Pe 21 august s-au împlinit 30 de ani de la apariția albumului "Facelift", un material ce a contribuit la dezvoltarea mișcării rock din anii '90. Succesul LP-ului a deschis calea pentru albume precum "Nevermind" de la Nirvana sau "Ten" de la Pearl Jam, care au apărut în anul următor.
Cutia deluxe îi va bucura nespus pe fanii Alice in Chains deoarece conține o serie de obiecte demne de o colecție. Găzduit într-o cutie acrilică de lux, cu un capac ce ilustrează artwork-ul "Facelift", setul include două discuri remasterizate de vinil ale albumului, o casetă cu acest material discografic, un album foto personalizat, un poster cu două fețe, un slipmat, o foaie cu abțibilduri, un badge laminat și patru artwork-uri printate. În ceea ce privește parte muzicală a setului, nu există piese suplimentare dincolo de tracklistul original, care include clasicele "Man in the Box", "We Die Young" sau "Bleed The Freak".
Setul se vinde la prețul de 152 de dolari și este disponibil pentru precomandă pe site-ul oficial Alice in Chains. Pentru cei cu un buget mai restrâns, o versiune standard de vinil remasterizat va fi lansată pe 13 noiembrie și poate fi achiziționată pe Amazon.
Este probabil ca întârzierile de fabricație din cauza pandemiei să fi împins lansarea setului de cutii abia în ianuarie 2021, ratând astfel efectiv cei 30 de ani de la apariția "Facelift". Alături de setul deluxe și versiunea standard de vinil, Alice in Chains vinde și tricouri și hanorace pentru a-și celebra discul de debut.
Cu șase albume lansate, Alice In Chains a vândut la nivel mondial peste 30 de milioane de discuri și a primit 11 nominalizări la premiile Grammy. În 1993 a câștigat premiul MTV Video Music Awards pentru videoclipul "Would?"