Pe parcursul a mai bine de 2 ore, Alexandra Ungureanu a vorbit despre exprimarea prin haine, despre momentul de glorie de la "Bravo Ai Stil", dar şi despre peripeţiile de la "Asia Express". S-a intrat şi în subiecte sensibile, precum momentul când Alexandra nu îşi mai amintea versurile pe scenă cu Horia Brenciu, traumatizată fiind de moartea tatălui său care a avut loc cu câteva zile înainte.
S-a vorbit despre uriaşa problema a artiştilor de la noi, care deşi ajunseseră celebri încă se împrumutau pentru a supravieţui. Alexandra are de altfel o diplomă de contabil şi îşi imagina la începutul carierei că îşi va petrece săptămâna de lucru la corporaţie şi va cânta seara sau în weekend. DJ Gojira a pus punctul pe "i" cu întrebarea: este televiziunea locul în care artiştii se duc să moară?
O bună parte din a doua parte a podcastului s-a dus înspre un veritabil tribut pentru Annie Lennox, atât în perioada Eurythmics, dar şi solo. Cei doi au vorbit şi despre melodicitatea instrumentalelor, precum cel de la "Enjoy the Silence" de la Depeche Mode sau "All the Single Ladies" de la Beyonce, care funcţionează chiar şi fără voce. Alexandra şi-a exprimat dezamăgirea că a descoperit R.E.M. foarte târziu, cu câţiva ani în urmă, iar DJ Gojira a completat informaţia cu o anecdotă despre sinuciderea lui Kurt Cobain, prietenia cu Michael Stipe şi trupa pe care Cobain o plănuia cu Stipe.
Câteva namedrop-uri importante din podcast sunt Cheloo, cu citatul "am prea puţini bani pentru cât de cunoscut sunt", apoi Horia Brenciu, de care DJ Gojira nu e foarte convins ca inovator muzical şi Marius Moga, pentru perfecţionismul său. Am afla de la Alexandra că Moga îşi trimite "vocile" în anumite zone şi vibe-uri pentru a le punea în starea ideală pentru înregistrare.
S-a vorbit despre Suie Paparude, Junkyard, UNU' şi Crush, evident. Alte insight-uri, inclusiv despre succesul Alexandrei din Franţa aflaţi din podcast.