Andreea Raicu i-a cucerit pe jurații iUmor cu cel mai cuminte roast - VIDEO
Andreea Raicu s-a numărat printre invitații speciali ai emisiunii iUmor. Vedeta a pregătit un număr de roast, dar "răutățile" rostite au fost îmbrăcate în jovialitate și delicatețe. Găsești mai multe detalii în articol.
Andreea Raicu a fost o prezență diafană și feminină pe scena de la iUmor, în contrast cu motivul participării la această emisiune. Vedeta a impresionat de cum a pășit pe scenă. Andreea a purtat o rochie arginte, încărcată de paiete. Rochia scurtă i-a pus în evidență picioarele lungi și tonifiate, aspect gândit special pentru Mihai Bendeac.
"Mi-am tăiat rochia în culise pentru că am înțeles că n-ai văzut niciun picior gol astăzi. Am zis să îți fac o bucurie, așa, de început", a spus Andreea.
Andreea Raicu a spus că nu e obișnuită să spună răutăți și nu crede că este potrivită pentru acest rol. Cu toate acestea, comentariile acide au început să își facă apariția.
"Dacă eram întruchiparea succesului în forma pură, Mihai, m-aș fi întâlnit cu tine și ți-aș fi spus: <<Salut, Mihai, nu cred că ne-am cunoscut>>".
Andreea nu i-a uitat nici pe cei doi prezentatori ai emisiunii, Dan Badea și Șerban Copoț. Pe cel din urmă, Andreea l-a comparat cu Andreea Bălan, adăugând că: "De cântat, dansează extraordinar".
"Eu mă ocup de dezvoltare personală și mă gândesc că ar fi trebuit să mă ocup și de Dan Badea despre care nu cred că s-a dezvoltat personal prea mult".
Recenzie "Căsătoria" lui Mihai Bendeac: shaorma lui Stanislavski, grotescul "împiedicatului"
Nimeni nu dorea mai mult decât mine ca filmul "Căsătoria", regizat de Mihai Bendeac să fie un hit. Am apreciat nu neapărat ce face Bendeac în "În Puii Mei" sau "Băieţi de Oraş", cât subtilităţile şi throwback-urile ascunse pe acolo, dincolo de suprafaţa de Nicuşor de la Brăila şi Andrei Versace. Speram să sap strat peste strat în "Căsătoria" şi să găsesc ceva spumos. În fapt, e cam ceea ce vezi în trailer, dar nu vă dau verdictul de acum.
Povestea nu e deloc bine legată. Fie sunt eu stricat de filmele de la Hollywood şi bolnav de ADHD, că simt nevoia să urmăresc mai multe sub-poveşti simultan, fie avem un storytelling ciuntit aici. Sau ciuntit la montaj... Pur şi simplu nu sunt iţe, nu avem un "arc" al personajelor. E doar o bulă de câteva zile, în care se întâmplă lucruri. Nu există planul 2, 3, 4 al poveştii.
Am văzut câteva podcasturi cu Mihai Bendeac şi mi-a lăsat impresia că de fapt protagonistul joacă într-un film (un film despre film ca superbul "Restul e Tacere"), în care preia rolul cartoforului care o vrăjeşte pe o cucoană certată cu estetica. În realitate... "What you see is what you get". Asta e povestea: un dependent de jocuri de noroc şi cei doi prieteni ai săi merg să ceară mâna unei fete de bani gata, o fată bătrână, care avea dificultăţi în a găsi mire... care să o iubească pe bune.
De aici rezulta un comic de situaţie....
Actorie
Nu îl cred pe Liviu Pintileasa ca protagonist.... deloc. Are aceeaşi problemă în a juca în comedii ca şi Iulian Postelnicu. Are o mină tragică, angulară, umbre ale arcadelor sale care îl fac bun de personaj negativ, de vampir, de zbir. M-am uitat peste filmografia sa şi recunosc că nu l-am reţinut nici măcar din filmele în care l-am văzut. Consider că Mihai Bendeac ar fi trebuit să îşi aleagă un Nicu Banea, un Vizante, chiar şi un Mircea Bravo în rolul protagonistului. Mai împiedicat şi naiv, dar poate că i-ar fi putut injecta nişte şiretenie, din care Pintileasa are din plin.
De departe cea mai bună actorie o face chiar Mihai Bendeac. Prin simplul fapt că... nu joacă. Dacă viaţa l-ar fi lovit pe Bendeac într-un mod similar ca pe personajul său, cam aşa s-ar fi purtat. De altfel asta ne şi învaţă Stanislavski, care spune următoarele "Actorul se întreabă: „Ce aș face eu dacă aș fi în această situație?” pentru a se conecta mai profund cu circumstanțele personajului."
Constantul abuz fizic pe care îl suferă Bendeac e un tribut cât casa adus filmelor lui Charlie Chaplin, Stan şi Bran, Benny Hill, poate şi Three Stooges.
Vlad Drăgulin e blocat în personajul unui Nicuşor de la Brăila, pe care îl împleteşte cu Igor-ul unui Dracula, stropind peste nişte umilință, teamă şi comportament de "gâgă". E poate cel mai naiv personaj din film.
Gloria Găitan a fost savuroasă în rolul Lidoşcăi, chit că i s-a dat un rol ingrat. Mereu când îmi scormonesc memoria să mă gândesc la "actori mari care nu ar fi trebuit umiliţi aşa", îmi amintesc de Eva Green în Penny Dreadful. Posedată de demoni, contorsionată oribil, foarte slabă, stropită cu furtun cu jet puternic şi chinuită cu exorcizări jumătate de sezon. Înţeleg să suferi pentru artă, dar chiar aşa!? Partea bună e ca nimeni nu o recunoaşte pe Gloria în costumul ei de Frankenstein, Yeti feminin, piperat cu tot ce poate avea mai neatractiv o fiinţă umană: de la respiraţie urât mirositoare, la o forţă supraomeneasca şi părţi diforme ale trupului.
Dar hei, cineva a găsit-o frumoasă... şi aici ajungem la surpriza filmului pentru mine: Lucian Ionescu aka personajul Pufulete. Cel care chiar o adoră pe Lidoşca. M-a lăsat cu gura căscată şi aproape mi-a smuls, nu o lacrimă, un mic vapor emis de ochi, deşi am văzut o comedie aici. Micul său monolog dinspre final, zis cu ochii ăia mari de Puss in Boots, ai unui om mai aproape de Quasimodo şi Nosferatu decât de un Gigi sau Mache m-a uimit.
Deşi a avut momente de răutate şi invidie şi a fost poziţionat ca un drăcuşor pus pe fapte rele, până la urmă a fost cel mai vertical, onest şi pasional personaj. Pur şi bine intenţionat, demascând răul. Şi evident, ca în viaţa reală a fost... pedepsit pentru asta.
Cinematografie/Efecte speciale
Am o problemă cu ritmul, cu pacing-ul acestui film. E foarte sacadat şi are ritm de teatru "ta-na-na na-na-na... na-na na-na-na". Nu are tranziţii destule, sărim dintr-o zonă în alta şi dintr-un moment în altul al zilei şi oraşului în mod brutal. Nu îmi e clar nici în ce perioadă istorică ne aflăm. Aş fi zis interbelic, dar văd Balenciaga în picioare. Dacă ar fi să zic pe la 1800 şi ceva, văd bulversat trăsuri cu un Sergey Mizil ca şofer cu aerul unui barbugiu downloadabil ca skin în Angry Birds.
Iluminarea e bine făcută, decorurile să zicem că sunt OK atunci când ancorăm în interbelic, dar grotescul personajelor e dus la extrem şi dincolo de el. Înţeleg să înzestrezi un personaj cu 2-3-4 trope ale avutului, ale beizadelei, ale bogatului scârbavnic. Dar nici măcar Bromania în "Candidatul Perfect" nu le avea chiar pe toate. Nu înţeleg deloc necesitatatea dinţilor metalici "de aur" ai chiaburilor, dar şi nevoia unor dinţi atât de strâmbi pentru Lidoşca.
Să zicem că înălţimea sa redutabilă o înţeleg, iar jumătate din glumele despre ea sunt pe (de) (auto)bază de putere fizică. Culmea e că nu îmi displac total costumele sale. Dar cele ale părinţilor săi... cred că nu le-ar purta nici mafioata din "Taximetrişti". Bendeac şi Drăgulin, dar şi Pintileasa îmbrăcaţi impecabil apropo, direct din recuzita UNATC circa... Caragiale.
Coloana sonoră
E o problemă şi cu editarea audio: atunci când cântă Ilona Brezoianu, volumul şi sincronizarea buzelor sale cu melodia sunt date peste cap. Unele replici se aud prea tare, altele prea încet. Trebuie să recunosc totuşi că mi s-ar părut genial, mega savuros să îl aud pe Omul cu Tourette făcându-şi micile ticuri în fundal, în vreme ce cânta la pian Lidoşca.
Pe coloana sonoră avem şi Loredana, Nicole Cherry, avem şi manele, avem şi Alex Velea parcă, mă mir că nu avem şi trap. E şi ceva romanţă, muzică de epocă, oricare ar fi epoca respectivă.
Concluzii
Momentul meu preferat din film e gluma lui Bendeac despre tabloul cu porcul. Umorul constă în evident aici, în absurd, în grotesc. Doar că se duc lucrurile la nivelul 1000, când era suficient vreo... 15. E până şi o secvenţă tip Breaking Bad, care nu ştiu pentru cine e, de ce şi prin ce metode a fost făcută. Filmul nu e nici mai bogat, nici mai sărac prin ea.
Problema lui "Căsătoria" e că încearcă prea din greu şi prea mult să fie de toate. Nu poţi să îmi dai şi Stanislavski şi manele şi Drăgulin fiind sluga perfectă, împiedicatul Chaplin al lui Bendeac, Loredana, Sergey Mizil, un Yeti feminin dizgraţios şi două arhetipuri de cocalari ultra bogaţi. Toate într-o oră şi 50 de minute. E un bombardament de personaje, arhetipuri, care odată ce se ciocnesc, parcă îngheaţă în timp şi nu ştiu să relaţioneze unul cu altul.
Consider că o re-editare a filmului, cu umblat la sunet, la continuitatea scenelor şi poate şi la grotescul familiei Lidoşcăi i-ar creşte cota puţin. Şi nu m-ar supăra nici un Extended Cut, care să insiste pe aventurile celor 3 protagonişti în lumea păcănelelor, pokerului şi a ce mai învârt ei. Iar Anca Dinicu a fost irosită pe un clişeu de chelneriţă de birt...
În dorinţa de a împăca bătrâni, copii, adolescenţi şi cam orice segment de public Bendeac nu împacă 100% pe nimeni. Cine înţelege faza cu Stanislavski nu o să se bucure de grotesc, cine înţelege faza cu Breaking Bad nu prea merge la filmul ăsta. Cine vine pentru Balenciaga, manele şi Nicuşor de la Brăila, e deranjat de "Take, Ianke și Cadîr"-ismul acestui film. Cumva îi alienezi pe toţi, dar nici nu creezi ceva memorabil.
Delia, Puya, Ştefan Bănică şi Marius Moga sunt pregătiţi să aducă în faţa telespectatorilor un spectacol de neuitat, în vreme ce Adelina Chivu şi Mihai Morar vor fi alături de concurenți. Noul sezon X Factor aduce mai mult decât muzică - aduce povești de viață autentice și inspirație pentru generațiile viitoare de participanți.
Într-un decor cu totul şi cu totul nou, concurenţi senzaţionali, deopotrivă emoţionaţi și dornici să convingă că au toate ingredientele unui superstar vor veni în audiţiile noului sezon X Factor din 26 ianuarie, de la 20.00, la Antena 1.
Înainte de marea premieră de la începutul noului an, Delia, juratul cu cele mai multe sezoane X Factor la activ, dezvăluie:
"Mi se pare unul dintre cele mai bune sezoane de până acum. Mai mult ca oricând, sezonul ăsta am asistat la un spectacol. Ne-am jucat un pic şi cu emoţiile, şi noi şi ei, concurenţii, pentru că şi-au dat seama ce să facă încât să ne intre pe sub piele. Ca artist, n-ai cum să nu te foloseşti de emoţie, e o artă asta. Pot să vă spun şi ce nu avem. Nu avem deloc rutină. Iar eu de asta am nevoie ca să funcționez ca jurat. Am nevoie de doza mea de entertainment, iar X Factor mi-a oferit asta, așa că sunt profund recunoscătoare. Am niște colegi adorabili, deși încă nu mi-e clar cine e final boss la această masă, poate sunt chiar eu (râde)".
La rândul lui, Ștefan Bănică mărturisește:
"Oamenii sunt impresionați de povești. Sunt impresionați de modul în care un concurent vorbește, cât e de sincer, cât e de disponibil să se joace, să se adapteze, să se pună sub lupă. Sigur că, pe mine, ca jurat, mă interesează în primul rând cel care cântă, cel care se poate adapta, cel care are puterea să-și stăpânească emoțiile, ca să mergi cu el în semifinale și mai apoi în finale. Asta cred că e frumusețea concursului, asta mi-a plăcut întotdeauna la X Factor. Și faptul că devine un exemplu pentru cei care n-au avut curaj până acum, care s-au îndoit de vârsta lor, de felul cum arată, de ce o să zică familia, sau vecinii. Dar când pasiunea e mare și când îți place ceea ce faci, se pot întâmpla minuni. Care nu sunt întâmplătoare. Pentru că eu nu mai cred de mult în întâmplare."
Aflat pentru prima oară în scaunul de jurat, la X Factor, Puya dezvăluie că a fost pur şi simplu cucerit de talentul şi atitudinea concurenţilor noului sezon:
"La audiţii, m-au surprins vocile lor, în primul rând. La o vârstă de 15 ani, de 16 ani, să vii cu o voce atât de bună, și în primul rând cu o tehnică și cu o conduită de artist.... Eu mă gândesc ce făceam eu la 15 ani. Nu aveam nici pe departe organizarea copiilor ăștia. Adică au venit unii deja artiști. În același timp, m-au impresionat și poveștile lor. Eu știu cât de greu ți-e să te mobilizezi când ești artist şi n-ai alt job, dar d-apăi dacă ai avea și o slujbă de la 7 la 18, aşa că nu-mi explic cum oamenii ăștia îşi mai găsesc energia. Asta înseamnă că își doresc foarte, foarte mult. Eu apreciez asta și am început, după filmările pentru audiţiile X factor, să apreciez mai mult când mă duc la spectacol sau când mă duc la studio, pentru că îmi dau seama că noi luăm cam de-a gata asta, ca artiști."
Marius Moga a declarat:
"Noul X Factor e special prin prisma concurenților, a oamenilor care vin și își pun sufletul pe tavă, pe scenă. Sunt oameni care au vrut să își dovedească lor că pot să facă mai mult, alţii şi-au pus tot pariul în muzică şi au venit să-şi confirme că sunt pe drumul cel bun, sunt şi unii care pur şi simplu iubesc muzica şi au venit necrezând nici măcar ei că trec mai departe, şi fix oamenii acestia sunt surpriza. Unii dintre ei nici nu ştiu cât de talentaţi sunt, pentru că nu le-a spus-o nimeni niciodată şi au fost momente în care am simțit să mă ridic în picioare tocmai pentru că pe scenă nu era un interpret sau concurent, era un artist în devenire și eu eram acolo la primele lui cântări cu public".
Noul sezon X Factor poate fi vizionat în fiecare duminică, începând din 26 ianuarie, pe Antena 1 și AntenaPlay.
"Căsătoria" lui Bendeac este pe primul loc în box office; Câți oameni au venit la cinema
"Căsătoria", comedia scrisă și regizată de Mihai Bendeac, a debutat pe primul loc în box office-ul românesc. După primul weekend în care filmul a fost difuzat în toate cinematografele din țară, pelicula a adunat în fața marilor ecrane peste 75.000 de spectatori. Un alt film românesc se plasează pe poziția a 5-a.
O comedie pentru toate vârstele, "Căsătoria" a convins 75.797 spectatori să plătească bilet la cinema, filmul având astfel încasări totale de 2.258.503 lei. Pelicula a avut premiera în cinematografele din țară pe 6 decembrie.
O producție rezultată integral din puterea creativă și din imaginația regizorului, Mihai Bendeac a avut libertatea totală de a realiza o comedie pe gustul său.
"Alături de o formidabilă echipă, am creat această producție filmată în peliculă și marea mea bucurie ar fi să știu că cei care pășesc în sălile de cinema, copii, adolescenți, maturi, vârstnici, vor ieși de acolo fericiți. Pur și simplu fericiți. Restul nu contează ", mărturisea Mihai cu puțin timp înainte de lansarea filmului.
Pe următoarele poziții în box office se află "Moana 2" și "Niko - Beyond the Northern Lights" (Micuțul ren Niko și sania lui Moș Crăciun). "Transilvanian Ninja", o altă comedie românescă, în care joacă Puya, se află pe poziția a 5-a.
Top 5 filme în Box Office (2 - 8 decembrie)
Căsătoria
Moana 2 (Vaiana 2)
Niko - Beyond the Northern Lights (Micuțul ren Niko și sania lui Moș Crăciun)
Gladiator II (Gladiatorul II)
Transilvanian Ninja
"Căsătoria" este o comedie ce spune povestea a trei prieteni: Pagubă, Arsenie și Conașu. Cei trei pornesc într-o extraordinară aventură în căutarea victimelor perfecte care să le întrețină cu mulți bani dependența de jocuri de noroc. Când totul pare a merge conform planului, lucrurile o iau razna. Povestea dezvăluie personaje excentrice, dialoguri efervescente, într-un scenariu plin de acțiune și situații comice.
Din cauza datoriilor colosale și sevrajului continuu, încolțit fiind de cămătari, cei trei elaborează un plan uluitor de complex. Acesta constă în căsătoria din pur interes cu fiica disfuncțională a unui miliardar parvenit. Vor reuși cei trei să scape de trecutul lor și să își croiască o viață paradisiacă și plină de lux? Sau, dimpotrivă, dezastrul absolut se va dezlănțui?
Pe Mihai Bendeac îl vedem în rolul lui Pagubă, Liviu Pintileasa este Conașu, iar Vlad Drăgulin este Arsenie. Din distribuţia filmului mai fac parte Gloria Găitan, Mihaela Teleoacă, Alin Florea, Lucian Ionescu, Nicole Cherry, Anca Dinicu, Ilona Brezoianu, Serghei Mizil, Andra și Loredan Groza.