Înainte ca lumea să se enerveze la minioni, la trenduri pe TikTok sau la prank-uri pe YouTube, o voce subţire de creatură animată reuşea să îi scoată pe toţi din sărite. Polarizantul personaj CGI Crazy Frog a reuşit chiar să cucerească topurile muzicale la începutul anilor 2000. Totul a pornit că o campanie de marketing a companiei de sonerii Jamba! în 2005 şi piesa avea să depăşească Coldplay în acelaşi an în clasamentele muzicale din Marea Britanie.
La baza piesei stă tema din seria de filme "Beverly Hills Cop" cu Eddie Murphy, dar într-o variantă mai veselă şi în alt gen, electronic. Broscuţa cu voce subţire revine în decembrie 2021, iar pagina sa oficială de Instagram a promis ceva nou pentru dată de 10 decembrie, când va fi postată o piesă pe YouTube. Conform BBC noua creaţie artistică va fi bazată pe trenduri de pe TikTok, integrând foste hituri muzicale într-un mashup.
Cine se află în posesia drepturilor lui Crazy Frog? În acest moment e vorba despre Wolfgang Boss, preşedinte de A&R la Sony Music, care deţine muzica lui Crazy Frog prin subsidiara Mach 1. Interestul pentru acest personaj a rămas crescut de-a lungul anilor pe YouTube şi de aceea se încearcă un reviriment. "Axel F" era urcat pe YouTube în iunie 2009 şi acum are 3.1 miliarde de vizualizări. Este al 19-lea cel mai popular clip din istoria YouTube.
Acum se încearcă asocierea trendului cu noua generaţie de TikTok-eri. Boss a creat piesa de revenire alături de producătorul Reinhard "Voodoo" Raith", cel care a compus şi "Axel F". În 2005 broscuţa avea să petreacă 4 săptămâni pe locul întâi în topurile din UK, enervându-l pe Chris Martin de la Coldplay, care a rămas pe locul 2 cu albumul pe atunci nou "X&Y". Ulterior Crazy Frog avea să lanseze piesele "Popcorn", "Crazy Frog În the House" şi "Cha Cha Slide", dar fără a cunoaşte un succes aşa răsunător ca primul single.