Biscuitul Lady Gaga este roz, cu aromă de vanilie și cremă verde. Cele două fursecuri care formează clasicul biscuit sandwich Oreo prezintă diverse design-uri în relief inspirate de album. Dulciurile vin într-un ambalaj roz neon, pe care stă scris "Lady Gaga", într-un font de culoare argintie.
Biscuiții în ediție limitată vor fi disponibili începând cu luna ianuarie, în pachete de câte șase. Mai mult, fanii se pot înscrie pe site-ul artistei, la secțiunea "Lady Gaga x Oreo Stan Club" pentru a fi anunțați când pachetele de dimensiuni mari vor fi disponibile oficial. Laolaltă cu lansarea biscuiților, Lady Gaga și Oreo au anunțat "Sing It With Oreo", o campanie ce încurajează fanii să trimită mesaje muzicale celor dragi pentru șansa de a câștiga diverse premii.
Lady Gaga le-a dat vestea fanilor printr-un clip postat pe paginile de socializare. Artista se relaxează alături de câinele său, Koji, și se gândește că nu ar strica o gustare:
"Au decis că este o idee bună să ai un Oreo Chromatica, care este un biscuit roz cu umplutură verde, Koji!", spune Lady Gaga în clip.
Pe 29 mai, Lady Gaga a lansat cel de-al șaselea material discografic din carieră - "Chromatica". Albumul a debutat pe primul loc in topul iTunes în 58 de tari. "Chromatica" include 16 track-uri, printre care colaborările cu Ariana Grande, Elton John și Blackpink, și a fost produs de Bloodpop și Lady Gaga.
Single-ul "Rain On Me", o colaborare cu Ariana Grande, a marcat cel mai mare succes de debut al anului 2020 pe Spotify, ajungând instant pe primul loc, atât în SUA, cât și în alte 29 de teritorii. Videoclipul piesei a adunat peste 57 de milioane de vizualizări pe YouTube în prima săptămână.
Primul single de pe album, "Stupid Love", a ajuns pe primul loc în iTunes în 58 de țări și a devenit a 16-a piesă lansată de Lady Gaga care ajunge în top 10 Billboard.