Urmărește-ne în Social Media

Concerte & turnee

Living Rock 2021 - Lineup-ul complet și programul pe zile

Living Rock 2021 aduce muzica alternativă la mare. Lineup-ul complet pentru ediția de anul acesta include trupe ca Vița de Vie, Alternosfera, The Mono Jacks și Urma.

Publicat

pe

Vița de vie la Festivalul Awake 2018 │ FOTO: Alexandru Dragoi / InfoMusic.ro

Living Rock 2021 are loc în weekendul 20 - 22 august, pe plaja Tuzla. Pe parcursul celor trei zile ale festivalului vor fi organizate activități în aer liber, pentru toate vârstele: de la acțiuni de ecologizare, tururi prin împrejurimi alături de ghizi și sesiuni de birdwatching pentru iubitorii de păsări, până la zonă de produse handmade, tatuaje, dreaduri și multe alte surprize.

Programul pe zile și ore

Vineri, 20.08

Evening concerts - cu începere de la 7 PM

  • Melting Dice
  • Rockabella
  • GRIMUS
  • COMA
  • Vița de Vie

Sâmbătă, 21.08

Morning Concerts - cu începere de la 8 AM

  • Robin and the Backstabbers
  • Dimitri's Bats

Brunch Concerts - cu începere de la 2 PM

  • Toulouse Lautrec
  • ZMEI3

Evening Concerts - cu începere de la 8:30 PM

  • Theodore (Grecia)
  • Jurjak
  • URMA
  • The Mono Jacks

Duminică 22.08

Brunch Concerts - cu începere de la 2 PM

  • Lucia
  • The Kryptonite Sparks

Evening Concerts - cu începere de la 7 PM

  • Alex & The Fat Penguins
  • Pinholes
  • byron
  • Alternosfera

Accesul la festival și în zona de camping:

  • Accesul la festival se va face pe bază de bilet de acces pentru o zi sau abonament pe trei zile, alături de certificatul de vaccinare sau test negativ de Covid. Abonamentul oferă acces gratuit în zona de camping a festivalului.

Biletele și abonamentele achiziționate anul trecut pentru ediția 2020 rămân valabile pentru ediția 2021.

Festivalul Living Rock, unicul festival de alternativ de la mare, are ca scop promovarea scenei underground din România și sprijinirea artiștilor din zona de rock alternativ. Construit pe conceptul unic de combinare a rock-ului alternativ cu frumusețea Mării Negre, evenimentul are loc în aer liber, pe plaja Tuzla, una dintre cele mai frumoase plaje din România.

Apasă pe eveniment pentru informații suplimentare:

Festivaluri vineri, 20 august 2021

Living Rock Festival 2021

Loc
Plaja Tuzla
Comentează

Concerte & turnee

Smiley, Carla's Dreams, Vița de Vie cântă la West Side Hallo Fest 2024

West Side Hallo Fest va reveni pe Insula Lacul Morii în perioada 25-27 octombrie cu cea de-a doua ediție. Concerte pline de energie, decoruri spectaculoase și mâncăruri delicioase sunt doar câteva elemente ce vor atrage participanți de toate vârstele. Te invităm să afli mai multe detalii.

Publicat

pe

Smiley / Vița de Vie / Carla's Dreams
Smiley / Vița de Vie / Carla's Dreams │ FOTO: InfoMusic

West Side Hallo Fest, cel mai mare festival de Halloween din țară, revine pe Insula Lacul Morii cu cea de-a doua ediție. Decoruri spectaculoase, cu vrăjitoare și dovleci uriași, concerte live, ateliere pentru copii, concursuri, prezentare de modă și o paradă a costumelor vizitatorilor - sunt doar câteva dintre atracțiile de la West Side Hallo Fest.

Nu vor lipsi mâncarea bună, nici suvenirurile tematice, accesoriile, bijuteriile sau decorațiunile. Timp de trei zile, Insula Lacul Morii din Sectorul 6 va deveni polul distracției din Capitală.

Marile atracții ale West Side Hallo Fest

  • Un dovleac gigant, cu diametrul de 2,5 metri, luminat la interior și construit din materiale naturale, pe structură de fier, va fi simbolul evenimentului;
  • 45 de tone de dovleci vor ajunge pe insulă. 10.000 de bucăți vor fi folosite în cadrul atelierelor, iar alți 5.000 pentru decor;
  • O vrăjitoare supradimensionată, de aproape trei metri înălțime;
  • O casă a fantomelor amenajată la mausoleu;
  • Un oraș pustiu și bântuit, reprodus într-o zonă a insulei;
  • 1.000 de baloturi de paie, ciori, flori, schelete, păianjeni

Info acces:

  • Copiii sub 12 au gratuitate pe toată perioada festivalului.
  • Intrarea este gratuită vineri toată ziua, iar sâmbătă și duminică de la 10:00 la 14:00.
  • În intervalul 14.00 - 23.00, este necesar să achiziționați bilet pentru a vă asigura accesul la acest eveniment. Pentru mai multe detalii despre bilete și modalitatea de achiziționare, accesează agenda InfoMusic.

Program West Side Hallo Fest 2024

  • Vineri: 12.00 - 23.00
  • Sâmbătă: 10.00 - 23.00
  • Duminică: 10.00 - 23.00

Program artistic (după ora 17:00)

Vineri:

  • Alexandra Crișan
  • Alexandra Căpitănescu
  • Trupa Zagan

Sâmbătă:

  • Smiley
  • Carla's Dreams

Duminică:

  • Vița de Vie
  • Robin & The Backstabbers
  • Bucovina
  • Scarlet Aura
  • Patron
Citește în continuare

Concerte & turnee

ARTmania Festival 2024: program și reguli de acces

La ARTmania Festival 2024, care se desfășoară între 26 și 28 iulie, fanii le vor putea asculta în Piața Mare din vechea cetate a Sibiului pe unele dintre cele mai apreciate trupe ale scenei internaționale și locale. Te invităm să afli programul evenimentului, regulile de acces și alte informații utile.

Publicat

pe

ARTmania Festival 2024
ARTmania Festival 2024 │ FOTO: ARTmania Festival

Vineri, 26 iulie 2024, începând cu ora 16:30, se deschid porțile celei de-a 17-a ediții a festivalului ARTmania, ce aduce fanilor muzicii și artelor 3 zile de concerte, 14 trupe internaționale și din România și o serie de evenimente culturale, de activări creative și de premii.

Participanții ARTmania Festival 2024 vor putea asculta live trupe precum Borknagar (NO), Korn (SUA), Igorrr (FR), Spiritbox (SUA), Satyricon (NO), The Flower Kings (SE), Lavina (SRB), Alpha Q (RO), Awake the Demons (RO) și TAINE (RO).

Cea de-a treia zi de festival care stă sub semnul "ARTmania in Context" și care va reuni muzica și colaborările interdisciplinare. Astfel, pe scena Casei Altemberger - Muzeul de Istorie vor urca Alternosfera (MD), REVOLTER (RO), Denorm (MD) și SPD (MD).

Program ARTmania Festival 2024

Vineri, 26 iulie

Main Stage

  • 19:00 - 20:00 - The Flower Kings
  • 20:45 - 21:55 - Igorrr
  • 22:40 - 23:55 - Satyricon

Voice of People

  • 20:05- 20:40 - Alpha Q
  • 22:00 - 22:35 - Lavina

Sâmbătă, 27 iulie

Main Stage

  • 19:00 - 20:00 - Borknagar
  • 20:50 - 22:50 - Spiritbox
  • 22.25 - 23:55 - Korn

Voice of People

  • 17:25 - 17:55 - Awake The Demons
  • 20:00 - 20:45 - Taine

Duminică, 28 iulie

Casa Altemberger - Muzeul de Istorie

  • 18:00 - Open Doors
  • 18:40 - 19:20 - SPD
  • 19:40 - 20:20 - Denorm
  • 20:40 - 21:20 - Revolter
  • 21:40 - 23:00 - Alternosfera Unplugged

Reguli de acces ARTmania Festival 2024

Accesul publicului în perimetrul festivalului va putea fi făcut în Piața Mare în zilele de vineri și sâmbătă (26 – 27 iulie 2024), în intervalul orar 16:30 - 00:00. Maratonul concertelor de pe cele două scene din Piața Mare va începe în vineri, 26 iulie, de la ora 19:00 și sâmbătă, 27 iulie, de la ora 17:25.

Ziua a treia de festival (duminică, 28 iulie) stă sub semnul "ARTmania in Context" și va aduce în fața posesorilor de abonamente de 3 zile, pe scena Casei Altemberger, muzică și colaborări culturale interdisciplinare. Astfel, la Casa Altemberger - Muzeul de Istorie, vor concerta Alternosfera (MD), REVOLTER (RO), Denorm (MD) și SPD (MD), accesul fiind deschis festivalierilor cu abonament de 3 zile, începând cu ora 18:00.

Pentru a intra în spațiul special amenajat pentru festival, publicul trebuie să prezinte la unul dintre punctele de preschimbare brățări (punctele ARTmania Ticket Swap) un bilet, un abonament sau o invitație valabilă care poate fi folosită de o singură persoană, o singură dată. Acestea vor fi preschimbate într-o brățară RFID de festival în baza căreia se va putea face accesul în perimetrul festivalului și se va putea plăti pentru produsele disponibile în interiorul festivalului (cu excepția zonei Cărturești, unde plata se poate face în numerar sau cu cardul).

Brățara de acces permite intrarea în zona de festival și doar în zona de concerte și la evenimentele conexe ARTmania Festival, în funcție de regimul biletului de zi sau al tipului de abonament asociat brățării.

Punctele ARTmania Ticket Swap (locuri semnalizate coresponzător), vor fi deschise:

  • Joi, 25 iulie, între 15:00 - 21:00
  • Vineri și Sâmbătă (26 și 27 iulie), între 12:00 - 00:00

Ținând cont de foarte gradul ridicat de participare la ediția din acest an, participanții la ARTmania Festival 2024 sunt încurajați să vină cât mai devreme în avans (începând cu joi, 25 iulie) pentru a-și preshimba biletul/ abonamentul/ invitația în brățară, indiferent de regimul biletului/ abonamentul/ invitației avute.

Purtarea brățării RFID este obligatorie pe toată durata festivalului, iar aceasta va fi verificată, atât la intrarea în festival, cât și în interiorul acestuia. Ruperea, deteriorarea sau pierderea brățării anulează dreptul de participare și accesul posesorului în festival. Pentru a reintra va fi nevoie de achiziționarea unui nou bilet și preschimbarea acestuia într-o nouă brățară. Brățările nu sunt transmisibile către o altă persoană și permit accesul doar în zonele marcate corespunzător.

Participanții la ARTmania Festival sunt obligați să se supună controlului corporal sumar și să permită controlul bagajelor. Participanții trebuie să dețină asupra lor un act de identitate valid pentru a face dovada vârstei legale.

Organizatorii își rezervă dreptul de a interzice accesul persoanelor violente, aflate într-o stare avansată de ebrietate sau a participanților sub 16 ani neînsoțiți de un adult. De asemenea, organizatorii își rezervă dreptul de a nu permite accesul în festival celor care refuză controlul de securitate sau persoanelor care sunt suspecte de punerea în pericol a celorlalți participanți sau a bunei desfășurări a festivalului.

Acces copii

  • Copiii cu vârste de până la 12 ani împliniți care au fost pre-înregistrați de un părinte/ tutore legal (termenul de înscriere extins a fost 17 iulie 2024) au acces gratuit în perimetrul festivalului dacă sunt însoțiți de un părinte/ tutore legal cu un bilet/ abonament valid, un act doveditor al vârstei copilului.
  • Este recomandată purtarea căștilor de protecție sau a dopurilor de urechi pentru copiii sub 10 ani.
  • Organizatorii nu încurajează prezența copiilor foarte mici la astfel de evenimente, unde limita de decibeli ar putea crea efecte negative asupra auzului copiilor, motiv pentru care este interzis accesul cu cărucioare pentru copii. Excepție fac doar cărucioarele pentru persoane cu dizabilități.
  • Accesul tinerilor participanți cu vârste cuprinse între 12 și 18 ani se realizează în baza unui bilet valid și este permis doar dacă sunt însoțiți de o persoană adultă cu un bilet/ abonament valid și cu acordul parental (declarația pentru minori) completat și semnat de către un părinte/ tutore legal. Acordul parental poate fi descărcat de pe website-ul festivalului.
  • Părinții sau însoțitorii sunt responsabili pentru siguranța copiilor, organizatorii nefiind responsabili pentru eventualele incidente.
  • Doar persoanele de peste 18 ani au dreptul să achiziționeze alcool, de aceea este obligatoriu ca participanții să prezinte, la cerere, un act de identitate valid.

Este INTERZIS accesul cu:

Este interzis accesul cu orice obiecte contondente sau care pot fi considerate periculoase, arme albe, orice fel de recipiente de sticlă (inclusiv sticle de parfum sau de cremă) sau metal, spray-uri (inclusiv spray-uri pentru autoapărare), bidoane de plastic, cutii de conserve, cutii de băutură, scaune, normale sau pliabile, banner-e susținute de bețe, lasere, lampioane chinezești, cărucioare, skateboard-uri, trotinete, biciclete, motociclete etc., umbrele/ umbrele pliabile (recomandăm utilizarea pelerinelor de ploaie) și orice fel de substanțe interzise prin lege. Accesul cu medicamente este permis doar în baza rețetei medicale aferente.

De asemenea, este interzis accesul cu substanțe ilegale sau alte materiale care pot fi considerate periculoase pentru buna desfășurare a evenimentului sau care pot pune în pericol buna stare a participanților.

Este interzis accesul cu bagaje de mari dimensiuni, ghiozdane sau rucsacuri voluminoase. Dimensiunile acceptate pentru bagaje sunt 50 cm (lungime) x 30 cm (înălțime) x 20 cm (lățime).

Accesul cu animale de companie nu este permis în perimetrul festivalului.

Este interzis accesul cu mâncare și băutură în zona de festival. ARTmania Festival va pune la dispoziția participanților o zonă de food special amenajată, care va funcționa pe întreaga durată a evenimentului. Cei sosiți în Piața Mare din Sibiu se vor putea bucura de spații dedicate preparatelor culinare și băuturilor.

Informații pentru pasionații de fotografie

  • Este permis accesul cu aparate de fotografiat de orice fel, inclusiv DSLR profesional.
  • Accesul persoanelor care au aparate foto DSLR se va face doar prin intrarea în festival dinspre Nicolae Bălcescu (prin poarta dinspre Nicolae Bălcescu).
  • Va rămâne interzis accesul cu orice fel de trepiede, blițuri detașabile, aparate de filmat și alte accesorii, în special de dimensiuni mari. Intrarea cu obiecte de valoare în incinta festivalului sau lăsarea lor în grija altor persoane rămâne în răspunderea exclusivă a proprietarului.
  • Fotografierea este permisă numai fără bliț și fără a deranja bunul mers al evenimentului sau spectatorii prezenți la festival.

Plata rapidă și simplă direct cu brățara de festival

Festivalierii se vor putea bucura de serviciile și produsele din cadrul festivalului prin plăți făcute direct cu brățara RFID de festival, parte a unui sistem de plată confortabil, cashless, pe care o vor folosi și pentru accesul în perimetrul festivalului și în locațiile partenere.

Brățările RFID, pe baza cărora se va face și accesul în perimetrul festivalului ARTmania 2024 din Piața Mare sau în perimetrul locațiilor partenere anunțate (cum este cazul Casei Altemberger - Muzeul de Istorie), vor fi oferite fiecărui participant la punctele ARTmania de preschimbare a brățărilor (numite puncte "Ticket Swap ARTmania") în baza abonamentului sau a biletului achiziționat pentru ediția din acest an.

Încărcarea brățării RFID poate fi făcută, cu numerar sau cu card bancar, la punctele de încărcare semnalizate în acest sens (punctele "TOP-UP" din perimetrul festivalului).

În perimetrul festivalului ARTmania 2024 din Piața Mare vor fi amplasate 10 puncte de încărcare și reîncărcare a brățărilor RFID. Acestea vor funcționa, astfel:

  • Vineri, 26 iulie 2024 (1 punct TOP-UP): 13:00 – 02:00
  • Vineri, 26 iulie 2024 (9 puncte TOP-UP): 16:30 – 02:00
  • Sâmbătă, 27 iulie 2024 (1 punct TOP-UP): 13:00 – 02:00
  • Sâmbătă, 27 iulie 2024 (9 puncte TOP-UP): 16:30 – 02:00
  • Duminică, 28 iulie 2024 (1 punct TOP-UP) în Piața Mare doar pentru refund: 09:00 – 12:00

Pentru festivalierii cu abonamente de 3 zile, duminică, 28 iulie 2024, la Casa Altemberger - Muzeul de Istorie, parte din Muzeul Naţional Brukenthal, va funcționa 1 punct TOP-UP pentru încărcare și refund, între orele 18:00 - 00:00.

Verificare sold

Soldul disponibil poate fi verificat folosind cardul RFID (atașat brățării) la terminalele de citire existente la punctele de TOP-UP din festival sau la oricare dintre punctele de vânzare ale partenerilor prezenți în festival, care au instalate aceste terminale de citire (puncte de vânzare de mâncare și băutură, cortul oficial de merchandise).

Recuperare sold

Festivalierii își pot recupera soldul rămas pe brățara RFID doar în zilele de festival în care sunt concerte în Piața Mare (vineri - duminică) sau la Casa Altemberger - Muzeul de Istorie (duminică - pentru persoanele cu abonament de 3 zile) în intervalele orare mai sus menționate, de la punctele de încărcare.

După încheierea spectacolelor din Piața Mare, din fiecare zi de festival, punctele de TOP-UP nu vor mai putea accepta încărcare pe brățări, ci exclusiv restituiri de sume aflate pe acestea (refund).

Data finală pentru retragerea soldului existent pe brățara RFID, sume ce vor fi restituite în numerar:

  • la punctele de TOP-UP din Piața Mare: este 28 iulie 2024, ora 12:00,
  • la punctul de TOP-UP de la Casa Altemberger - Muzeul de Istorie pentru posesorii de abonamente de 3 zile: este 28 iulie 2024, ora 00:00, oră după care punctele TOP-UP din perimetrul festivalului se vor închide.

Pentru realizarea restituirii, persoana care o solicită trebuie să prezinte brățara RFID și să se asigure că aceasta nu prezintă urme de compromitere.

Citește în continuare

Concerte & turnee

Alternosfera aniversar la Arenele Romane: program și reguli de acces

Alternosfera revine la Arenele Romane și în 2024 cu un show aniversar. Anul acesta sărbătorește 25 de ani de activitate cu un concert special, programat pentru 11 iulie. În deschidere urcă pe scenă Domino și Cosmos în Buzunar. Te invităm să afli programul evenimentului, regulile de acces și alte informații utile.

Publicat

pe

Alternosfera
Alternosfera │ FOTO: Alex Vlad Covaci / InfoMusic.ro

Domino vine din Chișinău și abordează un rock alternativ cu vădite influențe din folclorul românesc, fapt ce o face dificil de încadrat într-un gen muzical. Trupa a debutat live în 2013 în cadrul unui concert susținut la Viena. iar de atunci a urcat pe scenele celor mai importante festivaluri din țară.

Cosmos în Buzunar este un proiect muzical din Republica Moldova, format în martie 2016. Muzica pe care o cântă combină diferite stiluri muzicale precum cold wave, synth wave, synth-pop, electronică, IDM, ambient și progressive techno.

Prestaţia artistică, show-urile mereu explozive, energia debordantă şi numărul extrem de mare de fani prezenţi la concerte au făcut ca Alternosfera să devină un etalon pentru zona de rock şi alternative din România și Republica Moldova.

De-a lungul timpului, trupa a susţinut sute de concerte, lansând până în prezent 6 albume și un EP, printre cele mai cunoscute hituri numărându-se "Orașul 511", "Wamintirile", "Ploile nu vin", "Flori de mai", "Închisoarea albă", "Haosoleum", "Epizodia".

Program Alternosfera - show aniversar

  • Open Doors - 18:00
  • Cosmos în Buzunar - 18:30 - 19:15
  • Domino - 19:30 - 20:15
  • Alternosfera - 20:30

Reguli de acces concert Alternosfera la Arenele Romane

  • Accesul în incinta Arenelor Romane se face începând cu ora 18:00, iar concertele debutează la ora 18:30. După deschiderea porților, puteți sosi la orice oră doriți pentru a vă vedea trupele favorite. Concertul are loc în aer liber.
  • Pentru toate categoriile de bilete, accesul se face pe la porțile de jos, din parc, ale Arenelor Romane.
  • La intrarea în perimetrul evenimentului, toți participanții vor fi controlați în bagaje de agenții de securitate.
  • Biletele oferă participanților acces doar în categoriile în care și-au cumpărat bilet.

Accesul copiilor

  • Copiii sub 10 ani au acces gratuit doar în zona Teren (nu și pe scaune) și însoțiți de un adult posesor de bilet valabil.
  • Organizatorii recomandă fanilor care vin cu copii sub 10 ani să le protejeze acestora urechile cu căști speciale. La concert volumul va fi puternic și poate afecta auzul copiilor.

Categorii de bilete

  • Accesul în spațiul de eveniment va fi permis unei singure persoane pe baza biletului valid, o singură dată. Biletul în baza căruia se va face accesul va trebui păstrat pe toată durata concertului.
  • Părăsirea perimetrului Arenelor Romane, după validarea biletului de acces, va fi strict interzisă. Persoanele care doresc să părăsească zona de eveniment o pot face, dar la ieșire brățara le va fi ruptă și dacă doresc să intre din nou, vor trebui să-și cumpere alte bilete.
  • Posesorii biletelor la Categoria A vor primi brățări care le vor permite accesul în categoria la care au bilet. Posesorii de bilete la categoria B nu vor primi brățări.
  • Categoria A - Fără loc în fața scenei.
  • Categoria B - Fără loc în spatele Categoriei A sau cu loc în Arenă.

Este INTERZIS accesul cu:

  • sticle, conserve;
  • mâncare sau băuturi de orice fel;
  • artificii, obiecte periculoase;
  • obiecte cu laser (ex. pointere, brichete cu laser);
  • umbrele (în caz de ploaie să veniți cu pelerine);
  • arme, bâte, cuțite, spray-uri, lanțuri lungi, selfie stick, glow stick, obiecte ascuțite, artificii
  • substanțe interzise cf. legii 143 / 2000
  • obiecte cu laser (ex. pointere, brichete cu laser);
  • aparate foto/video profesionale sau semi-profesionale (cu obiectiv detașabil);
  • aparate de înregistrare audio-video profesionale sau semi-profesionale;
  • animale de companie;
  • persoanele cu probleme de ordin medical trebuie să aibă asupra lor dovezi clare pentru a putea intra la concert cu medicamentele necesare.

Organizatorii NU vor stoca și NU vor păzi obiectelor prezentate în lista de mai sus pe durata evenimentului!

Organizatorii informează publicul participant că spectacolele includ lumini puternice ce pot afecta persoanele epileptice.

Prețuri bilete Alternosfera - show aniversar

  • Biletele pentru concertul Alternosfera de la Arenele Romane se găsesc online, la prețurile de 109 și 149 lei + taxe. Pentru mai multe detalii despre bilete, accesează agenda InfoMusic.
Citește în continuare

Trending