Ochelarii de soare sunt una dintre semnăturile muzicianului de 74 de ani. Are sens, așadar, ca legendarul cântăreț să lanseze în sfârșit propria colecție de ochelari, inspirată de stilul excentric și de cariera muzicală ilustră.
Brandul Elton John Eyewear, gândit de însuși John și creat în colaborare cu Sam’s Club și Walmart, este format din patru colecții: The Foundations Collection, The Formative Years, The Working Musician și The Master Collection. Colecția Foundations acoperă cea mai mare parte a gamei de ochelari, incluzând 60 de perechi (ochelari cu dioptrii, fără dioptrii, ochelari de protecție sau ochelari de soare). Fiecare pereche este gravată cu litera "E". Mai mult, unele perechi de ochelari fac referire la melodii celebre, cum ar fi "Rocketman".
"Elton John Eyewear celebrează încrederea, exprimarea de sine și autenticitatea. Gama este concepută pentru a avea câte ceva pentru toată lumea. Nu este vorba doar despre ochelari, ci despre schimbarea felului în care oamenii se văd pe ei înșiși", a declarat Elton John.
Walmart, compania care va comercializa o parte dintre perechile de ochelari, s-a angajat să doneze 1 milion de dolari din încasări fundației lui Elton John, ce are ca scop educarea și conștientizarea virusului HIV.