Urmărește-ne în Social Media

Lifestyle

Beyoncé donează 6 milioane de dolari în lupta împotriva COVID-19

Fundația lui Beyoncé - BeyGOOD - a anunțat o inițiativă caritabilă în valoare de 6 milioane de dolari pentru a-i ajuta lucrătorii indispensabili în timpul pandemiei de coronavirus.

Publicat

pe

Beyonce live în Chicago, 14 decembrie 2013
Beyonce live în Chicago, 14 decembrie 2013 │ FOTO: www.facebook.com

În parteneriat cu fondatorul Twitter, Jack Dorsey, BeyGOOD va împărți banii între mai multe organizații pentru a se asigura că cei care luptă împotriva COVID-19 vor primi sprijinul de care au nevoie.

Pentru ca această mișcare să aibă succes, BeyGOOD a făcut echipă cu UCLA (Universitatea din California), deoarece instituția organizează "pachete de îngrijire COVID-19" care includ resurse și mijloace concepute pentru a ridica starea de spirit și a ușura anxietatea și depresia în timpul pandemiei. În plus, BeyGOOD colaborează cu Alianța Națională asupra Bolilor Mintale - pentru a oferi sprijinul necesar în Houston, New York, New Orleans și Detroit - precum și organizațiilor United Memorial Medical Center, Bread ofLife, Matei 25, Dia De La Mujer Latina, și World Central Kitchen.

"În marile noastre orașe, afro-americanii reprezintă un număr disproporționat de lucrători în aceste ocupații indispensabile și vor avea nevoie de asistență pentru sănătate mintală și îngrijire pentru sănătatea fizică, inclusiv testare și servicii medicale, livrări și provizii alimentare, atât în timpul crizei, cât și după", au comunicat reprezentanții BeyGOOD potrivit publicației Rolling Stone.

Și pe site-ul oficial al cântăreței a fost publicat un mesaj despre inițiativa de ajutorare a comunității afro-americane:

"Comunitățile de culoare suferă imens din cauza pandemiei de COVID-19. Multe familii locuiesc în zone nefavorabile, în case ce fac dificilă distanțarea socială. Comunitățile care nu beneficiau de fonduri pentru educație, sănătate și găzduire se confruntă acum cu o rată alarmantă de infecții și probleme. Iar aceste comunități nu au acces la testări și asistență medicală".

Beyoncé a publicat cu câteva ore în urmă un clip în care vorbește despre situația dificilă în care se găsesc comunitățile afro-americane:

Comentează

Lifestyle

Beyonce a lansat o marcă de whisky în onoarea străbunicului său

Beyonce a îmbinat creativitatea cu spiritul antreprenorial și a lansat propria marcă de whisky, intitulată "SirDavis". Despre semnificația numelui și alte detalii despre băutură găsești în articol.

Publicat

pe

Beyonce - Be Alive (Oscar 2022)
Beyonce - Be Alive (Oscar 2022) │ FOTO: captură YouTube

Beyonce a lansat "SirDavis", o marcă de whisky creată în onoarea străbunicului său. Artista a colaborat cu o renumită companie franceză din domeniul produselor de lux și cu distilatorul Dr. Bill Lumsden pentru a-și dezvolta propriul profil aromatic de whisky.

"SirDavis" are o valoare sentimentală pentru Beyonce, celebrându-l pe străbunicul ei patern, Davis Hogue, un fabricant de alcool din perioada prohibiției. Obișnuia să ascundă sticle de alcool la ferma sa pe care să le găsească apoi prietenii și familia.

Noul whisky SirDavis este descris ca o "armonie de condimente cu note sublime de fructe" și se vinde cu 89 de dolari sticla. Momentan, este disponibil doar pentru precomandă, dar va ajunge în magazinele din SUA, Londra, Paris și Tokyo, precum și în anumite aeroporturi, începând din septembrie.

La o zi după lansarea brand-ului, Beyonce a publicat pe Instagram o serie de fotografii: cu ea ținând în mână un pahar de "SirDavis" și imaginea sticlei ce încorporează silueta unui cal. Acest detaliu duce cu gândul la coperta albumelor "Renaissance" și "Cowboy Carter".

Beyonce este cea mai nouă vedeta care a intrat în industria alcoolului. Cardi B, Ciara, Luke Bryan, Blake Shelton, Nick Jonas sau Katy Perry au lansat diverse băuturi - rom, tequila, vodcă și cocktailuri virgine.

Citește în continuare

Trending