Odată cu lansarea celui de-al șaselea album de studio, Lady Gaga ne-a prezentat "Chromatica" prin ochii ei. Acum, artista, câștigătoare a premiului Grammy, a făcut echipă cu Adobe și Live Nation pentru a provoca fanii să își folosească creativitatea pentru a aduce la viață propria interpretare a Chromatica, o planetă ancorată de egalitate.
Participanții se pot folosi de resursele Chromatica, adică de fotografii, logo-uri, compoziții sau ilustrații, pe care le pot descărca dintr-o arhivă exclusivă. De asemenea, aceștia trebuie să folosească aplicația Adobe preferată (Photoshop, Illustrator, Adobe Spark, etc).
"De-a lungul anilor, fanii mei și-au arătat în mod constant dragostea și creativitatea prin arta lor, și mă fac întotdeauna să mă simt atât de fericită și înțeleasă. Abia aștept să văd ce înseamnă <<Chromatica>> pentru ei", a spus Lady Gaga.
Design-urile pot fi arătate pe Twitter și Instagram, folosind hashtagul #LadyGagaxAdobe. Competiția se va încheia pe 21 iulie. Marele câștigător va primi un premiu în bani în valoare de 10.000 de dolari, un exemplar al design-ului său imprimat și semnat de Lady Gaga și un abonament Adobe All-Apps Creative Cloud valabil 12 luni. Alți nouă participanți vor primi 400 de dolari, un poster semnat de Lady Gaga și un abonament Adobe valabil trei luni.
Pe 29 mai, Lady Gaga a lansat cel de-al șaselea material discografic din carieră - "Chromatica". Albumul a debutat pe primul loc in topul iTunes în 58 de tari. "Chromatica" include 16 track-uri, printre care colaborările cu Ariana Grande, Elton John și Blackpink, și a fost produs de Bloodpop și Lady Gaga.
Single-ul "Rain On Me", o colaborare cu Ariana Grande, a marcat cel mai mare succes de debut al anului 2020 pe Spotify, ajungând instant pe primul loc, atât în SUA, cât și în alte 29 de teritorii. Videoclipul piesei a adunat peste 57 de milioane de vizualizări pe YouTube în prima săptămână.
Primul single de pe album, "Stupid Love", a ajuns pe primul loc în iTunes în 58 de tari, a adunat peste 235 de milioane de ascultări și a devenit a 16-a piesă lansată de Lady Gaga care ajunge în top 10 Billboard.