Urmărește-ne în Social Media

Emisiuni radio-tv

Masked Singer România revine în 2021 la PRO TV cu cel de-al doilea sezon

Masked Singer România, show-ul cu vedete costumate și un juriu format din detectivi, revine anul acesta pe micile ecrane cu cel de-al doilea sezon. PRO TV a confirmat începerea etapei de producție.

Publicat

pe

Masked Singer Romania 2021, sezonul 2
Masked Singer Romania 2021, sezonul 2 │ FOTO: PRO TV

12 vedete au acceptat anul trecut provocarea de a participa la prima ediție a Masked Singer România, emisiunea realizată după un format produs în Coreea de Sud și produsă în peste 20 de țări. Vreme de opt săptămâni, participanții și-au ținut ascunsă identitatea, câștigătorul primului sezon fiind Corbul.

Ce surprize aduce Masked Singer România în 2021

Anul acesta, Masked Singer România revine la PRO TV cu un nou sezon mai intens, în care mai multe măști vor impresiona prin abilitatea lor de a-i încurca pe detectivi și a-și ține adevărata identitate ascunsă. Cântăreți, actori, sportivi, influenceri sau oameni de afaceri – oricine se poate ascunde în costumele desprinse din poveștile cu personaje fantastice.

Care sunt regulile concursului?

În fiecare săptămână, măștile vor cânta și se vor duela între ele ca să-și securizeze un loc în etapa următoare a show-ului, dar și pentru a-și păstra ascunsă identitatea lor. Înainte de a urca pe scenă, fiecare mască va oferi celor patru detectivi, Ana Morodan, Inna, Codin Maticiuc și Horia Brenciu, o serie de indicii care să-i ajute să descopere cine se ascunde de fapt în interiorul ei.

Unele indicii îi vor ajuta, altele îi vor putea băga și mai tare în ceață. Pe scenă, personajele vor interpreta melodii care vor putea și ele să contribuie, ca indicii, la povestea celebrității din mască.

În fiecare ediție, cel mai slab interpret al serii va părăsi emisiunea și își va scoate masca în fața tuturor.

Primul sezon Masked Singer România a fost lider de audiență

Primul sezon al show-ului Masked Singer România, difuzat în toamnă, a fost lider de audiență și a creat un adevărat fenomen în mediul online. Cele opt episoade au avut o medie de 7.1 puncte de rating și 22.5% cotă de piață în rândul publicului comercial, format din persoane cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, din mediul urban. În mediul online, pe cea mai în vogă platformă a momentului, TikTok, producția a strâns aproape 1 milion de aprecieri și 110.000 de urmăritori.

Comentează

Trending