Un purtător de cuvânt al Spotify a confirmat pentru publicația Variety:
"Am anunțat extinderea aranjamentului nostru în ceea ce privește lucrul de acasă pentru toți angajații Spotify la nivel global. Vom continua să urmărim orientările administrațiilor locale oraș cu oraș și vom adopta o abordare treptată a deschiderii birourilor noastre atunci când vom considera că este în siguranță să o facem. Sănătatea și siguranța angajaților noștri este prioritatea noastră. Niciun angajat nu va fi obligat să vină la birou și poate alege să lucreze de acasă până la sfârșitul anului".
Spotify se alătură altor companii de internet (inclusiv Facebook și Google) care extind politicile de lucru la domiciliu până la sfârșitul anului 2020. Între timp, alte companii, inclusiv Twitter, vor permite angajaților să lucreze de la domiciliu la nesfârșit dacă sunt doresc.
Conform celui mai recent raport fiscal anual, Spotify a angajat 4.405 de persoane în mod full-time în 2019, cu 2.121 de angajați în Statele Unite și 1.437 în Suedia, și are birouri sau sedii în 79 de țări și teritorii din întreaga lume.
În raportul de câștiguri de luna trecută, compania a declarat că va fi rezervată în a face angajări pentru restul anului 2020, până când va avea o vizibilitate mai bună asupra impactului economic al pandemiei. Consumul de conținut de pe platforma de streaming a fost afectat dramatic de criza COVID-19 - mai ales în zonele afectate de ordinele de blocare - dar compania a înregistrat o revenire a ascultătorilor activi în primul trimestru.
Spotify a redus perspectivele de venituri pentru 2020, din cauza pandemiei și a incertitudinilor pe care le-a adus cu sine. Compania se așteaptă acum la vânzări de 7,65 miliarde- 8,05 miliarde de euro, în scădere de la 8,08 miliarde - 8,48 miliarde de euro.