Peste 2000 de mesaje despre povești de dragoste, opt piese compuse și cântate și patru cupluri care acum sunt împreună. Acesta este rezultatul uneia dintre cele mai frumoase campanii lansate de Adda, CUPIDONadda.
La finalul lunii ianuarie, artista și-a propus să creeze ceva special pentru fanii ei și a lansat un manifest al iubirii, după cum numea chiar ea campania CUPIDONadda. I-a invitat pe toți cei care iubesc, dar nu au curajul să îi spună persoanei iubite acest lucru, să îi dezvăluie detalii. Inspirată din poveștile lor de dragoste, Adda și-a asumat rolul de Cupidon și a compus piese special din aceste povești, cu mesaj pentru destinatarii lor.
Rezultatele campaniei au surprins-o chiar și pe ea, dar mai ales experiențele pe care oamenii le-au trăit și pe care le-au scris.
„Campania CUPIDONadda a luat sfârșit, iar eu sunt extrem de fericită că am reușit să aducem împreună patru cupluri. Am compus cele 8 piese alături de echipa Baladda Records și ne bucurăm că am reușit să avem aceste rezultate. Am fost uimită de-a lungul campaniei de ce povești de dragoste au avut parte unele persoane. Atunci când am selectat poveștile, nu am ținut cont de vârstă sau orientare sexuală, iar acest lucru i-a încurajat pe oameni să ne scrie. Am primit peste 2000 de mesaje de la oameni din toată țara, însă, din păcate, am putut compune doar 8 episoade. Mă bucură enorm faptul că oamenilor le-a plăcut mult conceptul”, spune artista, încântată.
O piesă în 12 ore și Stările Addei
Adda nu este la primul proiect inedit. În 2017, artista a avut proiectul "O piesă în 12 ore", când a compus și a filmat videoclipul melodiei "Marea mea", iar totul a fost transmis live pe Facebook.
În 2018, Adda a lansat mai multe piese printre care "De Piatră", "Mama Soacră", cu un subiect inedit, "Mă Doare Inima" sau "Arde", colaborarea de succes cu Killa Fonic. Totodată, artista a oferit publicului trei sezoane din Stările Addei, serialul muzical ce a ajuns la inimile fanilor. Una dintre cele mai cunoscute piese rămâne "Lupii", care a adunat peste 30 de miloane de vizualizări pe YouTube.