"Burn the Stage: The Movie" este un documentar de 83 de minute, care include clipuri extra care nu au fost date publicităţii până acum, din culisele concertelor recente. Grupul K-Pop a fost urmărit de o echipă de cameramani în cadrul turneului din 2017. Înregistrările de atunci au fost transformate în documentarul acesta, difuzat pe YouTube Premium.
"Burn The Stage" era iniţial o producţie originală YouTube (serie devenită film) lansată în cinematografe în noiembrie 2018, atrăgând peste 2 milioane de fani în peste 70 de regiuni de pe glob. Pe parcursul celor 83 de minute puteţi urmări momente din culise, secvenţe din concerte şi un narator vă va trece prin evoluţia trupei pe parcursul lui 2017.
Turneul "Wings" din 2017 a atras peste 550.000 de fani, care au participat la 40 de concerte în 19 oraşe din toată lumea. Are o apariţie specială şi Bang Si-Hyuk, CEO al casei de discuri Big Hit Entertainment, cu care colaborează BTS.
Fanii formaţiei au participat la numărătoarea inversă de pe YouTube prin funcţia de live chat global, discutând cu alţi fani K-pop. BTS rămâne prolifică, urmând să lanseze un nou film-concert, "BTS World Tour Love Yourself In Seoul". Acesta debuteza până la final de lună. Va avea cea mai amplă lansare de film-concert din istorie: 38.000 de cinematografe în 95 de ţări, începând cu 26 ianuarie.
Ultimul album BTS, "Love Yourself: Answer" a debutat pe locul întâi în Billboard 200. Acesta a fost al treilea release al boy band-ului în 2018, iar "Love Yourself: Tear"a debutat de asemenea pe locul întâi în Billboard 200 în iunie 2018. BTS este singura formaţie K-pop din istorie cu albume atât de sus în topuri.
Grupul de 7 membri este activ din 2013 şi a devenit atât de apreciat, încât a fost invitat să ţină un discurs la Naţiunile Unite, ca ambasador UNICEF. Băieţii au apărut pe coperta revistei "Time" tot în 2018. De asemenea BTS a fost celebritatea cu cele mai multe tweet-uri relaţionate în 2017.