Urmărește-ne în Social Media

Concerte & turnee

Hardwell, Lost Frequencies, Steve Aoki și alți DJ-i cunoscuți vin la UNTOLD 2022

Organizatorii UNTOLD au anunțat noi artiști care vor ajunge în Cluj-Napoca, în perioada 4-7 august 2022. Pentru cea de-a șaptea poveste UNTOLD, cele patru zile și patru nopți de festival vor oferi o nouă experiență fantastică alături de unii dintre cei mai mari DJ-i ai lumii. Mai multe detalii în articol.

Publicat

pe

Hardwell la UNTOLD 2022
Hardwell la UNTOLD 2022 │ FOTO: PR / UNTOLD

UNTOLD 2022 a dezvăluit un nou val de artiști care vor urca pe scena festivalului în această vară. Este vorba despre Hardwell, Alok, Lost Frequencies, Steve Aoki, Vini Vici și mulți alții.

După o pauză de patru ani, timp în care a fost susținut de sutele de mii de fani, Hardwell se întoarce în circuitul de festival. Anul acesta, creatorul stilului big-room house a ales doar 4 festivaluri mari din întreaga lume în turneul de revenire: UNTOLD, TML, Ultra și Creamfields. Robert van de Corput aka Hardwell vine din Olanda și este considerat un artist cu pedigree. Doi ani la rând a fost votat NO. 1 DJ în Top 100 DJ Mag, este producător, muzician, proprietar de label și unul dintre personajele cheie pe scena muzicii electronice de azi, reușind să creeze rețeta pentru un nou gen în muzica electronică, ,"Big Room House".

Din 2013 până în 2018, Hardwell a fost mereu în turnee. În 2017 a fost la Cluj-Napoca, unde a făcut un super show pe scena principală a festivalului UNTOLD. Un an mai târziu, în septembrie 2018, artistul a luat decizia de a se retrage din circuitul de evenimente și a lansat pe conturile de social media o scrisoare plină de emoție adresată fanilor săi. Single-ul ,"Power", lansat în acel an, a ajuns la un număr impresionant de ascultări pe platforma Spotify. A continuat să producă muzică și în 2020 a lansat un album manifest, ,"The Story Of Hardwell", o compilație în care a inclus cele mai bune producții proprii.

Brazilianul Alok revine la UNTOLD. În 2015, DJ-ul a debutat în publicația DJ Mag pe locul 44. În anul 2017, revista Forbes l-a inclus în lista celor mai influente persoane cu vârsta sub 30 de ani. În 2021, a fost numit oficial cel mai urmărit artist din muzica electronică pe Instagram, a fost gazda celui mai mare livestream și e numărul 1 la nivel global pe Twitter. Alok este unul dintre producătorii a căror piese marchează un număr record de ascultări pe platformele de streaming, single-ul său de debut, "Hear Me Now" are peste 574 de milioane de stream-uri pe Spotify.

Experiența UNTOLD a însemnat reunirea familiei pentru DJ-ul belgian Lost Frequences, care a ajuns la ediția de anul trecut însoțit de părinții săi. Acesta a declarat că și-a dorit să-și aducă mama la un festival pe care-l iubește. Ultimul single al producătorului belgian, intitulat ,"Where Are You Now" a fost produs în colaborare cu artistul britanic Calum Scott, cu care s-a întâlnit pentru prima dată pe scena principală a festivalului UNTOLD, ediția 2021. "Where Are You Now" este piesa cu care Lost Frequencies a ajuns în toate clasamentele lumii, videoclipul depâșind 47 de milioane de vizualizări pe YouTube, iar pe Spotify piesa a fost ascultată de peste 370 de milioane de ori.

Sunt puține proiecte în industria muzicală care să aibă un sound atât de bine definit precum Aviram Saharai și Matan Kadosh, cei doi membri Vini Vici. Primul single, "Divine Mode", lansat cu Iboga Records, a fost un succes uriaș, cei doi artiști continuând să producă piese care au ajuns în topurile underground.

Unul dintre cei mai interesați artiști ai lumii, preocupat de noile tehnologii, precum NFT ori Metaverse, este producătorul de două ori nominalizat la premiile Grammy, DJ-ul care face din orice apariție pe scena principală a festivalului UNTOLD un spectacol, Steve Aoki. Acesta completează line-up-ul pentru cea de-a șaptea ediție UNTOLD.

Alți artiști ce vor urca pe scenele Galaxy, Alchemy și Fortune:

Considerată casa techno a UNTOLD, scena Galaxy are, la rândul ei, artiști în premieră pentru festival: germanul Stephan Bodzin, un artist autentic, considerat o emblemă a stilului techno underground. Supranumită ,"regina hard-techno" Amelie Lens revine pe scena Galaxy, alături de Maceo Plex, Mathame, DJEFF și Mahony. Alți artiști vor fi anunțati în curând.

Scena Alchemy prezintă și în 2022 cele mai cunoscute nume din dubstep, grime, trap, hip-hop, trip-hop: Borgore, Netsky, Malaa, Princess Nokia, Noisia, Dub FX & Woodnote, Sub Focus B2B Wilkinson, Deliric X Silent Strike, Grasu XXL & Guess Who, Macanache, Nane.

Stilul trance este celebrată la fiecare ediție a festivalului UNTOLD, iar anul acesta scena Fortune va fi gazdă pentru artiști precum Ferry Corsten, Aly & Fila, Giuseppe Ottaviani sau Markus Schulz.

Abonamente UNTOLD 2022:

Fanii pot achiziționa abonamente pentru cele 4 zile și 4 nopți la diferite prețuri în funcție de categorie și momentul achiziției. Pentru mai multe detalii, consultați agenda InfoMusic.

Comentează

Albume noi

Deliric lansează un nou album în 2025; Află detalii despre "DXSS III"

Deliric începe anul cu un anunț îmbucurător pentru fani. Rapper-ul pregătește lansarea unui nou album, respectiv continuarea discului lansat în urmă cu 5 ani, "Deliric X Silent Strike II". Partea a treia va apărea în 2025, Deliric explicând într-un mesaj lung de ce a durat 5 ani realizarea acestui nou material.

Publicat

pe

Deliric
Deliric │ FOTO: Captură YouTube

Deliric va lansa primăvara aceasta albumul "Deliric X Silent Strike II". Aflat momentan în lucru, discul este aproape finalizat. Pauza de 5 ani nu fost una programată, însă, potrivit unui mesaj lung postat de rapper online, pandemia a dat peste cap planurile inițiale de lansare.

"E 2025. Am de gând să scot un nou album. E vorba de DXSS III, finalul trilogiei colaborative Deliric și Silent Strike. Teoretic aveam în plan să scoatem albumele la interval de 3 ani, dar între timp a luat-o lumea razna și iată-ne astăzi aici", explică Deliric.

Rapper-ul detaliază apoi ce schimbări s-au petrecut în ultimii 5 ani și cât de important a devenit online-ul. Platformele de tip TikTok au pus bețe în roate promovării artiștilor de nișă, conținutul lor nefiind aliniat la cerințele "click-baitish" ale momentului.

Deliric: "Pe social media chiar dacă aveai mii sau zeci de mii de urmăritori, rar îți mai "amintește" feed-ul tău de ei. Pentru că ești bombardat de content care e demonstrat că face curios pe oricine"

"Au trecut deja 5 ani. Am avut neșansa să scoatem albumul în ajunul pandemiei. Am muncit mult să-l facem și să avem un roll-out pe măsură, iar totul a culminat cu un concert de lansare care ne-a depășit toate așteptările. Am avut 5500 de oameni la Arenele Romane, probabil cel mai de anvergură concert al unui artist/trupe din hip-hop-ul românesc. Iar când ne pregăteam să culegem laurii, să rupem țara în două la concerte și festivaluri, lumea s-a pus pe pauză pentru 3 ani. Am rămas frustrați și debusolați. Totul a devenit mai superficial și pe alocuri lipsit de sens, iar noi ceva mai depresivi și mai cinici.

În perioada asta s-a produs și o transformare fundamentală în modul în care funcționează online-ul. S-a trecut de la modelul care avea la bază urmăritorii la unul bazat pe "interese". Pentru artiști ca noi, de nișă, modelul vechi părea să funcționeze mai bine. Noi avem un produs pretențios, mai greu de digerat, dar în care avem mare încredere. Munceam constant pentru a convinge oameni noi și a-i converti în urmăritori, iar ei ulterior erau expuși constant la muzica noastră.

Asta s-a schimbat în ultimii ani pe măsură ce toate marile platforme au aderat la modelul de gen TikTok pentru a distribui conținut. Pe scurt, algoritmul este optimizat să te țină cât mai mult pe platforma respectivă și te bombardează cu content click-baitish. Gândește-te că intri într-un magazin cu gândul să cumperi fructe și legume, dar ești abordat de sute de agenți care îți fac oferte cât mai apetisante de dulciuri, sucuri, bomboane și înghețată încât până când ai ieșit din magazin ai 3 feluri de diabet.

Cum s-a tradus toată treaba asta pentru oamenii care fac muzică: pe social media chiar dacă aveai mii sau zeci de mii de urmăritori, rar îți mai "amintește" feed-ul tău de ei. Pentru că ești bombardat de content care e demonstrat că face curios pe oricine. În general orice ține de scandal, controverse, frică de toate felurile (război, criză, boli etc.), sexualitate extremă, curiozități, conflicte etc. Așa că cel mai probabil dacă artistul tău preferat a scos o piesă bună, tu nu ai aflat de ea. Că nu ți-a apărut nimic în feed-ul de Insta/FB/TikTok, YouTube nu ți-a recomandat-o și cel mai probabil nici Spotify", spune Deliric.

Pentru un artist de nișă, adaptarea la aceste schimbări un este una ușoară. Deliric mărturisește că s-a antrenat să scape de timiditate pentru a face un content mai atractiv pe social media.

Deliric: "Am reușit să îmi stăpânesc timiditatea, ajungând uneori chiar în extrema cealaltă. Uneori sunt prea vorbăreț sau fac pe nebunul"

"Evident că toți artiștii sunt conștienți de aceste schimbări. Cel puțin instinctiv. Iar dacă nu ești vreun Kendrick sau Jay Z, să ai în spate o mașinărie enormă care să manevreze atenția publicului spre tine, povara cade pe umerii tăi. Și atunci devine o luptă existențială: te adaptezi sau ești sortit uitării. Iar adaptarea pare să presupună: să faci un soi de circ pe social media și să faci piese cât mai simple și mai provocatoare. Iar ce îi face pe unii artiști să fie buni la ce fac este tocmai faptul că sunt mai retrași, mai introvertiți, mai timizi. Asta e ce i-a făcut să se focuseze pe craft-ul lor și să se piardă în pasiunea pe care o au. În niciun caz nu le vine ușor să jongleze cu portocale în stories. And there you have it. Catch 22.

Eu am fost întotdeauna timid și de multe ori tăcut. Tot timpul introspectiv. Asta m-a făcut să mă refugiez în muzică iar modul meu de a refula a fost prin a scrie. Toate sentimentele pe care nu le puteam articula în realitate, le-am ascuns în versuri. Timiditatea este compatibilă cu scrisul, dar nu este cu scena. Așa că în ultimii 20 de ani m-am antrenat să fiu extrovertit. Printre primele ocazii când am ieșit în fața unui public mai mare, mi-a dat sângele pe nas. Între timp am reușit să îmi stăpânesc timiditatea, ajungând uneori chiar în extrema cealaltă. Uneori sunt prea vorbăreț sau fac pe nebunul. Și dacă piese simple și trendy nu sunt în stare să fac, măcar mă descurc să jongleze cu niște portocale. Parțial m-am adaptat!

Dar sunt conștient de discrepanța dintre cele două personaje. Că pare că se luptă doi Delirici. Pentru cei care mă cunosc personal, piesele mele par ciudate iar Deliric de pe Insta pare natural. Pentru că tot timpul vorbesc "la mișto", sunt aparent distrat, binedispus etc. Pentru cei care mă cunosc de pe piese, mai melancolic, mai pesimist, comportamentul meu de zi cu zi și din social media pare ciudat."

Rapper-ul își întreabă apoi fanii ce conținut ar fi interesant pentru ei, astfel încât să nu se îndepărteze prea mult de artistul Deliric.

Deliric: "Mi-aș dori să nu cad pradă tentației de a încerca să fac prostii virale"

"Sunt conștient că fără să faci content, nu prea merge. Deși aș prefera de multe ori să nu “pierd timpul” cu social media, nu cred că este o opțiune în 2025. Dar mi-aș dori să nu cad pradă tentației de a încerca să fac prostii virale (deși cel mai probabil o să mai încerc și d-astea cand mă panichez ca vorbesc de unul singur). Aș prefera să fac ceva de care să fie real interesați cei care mă urmăresc cu interes. În speranța că ajunge la voi acest post și că oricum i-am triat prin textul lung pe cei care erau "doar în trecere", aș vrea să vă rog pe voi să mă ajutați. Să îmi scrieți cum credeți că ar trebui să arate social media mea în viitorul apropiat. Să îmi dați idei ce v-ar plăcea să vedeți la mine pe stories, pe reels. Ce ar fi interesant să pun pe YouTube, pe Facebook. Ce formate? Ce subiecte?"

Mesajul lui Deliric se încheie cu detalii despre noul album, "Deliric X Silent Strike III", asteptat să apară în primăvară.

Deliric: "Întotdeauna am făcut albumele cu convingerea extra pesimistă că la final o să ne placă doar nouă. De fiecare dată ne-ați contrazis. Sper să fie la fel și de data asta"

"De muzică nu o să vă întreb. Pentru că nu am făcut-o niciodată. Pe aia o să o livrez "de-a gata". Ce vă pot spune este că am lucrat probabil mai mult ca niciodată la un album. Și chiar vorbeam cu Silent zilele astea că este totodată albumul la care am lucrat cu cea mai mare plăcere. Simt că am facut progrese și eu cu scrisul și Silent cu compoziția. Sper doar că nu ne-am complicat prea tare. Întotdeauna am făcut albumele cu convingerea extra pesimistă că la final o să ne placă doar nouă. De fiecare dată ne-ați contrazis. Sper să fie la fel și de data asta. Mai avem puțin de lucru la el. În primăvară sper să îl ascultați și voi."

Deliric este artistul nonconformist apreciat pentru sinceritate și transparență, cunoscut pentru muzica sa solo, dar și ca parte din trupa CTC, pentru colaborărilor cu artistul de muzică electronică Silent Strike, dar și pentru succesul în lumea antreprenoriatului cu PORC, brandul de streetwear pe care l-a cofondat în 2012.

Citește în continuare

Concerte & turnee

Șatra B.E.N.Z. și Grasu XXL cântă în cadrul concertului caritabil "Doing it for the KIDS"

Comunitatea hip-hop din România contribuie la îmbunătățirea vieții copiilor cu probleme medicale grave lansând campania "Doing it for the KIDS". Șatra B.E.N.Z. și Grasu XXL vor susține concerte caritabile în cadrul acestei campanii.

Publicat

pe

Concert - Red Bull Music SoundClash: Grasu XXL și Loredana la Sala Polivalenta pe 21 noiembrie 2018 │ FOTO: Alex Vlad Covaci / InfoMusic.ro

"Doing it for the KIDS" este o campanie de conștientizare și strângere de fonduri, care are ca scop acoperirea zborurilor rămase de efectuat pentru acest final de 2024 de către Asociația Blondie. Un astfel de zbor costă în medie 30.000 de euro, dar uneori aceste costuri pot fi și de două sau chiar de trei ori mai mari.

În prezent, Blondie strânge bani pentru a-și achiziționa primul avion. Acesta ar însemna și mai multe zboruri, și mai mulți pacienți salvați, datorită costurilor mult mai reduse.

Campania "Doing it for the KIDS" este presărată cu multe surprize ce vor fi dezvăluite, una câte una, în săptămânile ce urmează. Evenimentul care va încheia campania este un amplu concert cartitabil, intitulat, la fel ca și campania, "Doing it for the KIDS".

Concert caritabil "Doing it for the KIDS"

Pe data de 9 noiembrie, în București, la Grădina Alhambra, va avea loc concertul caritabil "Doing it for the KIDS", ce va marca sfârșitul acestei prime campanii caritabile inițiate de comunitatea hip-hop din România.

Lineup "Doing it for the KIDS"

  • Line-up-ul concertului este ca a unui festival, astfel că artiștii ce susțin cauza și vor concerta pe data de 9 noiembrie la Grădina Alhambra sunt: Grasu XXL, Șatra B.E.N.Z., Petre Ștefan, IDK, Tussin, OG Eastbull, Aris & Edi, Alduts Sherdley, Rafoo, ENDRU.

"Doing It For The Kids" nu este doar o strângere de fonduri, ci un apel la solidaritate și responsabilitate socială. Artiștii invită publicul să ia parte la această adunare și să contribuie la îmbunătățirea vieții copiilor care se confruntă cu probleme medicale grave.

Citește în continuare

Concerte & turnee

Irina Rimes i s-a alăturat lui Steve Aoki pe scena UNTOLD 2024

Irina Rimes a fost invitata specială a lui Steve Aoki pe scena festivalului UNTOLD. Cei doi au creat un moment plin de energie pe melodia "Dudadu", iar publicul a fost în extaz.

Publicat

pe

Irina Rimes și Steve Aoki la UNTOLD 2024
Irina Rimes și Steve Aoki la UNTOLD 2024 │ FOTO: UNTOLD

"Dudadu", piesa Irinei Rimes extrasă de pe EP-ul "Origini", l-a cucerit pe Steve Aoki, care a realizat propriul său remix, disponibil deja pe toate platformele de streaming.

"A fost o experiență de neuitat și m-am bucurat la cea mai mare intensitate de fiecare secundă pe scenă. Mulțumesc, Steve Aoki, UNTOLD și tuturor celor care au simțit alături de noi! Ne vedem la <<Descântatele>>, a transmis Irina Rimes.

Irina Rimes a adus în prima zi a festivalului UNTOLD o parte din conceptul "Descântatele" - un show ce promite multă emoție din partea artistei, de care publicul se va putea bucura în întregime pe 28 septembrie, la Arenele Romane din București.

"Dudadu" s-a bucurat recent de aprecierea internațională, răsunând de trei ori la Tomorrowland, în remixuri realizate de legendarii Steve Aoki, Tiesto și talentatul producător Goldcher.

Steve Aoki este DJ, producător muzical de două ori nominalizat la premiile GRAMMY și antreprenor. Considerat unul dintre cei mai solicitați artiști din lume, Aoki deține un record Guinness pentru titlul de "Most Traveled Musician in a Single Calendar Year" și a participat la festivaluri de top precum Coachella și Tomorrowland. Colaborările lui Aoki acoperă o gamă variată de artiști, inclusiv BTS, Maluma, Snoop Dogg și Linkin Park, și au dus la trei single-uri de platină, șase single-uri de aur și multiple hituri în Top 10 la radio.

Dincolo de muzică, Aoki este cunoscut pentru implicarea sa în diverse proiecte, inclusiv documentarul Netflix nominalizat la Grammy, "I’ll Sleep When I’m Dead" (2016) și cartea "BLUE: The Color of Noise" (2019). În 2012, a fondat Aoki Foundation pentru a sprijini cercetarea în domeniul științei creierului și a creat influenta casă de discuri Dim Mak, care a lansat carierele unor artiști precum The Chainsmokers și Zedd. Aoki a creat și A0K1VERSE, o comunitate NFT care oferă experiențe unice atât în mediul virtual, cât și în lumea reală.

De asemenea, Aoki este producător executiv al seriei FX "American Hiro", regizată de Jon M. Chu, care prezintă viața tatălui său, Hiroaki "Rocky" Aoki, fondatorul imperiului Benihana. Ca inovator multifuncțional, Steve Aoki continuă să seteze tendințe și să inspire creativitatea la nivel global.

Citește în continuare

Trending