Urmărește-ne în Social Media

Muzică nouă

Adda a compus 8 piese pentru fanii ei îndrăgostiți

În luna iubirii, Adda a devenit Cupidon și a adus împreună patru cupluri. Artista a compus opt piese inspirate din poveștile de dragoste ale fanilor. Mai multe detalii puteți afla din articol.

Publicat

pe

ADDA
ADDA

Peste 2000 de mesaje despre povești de dragoste, opt piese compuse și cântate și patru cupluri care acum sunt împreună. Acesta este rezultatul uneia dintre cele mai frumoase campanii lansate de Adda, CUPIDONadda.

La finalul lunii ianuarie, artista și-a propus să creeze ceva special pentru fanii ei și a lansat un manifest al iubirii, după cum numea chiar ea campania CUPIDONadda. I-a invitat pe toți cei care iubesc, dar nu au curajul să îi spună persoanei iubite acest lucru, să îi dezvăluie detalii. Inspirată din poveștile lor de dragoste, Adda și-a asumat rolul de Cupidon și a compus piese special din aceste povești, cu mesaj pentru destinatarii lor.
Rezultatele campaniei au surprins-o chiar și pe ea, dar mai ales experiențele pe care oamenii le-au trăit și pe care le-au scris.

„Campania CUPIDONadda a luat sfârșit, iar eu sunt extrem de fericită că am reușit să aducem împreună patru cupluri. Am compus cele 8 piese alături de echipa Baladda Records și ne bucurăm că am reușit să avem aceste rezultate. Am fost uimită de-a lungul campaniei de ce povești de dragoste au avut parte unele persoane. Atunci când am selectat poveștile, nu am ținut cont de vârstă sau orientare sexuală, iar acest lucru i-a încurajat pe oameni să ne scrie. Am primit peste 2000 de mesaje de la oameni din toată țara, însă, din păcate, am putut compune doar 8 episoade. Mă bucură enorm faptul că oamenilor le-a plăcut mult conceptul”, spune artista, încântată.

O piesă în 12 ore și Stările Addei

Adda nu este la primul proiect inedit. În 2017, artista a avut proiectul "O piesă în 12 ore", când a compus și a filmat videoclipul melodiei "Marea mea", iar totul a fost transmis live pe Facebook.

În 2018, Adda a lansat mai multe piese printre care "De Piatră", "Mama Soacră", cu un subiect inedit, "Mă Doare Inima" sau "Arde", colaborarea de succes cu Killa Fonic. Totodată, artista a oferit publicului trei sezoane din Stările Addei, serialul muzical ce a ajuns la inimile fanilor. Una dintre cele mai cunoscute piese rămâne "Lupii", care a adunat peste 30 de miloane de vizualizări pe YouTube.

Tehnologie

Cântăreți și creatori de conținut au participat la "Shorts - Unfiltered", un eveniment dedicat networking-ului, muzicii și inovației

Pe 14 octombrie 2024, Cat Music, YouTube și TRU [The Real You] au organizat "Shorts - Unfiltered", un eveniment ce a reunit peste 200 de influenceri, artiști și specialiști din domeniul marketingului online. Găsești în articol mai multe detalii despre acest demers.

Publicat

pe

Mark Stam în concert la "Shorts - Unfiltered"
Mark Stam în concert la "Shorts - Unfiltered" │ FOTO: Cat Music

"Shorts - Unfiltered" a fost marcat de prezentări captivante și discuții despre cele mai recente tendințe din industrie. YouTube a anunțat extinderea funcționalității Shorts, permițând utilizatorilor să creeze conținut de până la 3 minute, o schimbare ce promite să transforme dinamica platformei, iar participanții au avut ocazia să exploreze noi proiecte și să interacționeze cu nume de referință din muzică și creatori de conținut digital.

Evenimentul nu doar că a celebrat creativitatea creatorilor de conținut din România și a inovației în mediul digital, dar a și consolidat legăturile dintre artiști și branduri, promovând un spațiu de inspirație și descoperire a talentelor emergente și deschizând noi orizonturi pentru colaborări viitoare între creatori de conținut și branduri.

Ce vedete au participat la "Shorts - Unfilteres"?

Printre momentele deosebite s-au numărat și live show-urile susținute de artiști precum Cabron, Mark Stam și Tostogan'S, iar invitații s-au prezentat în ținute "Black & Red with a twist", accentuând atmosfera creativă a serii.

Printre participanți s-au numărat Azaleea Necula, Alex Cozma, Bianca Purcărea, Gabriela Bitiușca, Cristina Militaru, Cezara Cristescu, Marius Elisei, Alexandra Ungureanu, Jorge, Amna, Edward Maya, Adda, Catalin Rizea, JO, George Hora, Kamelia, Emy Alupei, Cleopatra Stratan, Edward Sanda și mulți alții, fiecare aducând o notă de diversitate și originalitate.

Despre Cat Music și TRU [The Real You]

Cat Music, una dintre cele mai de succes case de discuri din România, continuă să sprijine artiști talentați. Are un canal de YouTube cu peste 7,8 miliarde de vizualizări și 7,6 milioane de abonați, consolidându-și astfel statutul de lider în industria muzicală din România.

TRU [The Real You] este o divizie de influencer marketing sub egida Cat Music, care reunește cei mai fresh artiști și creatori de conținut din România. TRU acoperă diverse domenii de interes: modă & lifestyle, divertisment, gaming, muzică, gătit și educație. Din portofoliul TRU fac parte și influenceri precum Azaleea Necula, Marius Elisei, Bianca Purcărea, 3 Chestii, Cristina Militaru, Bianca Badea și mulți alții.

Citește în continuare

Trending