Jimi Hendrix s-a stins din viață la doar 27 de ani, însă a lăsat posterității trei albume de studio și aparații live ce au rămas drept repere pentru noi și noi generații de muzicieni.
Într-o sesiune de Q&A găzduită de Gibson, Eddie Kramer, inginerul de sunet care a lucrat cu Jimi la cele trei albume de studio ale sale, a povestit despre felul în care chitaristul a perceput munca sa, încercând să aleagă materialul de studio pe care regretatul muzician l-ar fi considerat cel mai bun.
"Orice artist care își merită succesul nu e niciodată mulțumit pe deplin"
"Cred că a fost foarte mulțumit cu primul album ["Are You Experienced" din 1967], cariera lui a luat avânt din acel moment. Cel de-al doilea album a fost unul experimental...
Hai să vorbim despre asta luând în considerare că a fost cel mai înzestrat chitarist al lumii - nu e nicio îndoială în privința asta - și un geniu pe toate nivelurile.
Citim mereu despre genii, indiferent că e Van Gogh sau altcineva - nu sunt niciodată mulțumiți, și cred că orice artist care își merită succesul nu e niciodată mulțumit pe deplin.
Deci nu cred că Jimi a fost vreodată satisfăcut; cred că a fost foarte fericit să înregistreze [cel de-al treilea și ultimul album] "Electric Ladyland" - pentru că aceasta a fost lumea lui, pe care a construit-o", a detaliat Eddie Kramer.
Înregistrările acestui ultim album al lui Jimi au decurs foarte bine, a povestit Eddie, astfel intuind că Jimi trebuie să fi fost foarte mulțumit de rezultat.
"Au fost niște sesiuni de înregistrări foarte bune la Electric Lady Studios, care au avut de-a face cu munca dificilă pe care Jimi o depusese.
O repetiție, o înregistrare - bam - a apărut "Voodoo Child". Așa au decurs lucrurile. (...) De fiecare dată când era în studio, venea la timp. La ora 7, în fiecare seară, era acolo. A fost fantastic, pentru că iubea acel studio. Aceea era casa lui, acela era copilul lui."