în continuare

Trending