Urmărește-ne în Social Media

Lifestyle

Mariah Carey colaborează cu McDonald's pentru un meniu special de Crăciun

Lansările muzicale cu tematică de sărbătoare încep să fie insuficiente pentru Mariah Carey, iar artista s-a văzut nevoită să recurgă la noi soluții. Și cum mâncarea este unul dintre elementele fără de care nu putem trăi, cântăreața a încheiat un parteneriat special cu McDonald's pentru a ajunge și mai ușor la inimile fanilor. Până la urmă, dragostea trece prin stomac, nu?

Publicat

pe

Mariah Carey
Mariah Carey │ FOTO: Captură YouTube

Mariah Carey sărbătorește sezonul sărbătorilor de iarnă cu lansarea noului "Mariah Menu" la McDonald’s, care oferă timp de 12 zile produse gratuite diferite la o achiziție minimă de 1 dolar din aplicația restaurantului. Începând cu 13 decembrie, fanii cântăreței obțin delicii gratuite, care includ printre altele și produsele preferate ale lui Carey, cum ar fi cheeseburger-ul clasic sau prăjituri cu ciocolată.

"Unele dintre amintirile mele preferate cu copiii mei sunt drumurile noastre la McDonald’s și, desigur, comenzile de mâncare. A mea este cheeseburger-ul cu extra murături. Selectarea unora dintre mâncărurile noastre preferate de la McDonald’s cu sezonul meu preferat din toate timpurile este o dorință devenită realitate", a declarat Mariah Carey.

La fel de încântați de parteneriat s-au declarat și reprezentanții McDonald's. Aceștia au susținut că așa cum McDonald's aduce oamenii în jurul mesei, tot așa și Mariah Carey unește oameni din întreaga lume cu melodiile sale de sărbătoare.

Noul meniu de bunătăți semnat Mariah Carey este cel mai recent dintr-o serie de colaborări celebre. Printre alți artiști care au bătut palma cu lanțul de restaurante se numără BTS, Travis Scott, Saweetie și J Balvin.

În ceea ce privește cariera muzicală, Mariah Carey a lansat recent o piesă în colaborare cu Khalid și Kirk Franklin. Intitulată "Fall in Love at Christmas", melodia îmbină elemente de pop, r&b și gospel și creează o atmosferă caldă și liniștitoare.

Industria muzicala

Mariah Carey continuă tradiția și dă startul sărbătorilor de iarnă - VIDEO

Sărbătoarea de Halloween abia ce s-a încheiat, iar Mariah Carey nu a așteptat prea mult și a făcut anunțul oficial: Este timpul! pentru Crăciun, pentru sezonul festiv și pentru piesa ei atât de iubită - "All I Want For Christmas Is You".

Publicat

pe

Mariah Carey - It's time! (2024)
Mariah Carey - It's time! (2024) │ FOTO: captură YouTube / Mariah Carey

Regina Crăciunului își reia poziția în topurile muzicale și în inima ascultătorilor odată cu apropierea sărbătorilor de iarnă. Mariah și-a obișnuit fanii cu un anunț special, de obicei lansat pe 1 noiembrie, imediat după Halloween. Anul acesta, artista nu s-a lăsat mai prejos și a gândit un clip special, depășindu-l în ingeniozitate pe cel de anul trecut.

Prima parte a materialul video este filmată alb-negru și o prezintă pe Mariah drept Morticia Addams. Seducătoare și misterioasă, ea dansează cu personaj masculin, cel mai probabil Gomez Addams, când, ca prin magie, un dulap se deschide singur și dezvăluie un costum de Moș Crăciun.

Decorul se transformă imediat. Mariah Carey apare îmbrăcată în costumul cu pricina, așezată în sania Moșului și exclamând "It's time!". Gomez se preschimbă într-un om de zăpadă și este înconjurat de cadouri, brazi împodobiți și ornamente festive.

VIDEO: Mariah Carey - It's time! (2024)

După 30 de ani de la lansare, piesa "All I Want For Christmas Is You" se află în topurile celor mai ascultate melodii de Crăciun. A fost primul single extras de pe albumul "Merry Christmas", scris și produs de Mariah alături de Walter Afanasieff. Totuși, el nu a fost întotdeauna hit-ul uluitor care este acum. Piesa a ajuns pe locul 2 în Marea Britanie la lansare, iar în SUA a ajuns o singură dată în topurile muzicale în primii 18 ani de la lansare (locul nr. 83 în Billboard Hot 100 în anul 2000).

"All I Want For Christmas Is You" a revenit în topurile americane în 2012, ajungând pe locul 21 și a urcat încet în fiecare an de atunci. Din 2019, a ajuns pe locul 1 în Billboard Hot 100 în fiecare an în perioada Crăciunului și a ajuns pe primul loc în topurile din Marea Britanie pentru prima dată în 2019. Aceeași poziție fruntașă o ocupă și pe serviciile de streaming muzical în perioada sărbătorilor.

Citește în continuare

Trending