UPDATE: Cea de-a doua etapă de vânzare s-a finalizat în aproximativ 10 minute. S-au vândut peste 15.000 de abonamente, totalul general depășind astfel 30.000.
În prima etapă de vânzare, organizatorii au comercializat online 15.000 de abonamente într-un interval record de aproximativ 2-3 minute. Prin urmare, fanii celui mai mare festival din România trebuie să fie pe fază pentru a putea accesa în timp util platforma de vânzare, marți, 20 noiembrie, la ora 14:00.
Cumpărătorii au nevoie de un cod primit pe email după înregistrarea în prealabil pe untold.com.
O persoană poate rezerva până la 4 abonamente din categoriile de mai jos și are la dispoziție 2 zile pentru a le achita. Abonamentele trebuie plătite până joi, 22 noiembrie, ora 1700. După procesarea plății, abonamentele vor fi transmise pe mail în cel mult 7 zile.
Un tichet standard va putea fi cumpărat cu 109 de Euro plus taxe. În același timp, un abonament cu posibilitatea de returnare a banilor în cazul imposibilității de a mai ajunge la festival se vinde cu 114 Euro plus taxe. Acest tip de abonament poate fi anulat cel mai târziu cu 14 zile înaintea festivalului.
Prețuri abonamente UNTOLD 2019 - etapa a doua
- Abonament Acces General - 109 Euro + taxe
- Abonament Acces General (Risk Free) - 114 Euro + taxe
- Abonament VIP (18+) - 269 Euro + taxe
Abonamentul standard pentru cele 4 zile va ajunge să coste în final 169 de Euro plus taxe.
Cea de-a cincea ediție UNTOLD se va desfășura la Cluj-Napoca între 1 şi 4 august 2019. Nu a fost anunțat încă niciun hedaliner. Armin van Buuren a promis să revină după ce a mixat 7 ore în vară. UNTOLD a atras în 2018 peste 355.000 de spectatori în toate cele 4 zile de festival.
Urmărește Aftermovie-ul UNTOLD 2018
UNTOLD a fost desemnat BEST MAJOR FESTIVAL în cadrul European Festival Awards 2015. Anul acesta festivalul este din nou nominalizat. O altă recunoaștere a venit din partea celui mai de seamă reprezentant național al industriei de marketing și comunicare, International Advertising Association Romania (IAA) care a oferit festivalului titlul de Brandul Anului 2015.