Urmărește-ne în Social Media

Concerte & turnee

Ce trupe concertează la Iubim 2 Roți 2022 - Lineup-ul pe zile

În ultimul weekend din mai, cel mai mare festival dedicat iubitorilor de muzică bună și două roți din București revine într-o nouă locație. În 2022, evenimentul are loc pe Insula Fundeni, în lineup fiind confirmate trupe ca Alternosfera, Coma și Cargo.

Publicat

pe

Concert Coma la Arenele Romane - lansarea albumului Orizont │ FOTO: Ionut Paraschiv / InfoMusic.ro

În perioada 27 - 29 mai cel mai mare festival dedicat iubitorilor de muzică bună și două roți din București revine într-un loc cu totul nou. Iubim 2 Roți creează 3 zile dedicate stării de bine, izolate de rutină și aglomerație. Râsetele copiilor, zgomotul grupurilor de prieteni, distorsul din amplificatoare - toate dansează pe insulă un weekend întreg.

Anul acesta, organizatorii au creat pe Insula Fundeni o atmosferă family-friendly, creată din dragoste pentru muzică și două roți: parada moto, zone de food & drinks și relaxare, camping, toate cu misiunea de a goni rutina și a reinventa weekend-ul bucureștean.

Trupele și artiștii confirmați la Iubim 2 Roți 2022:

  • Vineri, 27 mai, vor urca pe scenă Cargo, Compact Paul Ciuci și Wildside.
  • Sâmbătă, 28 martie, va fi rândul celor de la Dirty Shirt & Transylvanian FolkCore Orchestra, Bucovina, Revolver și Electric Humidity.
  • Festivalul se încheie duminică, 29 mai, cu Alternosfera, Coma, Secret Society și Jack of all Trades.
  • Concertele se vor desfășura între orele 15:00 și 23:00, în aer liber.

Prin tradiționala paradă Iubim 2 Roţi, organizatorii își propun să atragă atenţia asupra prezenţei vehiculelor pe două roţi în trafic, fie ele biciclete, mopede sau motociclete, şi să educe participanţii la trafic în spiritul respectului reciproc şi al siguranţei.

Anul acesta, motocicliștii se vor aduna la ora 14:00 la Fântâna Miorița, iar la ora 15:00 vor pleca spre Insula Fundeni, pe traseul Fantana Miorita – Piata Presei Libere – Arcul de Triumf – Piata Charles de Gaulle - Calea Dorobanti – Sos Stefan Cel Mare – Bucur Obor – Sos Colentina – Sos Fundeni – Aleea Tibiscum..

Concerte & turnee

Smiley, Carla's Dreams, Vița de Vie cântă la West Side Hallo Fest 2024

West Side Hallo Fest va reveni pe Insula Lacul Morii în perioada 25-27 octombrie cu cea de-a doua ediție. Concerte pline de energie, decoruri spectaculoase și mâncăruri delicioase sunt doar câteva elemente ce vor atrage participanți de toate vârstele. Te invităm să afli mai multe detalii.

Publicat

pe

Smiley / Vița de Vie / Carla's Dreams
Smiley / Vița de Vie / Carla's Dreams │ FOTO: InfoMusic

West Side Hallo Fest, cel mai mare festival de Halloween din țară, revine pe Insula Lacul Morii cu cea de-a doua ediție. Decoruri spectaculoase, cu vrăjitoare și dovleci uriași, concerte live, ateliere pentru copii, concursuri, prezentare de modă și o paradă a costumelor vizitatorilor - sunt doar câteva dintre atracțiile de la West Side Hallo Fest.

Nu vor lipsi mâncarea bună, nici suvenirurile tematice, accesoriile, bijuteriile sau decorațiunile. Timp de trei zile, Insula Lacul Morii din Sectorul 6 va deveni polul distracției din Capitală.

Marile atracții ale West Side Hallo Fest

  • Un dovleac gigant, cu diametrul de 2,5 metri, luminat la interior și construit din materiale naturale, pe structură de fier, va fi simbolul evenimentului;
  • 45 de tone de dovleci vor ajunge pe insulă. 10.000 de bucăți vor fi folosite în cadrul atelierelor, iar alți 5.000 pentru decor;
  • O vrăjitoare supradimensionată, de aproape trei metri înălțime;
  • O casă a fantomelor amenajată la mausoleu;
  • Un oraș pustiu și bântuit, reprodus într-o zonă a insulei;
  • 1.000 de baloturi de paie, ciori, flori, schelete, păianjeni

Info acces:

  • Copiii sub 12 au gratuitate pe toată perioada festivalului.
  • Intrarea este gratuită vineri toată ziua, iar sâmbătă și duminică de la 10:00 la 14:00.
  • În intervalul 14.00 - 23.00, este necesar să achiziționați bilet pentru a vă asigura accesul la acest eveniment. Pentru mai multe detalii despre bilete și modalitatea de achiziționare, accesează agenda InfoMusic.

Program West Side Hallo Fest 2024

  • Vineri: 12.00 - 23.00
  • Sâmbătă: 10.00 - 23.00
  • Duminică: 10.00 - 23.00

Program artistic (după ora 17:00)

Vineri:

  • Alexandra Crișan
  • Alexandra Căpitănescu
  • Trupa Zagan

Sâmbătă:

  • Smiley
  • Carla's Dreams

Duminică:

  • Vița de Vie
  • Robin & The Backstabbers
  • Bucovina
  • Scarlet Aura
  • Patron
Citește în continuare

Concerte & turnee

ARTmania Festival 2024: program și reguli de acces

La ARTmania Festival 2024, care se desfășoară între 26 și 28 iulie, fanii le vor putea asculta în Piața Mare din vechea cetate a Sibiului pe unele dintre cele mai apreciate trupe ale scenei internaționale și locale. Te invităm să afli programul evenimentului, regulile de acces și alte informații utile.

Publicat

pe

ARTmania Festival 2024
ARTmania Festival 2024 │ FOTO: ARTmania Festival

Vineri, 26 iulie 2024, începând cu ora 16:30, se deschid porțile celei de-a 17-a ediții a festivalului ARTmania, ce aduce fanilor muzicii și artelor 3 zile de concerte, 14 trupe internaționale și din România și o serie de evenimente culturale, de activări creative și de premii.

Participanții ARTmania Festival 2024 vor putea asculta live trupe precum Borknagar (NO), Korn (SUA), Igorrr (FR), Spiritbox (SUA), Satyricon (NO), The Flower Kings (SE), Lavina (SRB), Alpha Q (RO), Awake the Demons (RO) și TAINE (RO).

Cea de-a treia zi de festival care stă sub semnul "ARTmania in Context" și care va reuni muzica și colaborările interdisciplinare. Astfel, pe scena Casei Altemberger - Muzeul de Istorie vor urca Alternosfera (MD), REVOLTER (RO), Denorm (MD) și SPD (MD).

Program ARTmania Festival 2024

Vineri, 26 iulie

Main Stage

  • 19:00 - 20:00 - The Flower Kings
  • 20:45 - 21:55 - Igorrr
  • 22:40 - 23:55 - Satyricon

Voice of People

  • 20:05- 20:40 - Alpha Q
  • 22:00 - 22:35 - Lavina

Sâmbătă, 27 iulie

Main Stage

  • 19:00 - 20:00 - Borknagar
  • 20:50 - 22:50 - Spiritbox
  • 22.25 - 23:55 - Korn

Voice of People

  • 17:25 - 17:55 - Awake The Demons
  • 20:00 - 20:45 - Taine

Duminică, 28 iulie

Casa Altemberger - Muzeul de Istorie

  • 18:00 - Open Doors
  • 18:40 - 19:20 - SPD
  • 19:40 - 20:20 - Denorm
  • 20:40 - 21:20 - Revolter
  • 21:40 - 23:00 - Alternosfera Unplugged

Reguli de acces ARTmania Festival 2024

Accesul publicului în perimetrul festivalului va putea fi făcut în Piața Mare în zilele de vineri și sâmbătă (26 – 27 iulie 2024), în intervalul orar 16:30 - 00:00. Maratonul concertelor de pe cele două scene din Piața Mare va începe în vineri, 26 iulie, de la ora 19:00 și sâmbătă, 27 iulie, de la ora 17:25.

Ziua a treia de festival (duminică, 28 iulie) stă sub semnul "ARTmania in Context" și va aduce în fața posesorilor de abonamente de 3 zile, pe scena Casei Altemberger, muzică și colaborări culturale interdisciplinare. Astfel, la Casa Altemberger - Muzeul de Istorie, vor concerta Alternosfera (MD), REVOLTER (RO), Denorm (MD) și SPD (MD), accesul fiind deschis festivalierilor cu abonament de 3 zile, începând cu ora 18:00.

Pentru a intra în spațiul special amenajat pentru festival, publicul trebuie să prezinte la unul dintre punctele de preschimbare brățări (punctele ARTmania Ticket Swap) un bilet, un abonament sau o invitație valabilă care poate fi folosită de o singură persoană, o singură dată. Acestea vor fi preschimbate într-o brățară RFID de festival în baza căreia se va putea face accesul în perimetrul festivalului și se va putea plăti pentru produsele disponibile în interiorul festivalului (cu excepția zonei Cărturești, unde plata se poate face în numerar sau cu cardul).

Brățara de acces permite intrarea în zona de festival și doar în zona de concerte și la evenimentele conexe ARTmania Festival, în funcție de regimul biletului de zi sau al tipului de abonament asociat brățării.

Punctele ARTmania Ticket Swap (locuri semnalizate coresponzător), vor fi deschise:

  • Joi, 25 iulie, între 15:00 - 21:00
  • Vineri și Sâmbătă (26 și 27 iulie), între 12:00 - 00:00

Ținând cont de foarte gradul ridicat de participare la ediția din acest an, participanții la ARTmania Festival 2024 sunt încurajați să vină cât mai devreme în avans (începând cu joi, 25 iulie) pentru a-și preshimba biletul/ abonamentul/ invitația în brățară, indiferent de regimul biletului/ abonamentul/ invitației avute.

Purtarea brățării RFID este obligatorie pe toată durata festivalului, iar aceasta va fi verificată, atât la intrarea în festival, cât și în interiorul acestuia. Ruperea, deteriorarea sau pierderea brățării anulează dreptul de participare și accesul posesorului în festival. Pentru a reintra va fi nevoie de achiziționarea unui nou bilet și preschimbarea acestuia într-o nouă brățară. Brățările nu sunt transmisibile către o altă persoană și permit accesul doar în zonele marcate corespunzător.

Participanții la ARTmania Festival sunt obligați să se supună controlului corporal sumar și să permită controlul bagajelor. Participanții trebuie să dețină asupra lor un act de identitate valid pentru a face dovada vârstei legale.

Organizatorii își rezervă dreptul de a interzice accesul persoanelor violente, aflate într-o stare avansată de ebrietate sau a participanților sub 16 ani neînsoțiți de un adult. De asemenea, organizatorii își rezervă dreptul de a nu permite accesul în festival celor care refuză controlul de securitate sau persoanelor care sunt suspecte de punerea în pericol a celorlalți participanți sau a bunei desfășurări a festivalului.

Acces copii

  • Copiii cu vârste de până la 12 ani împliniți care au fost pre-înregistrați de un părinte/ tutore legal (termenul de înscriere extins a fost 17 iulie 2024) au acces gratuit în perimetrul festivalului dacă sunt însoțiți de un părinte/ tutore legal cu un bilet/ abonament valid, un act doveditor al vârstei copilului.
  • Este recomandată purtarea căștilor de protecție sau a dopurilor de urechi pentru copiii sub 10 ani.
  • Organizatorii nu încurajează prezența copiilor foarte mici la astfel de evenimente, unde limita de decibeli ar putea crea efecte negative asupra auzului copiilor, motiv pentru care este interzis accesul cu cărucioare pentru copii. Excepție fac doar cărucioarele pentru persoane cu dizabilități.
  • Accesul tinerilor participanți cu vârste cuprinse între 12 și 18 ani se realizează în baza unui bilet valid și este permis doar dacă sunt însoțiți de o persoană adultă cu un bilet/ abonament valid și cu acordul parental (declarația pentru minori) completat și semnat de către un părinte/ tutore legal. Acordul parental poate fi descărcat de pe website-ul festivalului.
  • Părinții sau însoțitorii sunt responsabili pentru siguranța copiilor, organizatorii nefiind responsabili pentru eventualele incidente.
  • Doar persoanele de peste 18 ani au dreptul să achiziționeze alcool, de aceea este obligatoriu ca participanții să prezinte, la cerere, un act de identitate valid.

Este INTERZIS accesul cu:

Este interzis accesul cu orice obiecte contondente sau care pot fi considerate periculoase, arme albe, orice fel de recipiente de sticlă (inclusiv sticle de parfum sau de cremă) sau metal, spray-uri (inclusiv spray-uri pentru autoapărare), bidoane de plastic, cutii de conserve, cutii de băutură, scaune, normale sau pliabile, banner-e susținute de bețe, lasere, lampioane chinezești, cărucioare, skateboard-uri, trotinete, biciclete, motociclete etc., umbrele/ umbrele pliabile (recomandăm utilizarea pelerinelor de ploaie) și orice fel de substanțe interzise prin lege. Accesul cu medicamente este permis doar în baza rețetei medicale aferente.

De asemenea, este interzis accesul cu substanțe ilegale sau alte materiale care pot fi considerate periculoase pentru buna desfășurare a evenimentului sau care pot pune în pericol buna stare a participanților.

Este interzis accesul cu bagaje de mari dimensiuni, ghiozdane sau rucsacuri voluminoase. Dimensiunile acceptate pentru bagaje sunt 50 cm (lungime) x 30 cm (înălțime) x 20 cm (lățime).

Accesul cu animale de companie nu este permis în perimetrul festivalului.

Este interzis accesul cu mâncare și băutură în zona de festival. ARTmania Festival va pune la dispoziția participanților o zonă de food special amenajată, care va funcționa pe întreaga durată a evenimentului. Cei sosiți în Piața Mare din Sibiu se vor putea bucura de spații dedicate preparatelor culinare și băuturilor.

Informații pentru pasionații de fotografie

  • Este permis accesul cu aparate de fotografiat de orice fel, inclusiv DSLR profesional.
  • Accesul persoanelor care au aparate foto DSLR se va face doar prin intrarea în festival dinspre Nicolae Bălcescu (prin poarta dinspre Nicolae Bălcescu).
  • Va rămâne interzis accesul cu orice fel de trepiede, blițuri detașabile, aparate de filmat și alte accesorii, în special de dimensiuni mari. Intrarea cu obiecte de valoare în incinta festivalului sau lăsarea lor în grija altor persoane rămâne în răspunderea exclusivă a proprietarului.
  • Fotografierea este permisă numai fără bliț și fără a deranja bunul mers al evenimentului sau spectatorii prezenți la festival.

Plata rapidă și simplă direct cu brățara de festival

Festivalierii se vor putea bucura de serviciile și produsele din cadrul festivalului prin plăți făcute direct cu brățara RFID de festival, parte a unui sistem de plată confortabil, cashless, pe care o vor folosi și pentru accesul în perimetrul festivalului și în locațiile partenere.

Brățările RFID, pe baza cărora se va face și accesul în perimetrul festivalului ARTmania 2024 din Piața Mare sau în perimetrul locațiilor partenere anunțate (cum este cazul Casei Altemberger - Muzeul de Istorie), vor fi oferite fiecărui participant la punctele ARTmania de preschimbare a brățărilor (numite puncte "Ticket Swap ARTmania") în baza abonamentului sau a biletului achiziționat pentru ediția din acest an.

Încărcarea brățării RFID poate fi făcută, cu numerar sau cu card bancar, la punctele de încărcare semnalizate în acest sens (punctele "TOP-UP" din perimetrul festivalului).

În perimetrul festivalului ARTmania 2024 din Piața Mare vor fi amplasate 10 puncte de încărcare și reîncărcare a brățărilor RFID. Acestea vor funcționa, astfel:

  • Vineri, 26 iulie 2024 (1 punct TOP-UP): 13:00 – 02:00
  • Vineri, 26 iulie 2024 (9 puncte TOP-UP): 16:30 – 02:00
  • Sâmbătă, 27 iulie 2024 (1 punct TOP-UP): 13:00 – 02:00
  • Sâmbătă, 27 iulie 2024 (9 puncte TOP-UP): 16:30 – 02:00
  • Duminică, 28 iulie 2024 (1 punct TOP-UP) în Piața Mare doar pentru refund: 09:00 – 12:00

Pentru festivalierii cu abonamente de 3 zile, duminică, 28 iulie 2024, la Casa Altemberger - Muzeul de Istorie, parte din Muzeul Naţional Brukenthal, va funcționa 1 punct TOP-UP pentru încărcare și refund, între orele 18:00 - 00:00.

Verificare sold

Soldul disponibil poate fi verificat folosind cardul RFID (atașat brățării) la terminalele de citire existente la punctele de TOP-UP din festival sau la oricare dintre punctele de vânzare ale partenerilor prezenți în festival, care au instalate aceste terminale de citire (puncte de vânzare de mâncare și băutură, cortul oficial de merchandise).

Recuperare sold

Festivalierii își pot recupera soldul rămas pe brățara RFID doar în zilele de festival în care sunt concerte în Piața Mare (vineri - duminică) sau la Casa Altemberger - Muzeul de Istorie (duminică - pentru persoanele cu abonament de 3 zile) în intervalele orare mai sus menționate, de la punctele de încărcare.

După încheierea spectacolelor din Piața Mare, din fiecare zi de festival, punctele de TOP-UP nu vor mai putea accepta încărcare pe brățări, ci exclusiv restituiri de sume aflate pe acestea (refund).

Data finală pentru retragerea soldului existent pe brățara RFID, sume ce vor fi restituite în numerar:

  • la punctele de TOP-UP din Piața Mare: este 28 iulie 2024, ora 12:00,
  • la punctul de TOP-UP de la Casa Altemberger - Muzeul de Istorie pentru posesorii de abonamente de 3 zile: este 28 iulie 2024, ora 00:00, oră după care punctele TOP-UP din perimetrul festivalului se vor închide.

Pentru realizarea restituirii, persoana care o solicită trebuie să prezinte brățara RFID și să se asigure că aceasta nu prezintă urme de compromitere.

Citește în continuare

Concerte & turnee

Program și reguli de acces Metalhead Meeting 2024

Judas Priest, Doro, Steel Panther, Skindred, Alestorm, Kamelot, Moonspell, Ne Obliviscaris, Rotting Christ, Ihsahn, Bucovina, Tiamat, Jungle Rot, Infected Rain și multi alții vor cânta la festivalul Metalhead Meeting, ce va avea loc între 17 și 19 iulie la Romexpo. Te invităm să afli programul, regulile de acces și alte informații utile.

Publicat

pe

Concert Judas Priest la Romexpo din Bucuresti pe 1 iulie 2015 │ FOTO: Alex Chelba / InfoMusic.ro

Festivalul are loc în Parcarea C de la Romexpo. Accesul se va face prin Intrarea C, din Bulevardul Expoziției, începând cu ziua de 17 iulie, ora 16:30, iar concertele încep de la ora 17:00 pe Second Stage și 17:30 pe Main Stage. După deschiderea porților puteți sosi la orice ora doriți pentru a vedea trupele favorite. Evenimentul are loc in aer liber.

Program Metalhead Meeting 2024

Miercuri, 17 iulie

MAIN STAGE

  • 16:30 - Open Doors
  • 17:30 - 18:20 - NeObliviscaris
  • 18:50 - 19:40 - Alestorm
  • 20:10 - 21:00 - Steel Panther
  • 21:30 - 23:00 - Judas Priest

SECOND STAGE

  • 17:00 - 17:25 - Substance
  • 18:20 - 18:45 - Lone Survivors
  • 19:40 - 20:05 - Crimena
  • 21:00 - 21:25 - Hyperia

Joi, 18 iulie

MAIN STAGE

  • 15:00 - Open Doors
  • 16:00 - 16:40 - Amalgama
  • 17:10 - 17:50 - Bucovina
  • 18:20 - 19:20 - IHSAHN
  • 19:50 - 20:50 - Kamelot
  • 21:40 - 22:50 - DORO

SECOND STAGE

  • 15:30 - 15:55 - Dambu
  • 16:40 - 17:05 - Ghost Warfare
  • 17:50 - 18:15 - Blax
  • 19:20 - 19:45 - Sense of Fear
  • 20:50 - 21:35 - TIAMAT

Vineri, 19 iulie

MAIN STAGE

  • 15:00 - Open Doors
  • 16:00 - 16:40 - JAMART
  • 17:10 - 17:50 - Infected Rain
  • 18:20 - 19:20 - Rotting Christ
  • 19:50 - 20:50 - Moonspell
  • 21:40 - 22:50 - Skindred

SECOND STAGE

  • 15:30 - 15:55 - Spinecrusher
  • 16:40 - 17:05 - Exuviath
  • 17:50 - 18:15 - Gerrar
  • 19:20 - 19:45 - Sickret
  • 20:50 - 21:35 - Jungle Rot

Accesul copiilor

  • Copiii sub 10 ani au acces gratuit însoțiți de un adult posesor de bilet valabil.
  • Accesul minorilor sub 14 ani se face doar pe bază de bilet și doar dacă aceștia sunt însoțiți de un adult posesor de bilet valid.
  • Organizatorii nu recomandă prezența la concert a copiilor fără căști de protecție. Zgomotul foarte puternic poate dăuna auzului celor mici.

Este INTERZIS accesul cu:

  • ghiozdane și genți de mari dimensiuni;
  • sticle, conserve;
  • mâncare sau băuturi de orice fel;
  • artificii, arme, obiecte periculoase;
  • substanțe interzise cf. legii 143 / 2000
  • obiecte cu laser (ex. pointere, brichete cu laser);
  • umbrele (în caz că se anunță ploaie să veniți cu pelerine);
  • aparate foto/video profesionale sau semi-profesionale (cu obiectiv detasabil);
  • aparate de înregistrare audio-video profesionale sau semi-profesionale;
  • animale de companie;
  • persoanele cu probleme de ordin medical trebuie să aibă asupra lor dovezi clare pentru a putea intra la concert cu medicamentele necesare.

Organizatorii NU vor stoca și NU vor păzi obiectelor prezentate în lista de mai sus pe durata evenimentului!

La intrarea in perimetrul evenimentului, toți participanții vor fi percheziționați de agenții de securitate.

Organizatorii informează publicul participant că spectacolele includ lumini puternice ce pot afecta persoanele epileptice.

La Romexpo va fi prezent un medic care poate oferi Primul Ajutor în caz de nevoie.

Categorii de bilete și brățări

  • Accesul în spațiul de eveniment va fi permis unei singure persoane pe baza biletului valid. Posesorii de abonamente vor putea intra și ieși pe durata festivalului. Posesorii de bilete de o zi nu vor primi brățări, iar accesul li se va permite o singură dată, după scanarea biletului. Biletul în baza căruia se va face accesul va trebui păstrat pe toata durata concertului.
  • Părăsirea perimetrului de concert, după validarea biletului de o zi, va fi strict interzisă. Persoanele cu bilete de o zi care doresc să părăsească zona de eveniment o pot face, dar daca doresc să intre din nou, vor trebui să-și cumpere alte bilete.
  • Se consideră biletul validat momentul în care ați intrat la concert, atunci când acesta a fost scanat / rupt. Din acel moment, biletul nu mai este valid, iar contravaloarea acestuia nu mai poate fi returnată sub nicio circumstanță. În caz de vreme nefavorabilă sau în caz de urgență, organizatorii vă pot cere să evacuați spațiul și să reveniți când este sigur pentru dumneavoastră să participați la eveniment.
  • Toți posesorii de bilete tip abonament vor primi la acces brățări speciale ce le permit accesul în zona în care au bilete. Brățările trebuie păstrate la mână, exact așa cum au fost puse, pe toată durata festivalului. Brățările nu sunt transmisibile și nu trebuie deteriorate pe întreaga perioadă a evenimentului. Brățările asigură intrarea în toate zilele festivalului.

Categoria VIP - Pe platformă la înălțime, în zona dedicată, cu acces separat și bar dedicat. Include acces și în zona de Acces General.

Acces General - în picioare, în perimetrul festivalului.

Bilete pe zile - în picioare, în perimetrul festivalului.

Citește în continuare

Trending