Campania pe care Armin van Buuren o lansează alături de WWF se numește #BeatPlastic și vine ca o reacție la efectele devastatoare ale poluării oceanelor. Potrivit ultimelor statistici, 8 milioane de tone de plastic sunt aruncate în oceane în fiecare an.
"Acesta este modul meu de a face lumea un pic mai bună"
"Între turnee, am vizitat mai multe proiecte WWF din Bali. Acolo am putut vedea cu ochii mei cum animale frumoase precum țestoasele sunt afectate de poluarea cu plastic. Aceste experiențe mi-au deschis ochii și m-au făcut să realizez cât de mult este nevoie de ajutor. Ani de zile am adus oamenii împreună prin muzică. Acesta este modul meu de a face lumea un pic mai bună. Pe lângă faptul că sunt DJ și producător, sunt și tată și vreau să le ofer copiilor mei lumea pe care o merită, o lume de care să se poată bucura nu doar ei, ci și generațiile viitoare", a declarat Armin Van Buuren.
În calitate de Ambasador WWF, Armin va fi activ pe diverse fronturi. Pe lista proiectelor pe care le susține se află și petiția WWF, care invită liderii mondiali să redacteze un tratat internațional, care să conțină pași concreți pentru a stopa poluarea cu plastic.
"Mesajul WWF pentru conservarea naturii mă inspiră și rezonez cu el, ca tată, om și persoană publică. Sunt mândru să anunț că ne unim forțele și că mă pot numi Ambasador Global WWF al Oceanelor".
Armin va da, de asemenea, un exemplu prin evenimentele "A State of Trance", care vor fi plastic-smart.
Armin van Buuren și WWF, împreună în campania #beatplastic
Cu o carieră începută în 1995, Armin van Buuren se numără printre puținii DJ care au primit o nominalizare la Grammy, în această listă scurtă fiind incluși alături de el Tiesto, Paul van Dyk și BT (Brian Wayne Transeau). Piesa care i-a adus nominalizarea este "This Is What It Feels Like", melodia intrând în cursa pentru Grammy în 2014.
În 2019, Armin van Buuren a compus imnul oficial UNTOLD, oferind publicului din România un show exclusiv, realizat special pentru ediția aniversară a festivalului.