Urmărește-ne în Social Media

Industria muzicala

Red Bull Music Academy se închide în acest an, alături de Red Bull Radio

Red Bull Music Academy se va închide în luna octombrie a acestui an, încetând colaborarea dintre firma de marketing Yadastar şi Red Bull. Cele două entităţi au căzut de acord să îşi înceteze relaţia. Ce înseamnă asta pentru proiectele muzicale Red Bull aflaţi în articol.

Publicat

pe

Red Bull Music Academy se inchide
Red Bull Music Academy se inchide │ FOTO: www.redbullmusicacademy.com

Red Bull Music Academy a făcut posibilă crearea Red Bull Radio, Red Bull Music şi Red Bull Music Festival. RBMA îşi începea operaţiunile în aprilie 1998, susţinând artişti din toată lumea cu programul său muzical. Oferea o platformă de afirmare şi creştere pentru forţele creative din toată lumea.

În plus, propunea şi o nouă modalitate de distribuţie a muzicii. AWOLNATION este un exemplu de act muzical de succes care şi-a lansat albumele şi muzica prin Red Bull Records, ramură separată Red Bull Music. Trebuie subliniat totuşi că Red Bull Music şi Red Bull Music Festival nu sunt afiliate RBMA, deci nu vor fi afectate de despărţirea de Yadastar. Festivalurile rămân programate pentru aprilie în New York şi respectiv mai în Tokyo. Red Bull Music Academy şi Red Bull Radio sunt conduse de gigantul Red Bull, iar Yadastar se ocupa de management pe partea de creativitate, lucru editorial şi promovare. Red Bull Music va continua, operat de firma mamă, Red Bull.

RBMA mai organiza până acum şi conferinţe, concerte şi evenimente de tot soiul la nivel global. Avea un site editorial şi finanţa proiecte pentru tinerii artişti. Victimele despărţirii sunt Red Bull Music Academy şi Red Bull Radio. Dispar astfel publicaţia online, postul radio şi câteva evenimente şi programe pentru tineri artişti, toate acestea încetând din octombrie 2019.

Yadastar este o companie din Germania, care a dezvoltat Red Bull Academy la finalul anilor '90. A rezultat un program de workshop-uri şi lucru în studio cu artiştii în peste 60 de ţări. Se pare că firma mamă Red Bull vrea să schimbe "modul de livrare" pentru programarea creativă şi să treacă la descentralizare, lăsând fiecare echipă din fiecare ţară să îşi folosească atributele locale.

Yadastar a oferit consultanţă şi servicii de branding pentru Adidas, Daimler, oraşul Barcelona, Ford, Levi's şi T-Mobile.

Comentează

Trending