Mihail, artistul cunoscut publicului larg mai ales datorită hit-ului "Mă ucide ea", continuă să-și fructifice cariera muzicală, iar în prezent lucrează la primul său album. Materialul o să conțină 11 piese, care sunt în proporție de 90% finalizate. Acesta o să fie însoțit de o serie de videoclipuri, dintre care două sunt deja filmate integral, iar unul 50%.
Pentru acest proiect muzical, care presupune destul de multe costuri, Mihail a apelat la ajutorul fanilor și a lansat o campanie prin care doritorii pot dona variate sume de banii. Există două tipuri de donații - una fără recompensă și cealaltă cu recompensă. Cea din urmă înseamnă că în funcție de suma oferită, donatorul va primi ceva în schimb. De la disponibilitatea albumului înainte de lansare, CD-uri și viniluri cu noul material discografic, până la tricouri, hanorace, brățări sau insigne, donatorii vor fi răsplătiți pentru generozitatea lor.
"Este un proiect mare și ambițios, un experiment artistic, care a adunat multe inimi. Suntem o echipa mare și creativă, și e mare dorința de a împărtăși cu voi această experiență care sperăm noi să deschidă inimi.
Din păcate, în anul 2020 am fost din plin loviți de pandemie, iar industria muzicală a fost efectiv pusă la pământ din toate punctele de vedere. Sperăm ca lucrurile se vor remedia încet și că vom intra pe un făgaș normal, dar până atunci, noi ca artiști, deși nu ne e ușor, suntem nevoiți să căutăm resurse financiare pentru a putea împinge lucrurile înainte. Ca și ceilalți colegi din industrie, și eu m-am trezit peste noapte fără niciun concert și fără o sursă de venit care să-mi permită să avansez cu tot ce ține de album, atât din punct de vedere muzical, cât și vizual.
Resursele financiare care au existat s-au epuizat și mă văd nevoit să caut noi surse de venit care să îmi asigure posibilitatea de a continua și termina acest proiect. Trimit acest mesaj către voi fiind conștient de faptul că suma care se va strânge nu va acoperi decât o mică parte din tot ceea ce înseamnă cheltuielile noastre, dar va aduce o gură de aer proaspăt atât de necesară și binevenită în aceste momente de criză și cu siguranța va împinge albumul spre finalizare cu încă un pas important", este o parte din mesajul prin care Mihail a oferit detalii despre campanie.
Mai mult, artistul a vorbit deschis despre aspecte care pot deveni copleșitoare în momentul în care îmbrățișezi o cariera în muzică, despre redescoperirea sa în urma unor călătorii fizice și spirituale, dar și despre informații "administrative". Pentru ca fanii și eventualii donatori să aibă o imagine clară asupra proiectului, Mihail a enumerat o serie de factori necesari în realizarea unui album - producție, masterizare, filmarea videoclipurilor sau campanii de marketing.
Muzicianul a dezvăluit că lucrează la acest album de trei ani și își dorește să ajungă la urechile fanilor în toamna acestui an.