Motivul din spatele acestei acțiuni este dorința de a-i ajuta pe cei care au fost loviți de pandemia de COVID-19. Astfel, o parte din încasările provenite din vânzarea posterelor va fi donată fondului de ajutor COVID-19 Relief Fund.
Pentru aceste postere, membrii trupei au colaborat cu artistul Justin Helton. Acesta este cel care a creat eticheta sticlei de whiskey lansată de Alice in Chains anul trecut. De fapt, posterul în discuție reprezintă exact modelul etichetei, însă este printat pe o hârtie de calitate. Doritorii pot opta și pentru varianta unui poster cu margini holografice, în culorile curcubeului. Posterele pot fi comandate de pe site-ul aliceinchains.warnermusic.com, având următoarele prețuri: 50 $ (posterul clasic), 80$ (posterul cu margini holografice) și 120 $ (ambele modele).
"Cum pandemia de COVID-19 continuă să aibă un impact asupra industriei și să ne devasteze țara, am colaborat cu @statusserigraph (n.r. artistul Justin Helton) să vă aducem următorul poster ediție limitată, ce reproduce artwork-ul whiskey-ul nostru. În încercarea de a-i ajuta pe colegii noștri artiști, o parte din încasările provenite din vânzarea posterelor va fi donată fondului de ajutor COVID-19 Relief Fund. Vă mulțumim vouă, fanilor, pentru suportul pe care ni-l acordați pentru a trece împreună de această perioadă dificilă", a scris Alice in Chains pe contul de Instagram.
Cel mai recent album Alice in Chains este "Rainier Fog" (2018). Discul a venit după o pauză de 5 ani de la materialul anterior, "The Devil Put Dinosaurs Here". Lansat în 2013, albumul s-a plasat pe prima poziție în topul albumelor rock din SUA, incluzând single-uri precum "Hollow" și "Stone". "The Devil Put Dinosaurs Here" este al doilea disc Alice In Chains alături de solistul William DuVall, care l-a înlocuit pe Layne Staley, găsit mort în locuința sa în 2002.
Primul album lansat după moartea frontman-ului Layne Staley, "Black Gives Way to Blue", a apărut în anul 2009 după o pauză de 16 ani. Inspirația pentru acest album a fost tocmai moartea legendarului solist, materialul realizat constituind un fel de mesaj de despărțire pentru Staley. Discul a primit din partea RIAA (Recording Industry Association of America) discul de aur pentru vânzări de peste 500.000 de exemplare pe teritoriul american, la nivel global albumul depășind 1 milion de unități.
Cu șase albume lansate, Alice In Chains a vândut la nivel mondial peste 30 de milioane de discuri și a primit 11 nominalizări la premiile Grammy. În 1993 a câștigat premiul MTV Video Music Awards pentru videoclipul "Would?"