Rammstein, trupă care a profitat de ultimul an de izolare pentru a lucra la un nou album a anunţat o colaborare cu Balenciaga. Casa de modă de lux din Spania a creat un hanorac, o şapcă, un rucsac, dar şi un playlist alături de muzicienii germani. E vorba despre o colecţie în ediţie limitată, care include produse unisex, printre care şi o jachetă, pălării şi pungi din material textil. Ele se vor vinde atât în magazine fizice, cât şi online. Preţurile sunt pe măsură, un hanorac având preţul de 995 de dolari, iar o şapcă Rammstein Balenciaga este 495 dolari.
Rucsacul ajunge la 1290 de dolari. Pare genul de colecţie care ar ajunge la proba de ghicit preţuri la show-ul YouTube Window Shopping pe PORC.TV, cu invitatul ghicind complet greşit preţurile. Imaginile cu trupa care apar pe aceste piese de îmbrăcăminte sunt preluate dintr-o sesiune foto realizată de trupă special pentru aceste produse. Câteva dintre aceste haine sunt deja sold out. Produsele sunt aici
Balenciaga a realizat şi un playlist alături de Rammstein, deja publicat pe Apple Music. În spatele său se află Balenciaga Music şi directorul său creativ, Demma Gvasalia, incluzând în playlist piese Rammstein, dar şi unele selectate chiar de Till Lindemann şi compania, de la artişti ca Slipknot, Korn, Led Zeppelin, Nine Inch Nails şi Arctic Monkeys. Playlistul se găseşte aici.
Rammstein a dezvăluit în februarie 2021 că un nou album e deja în lucru, conform lui Flake, omul de la clape. Printre temele citate pentru LP se numără "evenimente globale" şi "experienţa de zi cu zi". Ultimul disc Rammstein a sosit în 2019, sub numele "Rammstein", după 10 ani de pauză.
În 2020 în martie fanii trupei au tras o sperietură, când au apărut informaţii că solistul Till Lindemann este la terapie intensivă şi ar fi infectat cu Covid-19. S-a dovedit că nu avea avea boala, ci un început de pneumonie vindecat rapid.