Precedentul record de acest gen fusese stabilit de "November Rain", mega hitul Guns N' Roses care a ajuns la acea performanţă cu un an în urmă. În acest moment se află la 1.2 miliarde de vizualizări. În cazul lui "Bohemian Rhapsody" avem de-a face cu o piesă Queen din anul 1975, în vreme ce track-ul Guns fusese lansat în 1992. Va fi foarte greu ca mega hitul Queen să mai fie surclasat având în vedere vechimea sa.
Prima melodie care a ajuns la miliardul de vizualizări pe YouTube a fost "Gangnam Style" a lui Psy în anul 2012. Între timp alte zeci de cântece au ajuns la această performanţă, intrând într-un club select al YouTube. "Bohemian Rhapsody" a fost iniţial privită ca un track controversat, fiind atipică pentru perioada în care s-a lansat. Combina opera pe mai multe voci cu balada şi rock-ul autentic.
Casa de discuri cu care colabora Queen a refuzat să lanseze melodia ca single, considerând-o necomercială. Succesul a fost totuşi de necontestat, piesa aflându-se pe primul loc în topurile din Marea Britanie timp de 9 săptămâni la debut. Urca pe primul loc din nou în 1991, după ce Freddie Mercury a încetat din viaţă. În 2018 a fost încă o revenire, odată cu apariţia filmului biografic premiat cu Oscar şi care a avut încasări de peste 900 de milioane de dolari.
Şi filmul a stabilit recorduri în 2019, fiind unul dintre cele mai bine vândute din anul curent. A atins 1.5 milioane de unităţi vândute sub formă de disc, dar şi digital din februarie până în iulie 2019. Cu câteva luni în urmă Brian May dezvăluia că el şi trupa Queen nu au obţinut o cotă atât de mare pe cât se aşteaptă lumea din încasările filmului. Grupul a avut totuşi de câştigat datorită vânzărilor de discuri care au explodat după apariţia acestui biopic.
Se discută între timp despre o continuare, care să acopere şi perioada dintre Live Aid şi 1991, când Freddie a încetat din viaţă. Filmul din 2018 a primit 4 premii Oscar, inclusiv cel pentru "Cel mai bun actor în rol principal", trofeu decernat lui Rami Malek.