După revenirea pe piața muzicală, odată cu lansarea albumul "Rare", la începutul anului, Selena a debutat și în afaceri. Artista a lansat propria linie de machiaj numită "Rare Beauty". Acum, compania vine cu un proiect filantropic, oferind o mână de ajutor celor care au nevoie.
Fondul "Rare Impact" va fi constituit din 1% din vânzările anuale de produse Rare Beauty, precum și din donațiile altor companii și parteneri. Obiectivul demersului "Rare Impact" este de a strânge 100 de milioane de dolari în următorii 10 ani. Dacă va reuși această performanță, "Rare Impact" va deveni unul dintre cele mai mari fonduri oferite de o companie, pentru sprijinirea sănătății mintale.
"Sunt atât de recunoscătoare să fiu înconjurată de o echipă care a ajutat ca Fondul <<Rare Impact>> să devină realitate. Încă de la înființarea mărcii, am dorit să găsim o modalitate de a onora comunitatea noastră și de a sprijini în continuare persoanele care au avut nevoie de acces la serviciile de sănătate mintală, servicii care au avut un impact profund asupra vieții mele. <<Rare Beauty>> se concentrează pe a ajuta oamenii să se simtă mai conectați unul pe celălalt și mai puțin singuri. Fondul <<Rare Impact>> va avea un impact direct asupra multor vieți și, în final, va face o diferență în lume. Sunt mândră de munca pe care am început să o facem cu partenerii noștri pentru a oferi aceste servicii oricui are nevoie de ele", a mărturisit Selena Gomez.
Rare Beauty a creat și Consiliul pentru Sănătate Mintală Rare Beauty, care aduce experți din domeniul sănătății mintale din universități, organizații și companii pentru a ghida strategia companiei.
Interesul companiei pentru importanța sănătății mintale vine după ce, în aprilie, Gomez a vorbit deschis despre tulburarea bipolară de care suferă. Discuția a avut loc în cadrul "Bright Minded", un show lansat recent de Miley Cyrus pe pagina sa de Instagram.