Prima etapă de vânzare a abonamentelor UNTOLD 2019 a început miercuri pe 14 noiembrie 2018, de la ora 14:00 și s-a terminat subit. Primele 10.000 de tichete s-au epuizat în mai putin de 1 minut de la punerea lor în vânzare. Pentru că interesul a fost unul extrem de mare, organizatorii au decis să ofere fanilor un 1 minut în plus pe pagina de cumpărare, timp în care, încă 5000 de fani și-au achiziționat abonamentul pentru festivalul UNTOLD 2019. Acest lucru s-a petrecut înaintea comunicării vreunui headliner, ceea ce spune totul despre notorietatea festivalului de la Cluj-Napoca, ajuns la a cincea ediție. UNTOLD se va ține între 1 şi 4 august 2019.
Un abonament standard s-a vândut cu 99 de Euro plus taxe. Cu 5 Euro în plus cumpărătorul primea asigurarea returnării banilor în cazul imposibilității de a mai merge la eveniment. În ultima etapă de vânzare, abonamentul pentru cele 4 zile va ajunge să coste 169 de Euro plus taxe.
Prețurile de lansare UNTOLD 2019 au fost:
- Abonament Acces General - 99 Euro + taxe
- Abonament Acces General (Risk Free) - 104 Euro + taxe
- Abonament VIP (18+) - 269 Euro + taxe
Când se vor lansa noi abonamente la UNTOLD 2019?
Cea de-a doua etapă de vânzare a abonamentelor va începe pe 20 octombrie 2018, de la ora 14:00. E de așteptat ca și viitorul contigent să se epuizeze la fel de repede. Și cazarea va fi greu de găsit la vară, e cazul să căutaţi de acum cele mai bune oferte.
Pentru 2019, nu s-au confirmat încă nume, dar știm că Armin van Buuren a promis să revină după ce a mixat 7 ore în vară. UNTOLD a atras în 2018 peste 355.000 de spectatori în toate cele 4 zile de festival.
Urmărește Aftermovie-ul UNTOLD 2018
Pe 11 noiembrie, organizatorii au publicat și aftermovie-ul ediției din acest an. Clipul spectaculos ne prezintă în 4K şi la 50 de cadre pe secundă atmosfera şi culisele festivalului, dar şi cum s-a văzut de pe scenă marea de oameni adunaţi pentru a îi asculta printre alții pe Armin şi Black Eyed Peas.
UNTOLD a fost desemnat BEST MAJOR FESTIVAL în cadrul European Festival Awards 2015. Anul acesta festivalul este din nou nominalizat. O altă recunoaștere a venit din partea celui mai de seamă reprezentant național al industriei de marketing și comunicare, International Advertising Association Romania (IAA) care a oferit festivalului titlul de Brandul Anului 2015.