La 3 ani distanţă de la lansarea lui "Starboy", The Weeknd oferă publicului un cadou sub forma noului single "Heartless". Muzicianul din Toronto începe un nou capitol în cariera şi viaţa sa, unul "psihotic, care topeşte creiere", conform unei postări criptice pe Instagram. Noul capitol vine la pachet cu o schimbare de look, iar Abel apare cu ochelari şi o nouă frizură, cu părul ceva mai lung de această dată.
"Heartless" este o piesă cu mult sintetizator şi vocalize prelungite de mixajul din studio. The Weeknd cântă despre momentul când te laşi pradă viciilor şi dorinţelor după o despărţire. Recunoaşte că e incapabil să scape de obiceiurile rele vechi şi de petrecerile nesfârşite. Toate acestea pentru a acoperi un gol dintr-o inimă care nu se mai vindecă. Câştigătorul de premii Grammy a fost recent fotografiat de paparazzi filmând un videoclip nou în Las Vegas.
Tânărul de 29 de ani pregăteşte un nou material discografic, deşi nu e clar dacă va sosi în acest an sau în 2020. Conform surselor apropiate de muzician, acesta ar fi înregistrat recent o piesă numită "Like Selena", din nou inspirată de fosta sa iubită, Selena Gomez. Despre aceeaşi muză a fost şi EP-ul din 2018 "My Dear Melancholy", al cărui principal hit a fost piesa "Call Out My Name". Pe acel disc am regăsit aluzii foarte intime la Selena Gomez, inclusiv la momentul când problemele sale de sănătate s-au agravat şi The Weeknd era gata să îi doneze un rinichi.
Cât despre noile melodii, o parte dintr-o altă piesă nelansată, "Blinding Lights" s-a auzit recent într-o reclamă nouă la Mercedes-Benz. Clipul a oferit un teaser pentru o lansare mai amplă pe 29 noiembrie. În ultimul an l-am mai auzit pe The Weeknd pe o coloană sonoră inspirată de sezonul 8 "Game of Thrones", dar şi pe colaborări cu DJ-ul Gesaffelstein.