Concertul punk are loc pe 26 iunie 2021 în St. Petersburg şi îi include în lineup pe cei de la Teenage Bottlerrocket, MakeWar şi Rutterkin. Paul Williams de la Leadfoot Promotions este cel care a venit cu această idee originală. A mers pe conceptul că publicul va prefera să se vaccineze decât să dea 1000 de dolari pe un concert al unor trupe destul de mici. Anunţul are o săptămână deja şi până acum nimeni nu a cumpărat vreun bilet la suprapreţ, dar organizatorii au primit critici din partea celor care nu susţin campania de vaccinare.
În Statele Unite s-au demarat tot mai multe campanii de promovare a vaccinării, în special în rândul marilor lanţuri de restaurante, dar şi al companiilor tech. Krispy Kreme, producător de dulciuri oferă gogoşi gratuite celor care se vaccinează, iar Uber oferă curse gratuite celor care merg la vaccinare până pe 4 iulie. La mijlocul lunii mai primarul New York-ului, Bill de Blasio a apărut într-un video live în care încerca să pară cool, mâncând un burger şi cartofi prăjiţi oferiţi gratuit de un lanţ local de restaurante. Modul în care manevra mâncarea era stângaci.
În acet moment SUA are 40% din populaţie vaccinată din decembrie 2020 până acum, iar preşedintele Joe Biden a anunţat o ţintă de 70% din populaţie vaccinată până pe 4 iulie. În România, am depăşit 20%, iar de la 1 iunie 2021 a intrat în vigoare un nou prag de relaxare, care permite organizarea de evenimente culturale la interior cu până la 1000 de participanţi, dacă sunt testaţi anti Covid-19, au făcut boală sau sunt vaccinaţi cu minim o doză. Pentru evenimentele care se fac numai cu vaccinaţi nu există limită de persoane.
Pe parcursul lunii mai au avut loc la Bucureşti şi în alte mari oraşe evenimente pilot, cu sute de participanţi pentru a verifica siguranţa unor astfel de manifestări.