Mihai Bendeac este noul prezentator X Factor - află primele declarații
Mihai Bendeac va fi noul prezentator al show-ului „X Factor“, după ce Răzvan şi Dani au renunţat la emisiune după o colaborare de şapte ani, fără a preciza însă motivele care au dus la această decizie.
Actorul a fost confirmat oficial ca noul prezentator al show-ului, ajuns la cel de-al optulea sezon. X Factor 2018 va difuzat de Antena 1 începând din această toamnă. Prima sarcină de prezentator a lui Mihai Bendeac este participarea la prima zi de audiții X Factor, pe 10 iulie, la Palatul Copiilor din București.
"Voi încerca pur şi simplu să trăiesc o experienţă, să ajut nişte oameni şi să mă vindec de anxietate şi timiditate. Rolul meu este de om. Sper să îi ajut pur şi simplu, fiind conştient că sunt alături de oameni care au un moment ca al meu: sunt fierţi de emoţie", a spus Bendeac
Emisiunea X Factor ar fi al treilea proiect al actorului în colaborare cu trustul Intact, după IUmor și Băieți de oraș. Mihai Bendeac a devenit celebru odată cu emisiunea "Mondenii", care a avut premiera în 2006, fiind difuzată timp de mai multe sezoane la Prima TV.
Juriul X Factor rămâne neschimbat
Dacă Vocea României a trecut prin schimbări, juriul X Factor a rămas neschimbat, din el făcând parte Delia, Horia Brenciu, Ștefan Bănică și Carla's Dreams. Aceștia au început căutările pentru a descoperi cine va fi câştigătorul sezonului cu numărul 8 al show-ului de la Antena 1.
În cel de-al şaptelea sezon, echipa Horia Brenciu a reuşit să cucerească pentru a doua oară marele premiu „X Factor“ alături de Jeremy Ragsdale.
X Factor este o competiție televizată care își propune să găsească noi talente muzicale vocale. Emisiunea face parte din franciza internațională The X Factor, al cărei format a fost creat în 2004 de Simon Cowell. Concurenții sunt selectați pe baza unor audiții cu public. În 2013 a câştigat Florin Ristei, elevul Deliei, în 2014 Horia Brenciu şi Adina Răducan au plecat acasă cu trofeul, în 2015 a fost rândul elevului lui Ştefan Bănică, Florin Răduţă, iar în 2016 Carla’s Dreams a descoperit „factorul X“ în Olga Verbiţchi.
Trofeul Vocea României 2024 și premiul de 100.000 de euro au ajuns la Aura Șova din echipa lui Tudor Chirilă. Finala competiției de voci a avut loc pe 20 decembrie, iar cei patru concurenți rămași în joc și-au scos toate armele din dotare pentru marele premiu. Te invităm să citești rezumatul ediției.
Aura Șova la Vocea României 2024 │ FOTO: Vocea României
Aura Șova a adus cea de-a șaptea victorie echipei Tudor Chirilă. În cadrul finalei Vocea României 2024, am avut parte de momente individuale ale fiecărui concurent din cele patru echipe, de momente muzicale ale concurenților alături de antrenorii lor, dar și duete ale finaliștilor împreună cu artiști cunoscuți. Astfel, fiecare echipă a încântat publicul cu câte trei interpretări.
Seara a fost deschisă de Lara Fabian cu o interpretare emoționantă a piesei "Je t'aime". Momentul artistei s-a potrivit perfect în cadrul unui final de sezon Vocea României. Artista a revenit pe scenă și a cântat "Je t'ai cherche".
Clasamentul final Vocea României 2024
Locul 1: Aura Șova Locul 2: Robert Lukian Locul 3: Raluca Moldoveanu Locul 4: Narcisa Badea
Rezumatul finalei Vocea României 2024
"Listen to Your Heart" a fost piesa care a dat startul competiției. Melodia a fost interpretată de Raluca Moldoveanu și antrenorii săi, Horia Brenciu și Theo Rose.
"Bai, ați început foarte mișto seara asta. Mi-a plăcut foarte mult felul în care au pus-o în valoare pe Raluca cei doi antrenori. Ați făcut o treabă extraordinară, te-ai ridicat deasupra vocilor lor", a spus Tudor Chirilă.
Theo Rose a mărturisit că nu le-a fost ușor să găsească o piesă care să se potrivească pe toate cele trei voci și, în același timp, să o evidențieze pe Raluca. S-a bucurat, însă, că le-a ieșit momentul și că au transmis un mesaj prin alegerea muzicală pe care au făcut-o.
Horia Brenciu a adăugat:
"Pentru noi această experiență a fost extraordinară!"
Primul solo din finala Vocea României a fost susținut de Aura Șova, din echipa lui Tudor Chirilă. Concurenta a interpretat melodia "It's All Coming Back to Me Now".
"Mă bucur tare pentru tine că ești în acest proces", a spus Theo Rose care prevede o carieră muzicală de succes pentru Aura.
În asentiment a fost și Smiley:
"Aura, cred că prezența ta aici nu e întâmplătoare. Mi se pare că ai toate datele să reușești în cariera de artist. Felicitări, ai avut o prestație foarte bună!"
Irina Rimes a apreciat versatilitatea vocii Aurei și a declarat că abia așteaptă să cânte iar împreună pe aceeași scenă.
"Mi s-a părut cea mai bună interpretare a ta. Seara ta abia începe", a spus Tudor Chirilă.
Primul invitat special al serii a fost Feli, care a cântat alături de Robert Lukian piesa "Die With a Smile" (Lady Gaga & Bruno Mars).
A urmat cel de-al doilea moment solo, de data aceasta din echipa Irinei Rimes. Narcisa Badea a electrizat audiența cu piesa "Focul".
"Narcisa, eu cred că ți se potrivește atât de mut această piesă, și mesajul ei în special. S-a văzut că focul arde în trupul și inima ta. Se vede că ești super pasionată și pasională în general. Ești foarte bună, îți stă foarte bine pe scenă", a spus Smiley.
Theo Rose a declarat:
"Ai atâta bucurie atunci când cânți și mă faci să mă simt așa bine când te văd în fața ochilor."
Antrenoarea Irina Rimes s-a declarat întristată că se termină concursul și nu mai are ocazia să creeze momente care mai de care mai speciale alături de Narcisa.
Tudor Chirilă și Aura Șova au cântat o poveste cu însemnătate prin intermediul compoziției "În țara în care m-am născut".
Chirilă a enumerat încă o dată motivele pentru care a ales-o pe Aura și i-a complimentat vocea specială, care se potrivește atât pe folclor, cât și pe muzica ușoară. Acesta a și fost scopul melodiei din acest duet: vocea concurentei să fie pusă în valoare de un chansonette special, cu influențe interbelice.
Raluca Moldoveanu a urcat din nou pe scenă, de această dată acompaniată de Bogdan Simion și Lăutarii de Mătase. Au interpretat "Mai ții minte, măi dragă Mărie" și "Sanie cu zurgălăi".
Interpretarea solo a lui Robert Lukian s-a derulat pe melodia "The Winner Takes It All". A părut ca o scenă dintr-un film în care protagonist este Robert și își cântă reușita în cariera muzicală.
"Ai o voce fantastică!", a spus Horia Brenciu, invitându-l pe Robert la reprezentația musical-ului "Mamma Mia" de la Sala Palatului.
Theo Rose a adăugat simplu:
"Te iubesc! Ești unul dintre preferații mei!"
Smiley a concluzionat:
"Am trăit momentul ăsta atât de intens alături de tine. Am stat cu niște emoții, parca era copilul meu pe scenă. Momentul tău a fost grandios pentru că vocea ta este grandioasă. Aș fi onorat să lucrez cu o voce ca a ta."
Narcisa Badea și Irina Rimes au interpretat în duet melodia "The Best".
"Aveți o chimie așa frumoasă! Ne-am bucurat de un moment foarte frumos!", a spus Theo Rose.
Irina Rimes s-a simțit onorată să cânte alături de Narcisa:
"Eu vreau doar să-ți mulțumesc pentru momentul ăsta!"
Aura Șova și Marius Manole au îmbinat muzica cu teatrul. "Vai, sărmana turturică" a fost cântată, recitată și trăită de cei doi protagoniști de pe scenă.
Pentru momentul solo, Raluca Moldoveanu a pregătit cea mai grea piesă pe care a cântat-o până acum, după cum însăși a declarat. A fost vorba despre "Il dolce suono".
"Cred că acest moment ți se potrivește atât de bine!", a spus Smiley, apreciind nebunia alegerii muzicale.
Tudor Chirilă a declarat:
"Ai o tehnică foarte bună, e un moment excelent! Felicitări pentru piesă!"
Theo a menționat:
"Mi-am ținut respirația aproape tot momentul. Raluca, pentru tine a meritat tot sezonul asta. Meriți tot ce e mai bun!"
Horia Brenciu a adăugat:
"Tu ai o voce nepământeană."
Smiley și Robert Lukian și-au unit vocile pentru "Oameni".
Mi se pare că cu această interpretare i-ați făcut cinste lui Aurelian Andreescu", a spus Irina Rimes.
Smiley a concluzionat:
"Sunt extrem de emoționat că am cântat această piesă, nu am cântat în viața mea așa ceva. Noroc că am cântat cu Robert. Este un mesaj pentru toți oamenii să fie mai iubitori, mai toleranți, să fim mai mult împreună pentru că împreună suntem puternici."
Narcisa Badea și Dan Bittman au încheiat finala celui de-al 12 sezon Vocea României. Cei doi au interpretat cântecul "Ochii tăi".
Câștigătorul de la Vocea României 2024 e ales vineri; Ce momente se pregătesc
Aura Șova, Narcisa Badea, Robert Lukian și Raluca Moldoveanu au pregătit câte trei momente speciale pentru marea finală de la Vocea României 2024. Află cine sunt invitații speciali cu care vor cânta concurenții și cum îți poți vota finalistul preferat. Câștigătorul trofeului Vocea României 2024 este ales de către public.
Antrenorii de la Vocea României 2024 │ FOTO: PRO TV
Vineri, 20 decembrie, de la 20:30, are loc marea finală a sezonului 12 Vocea României. Publicul va decide și anul acesta cine va fi câștigătorul trofeului și al premiului în valoare de 100.000 de euro.
Cei patru finaliști sunt:
Aura Șova, din echipa Tudor Chirilă,
Narcisa Badea, din echipa Irina Rimes,
Raluca Moldoveanu, din echipa Horia & Theo Rose,
Robert Lukian, din echipa Smiley.
Ce momente pregătesc finaliștii de la Vocea României 2024
Fiecare concurent va cânta, în finală, câte trei piese: una individuală, una alături de antrenori și una cu un invitat special.
Cine sunt invitații speciali ai finaliștilor de la Vocea României 2024
Aura Șova va interpreta o piesă alături de Marius Manole
Dan Bittman va urca pe scenă cu Narcisa Badea
Simion Bogdan - Mihai și Lăutarii de Mătase o vor susține pe Raluca Moldoveanu
Robert Lukian va cânta o piesă împreună cu Feli.
Lara Fabian urcă pe scena de la Vocea României 2024
În 2024, Vocea României o va întâmpina cu brațele deschise pe una dintre cele mai îndrăgite artiste ale lumii. Lara Fabian revine în țara noastră, special pentru a urca pe scena emisiunii.
Lara Fabiansau Lara Crokaert, pe numele său real, s-a născut în Etterbeek (Bruxelles - Belgia) și a început să compună muzică în 1978, după ce a primit de la părinți un pian. În 1986 a înregistrat primul său single, "L’Aziza est en pleurs" atunci având deja în palmares premiul întâi la concursul Le Tremplin de Bruxelles. Doi ani mai târziu a devenit cunoscută la nivel internațional cu piesa "Croire" cu care a reprezentat Luxemburg la Eurovision.
Cariera artistei a fost marcată de 16 albume, numeroase piese de succes, concerte sold out și milioane de fani. Anul trecut, Lara Fabian a încântat publicul bucureștean cu o apariție specială în cadrul unui concert aniversar dedicat maestrului Gheorghe Zamfir. Evenimentul a avut loc pe Stadionul Arcul de Triumf.
Cum votezi concurentul preferat
Câștigătorul sezonului 12 Vocea României va fi decis de public. Cei de acasă își pot vota favoriții prin SMS la 1444 sau, online, pe vot.protv.ro. Conform regulamentului, votul se desfășoară exclusiv pe teritoriul României, în ceea ce privește votul prin SMS și pe întreg teritoriul lumii, în ceea ce privește votul online.
Recenzie "Căsătoria" lui Mihai Bendeac: shaorma lui Stanislavski, grotescul "împiedicatului"
Nimeni nu dorea mai mult decât mine ca filmul "Căsătoria", regizat de Mihai Bendeac să fie un hit. Am apreciat nu neapărat ce face Bendeac în "În Puii Mei" sau "Băieţi de Oraş", cât subtilităţile şi throwback-urile ascunse pe acolo, dincolo de suprafaţa de Nicuşor de la Brăila şi Andrei Versace. Speram să sap strat peste strat în "Căsătoria" şi să găsesc ceva spumos. În fapt, e cam ceea ce vezi în trailer, dar nu vă dau verdictul de acum.
Povestea nu e deloc bine legată. Fie sunt eu stricat de filmele de la Hollywood şi bolnav de ADHD, că simt nevoia să urmăresc mai multe sub-poveşti simultan, fie avem un storytelling ciuntit aici. Sau ciuntit la montaj... Pur şi simplu nu sunt iţe, nu avem un "arc" al personajelor. E doar o bulă de câteva zile, în care se întâmplă lucruri. Nu există planul 2, 3, 4 al poveştii.
Am văzut câteva podcasturi cu Mihai Bendeac şi mi-a lăsat impresia că de fapt protagonistul joacă într-un film (un film despre film ca superbul "Restul e Tacere"), în care preia rolul cartoforului care o vrăjeşte pe o cucoană certată cu estetica. În realitate... "What you see is what you get". Asta e povestea: un dependent de jocuri de noroc şi cei doi prieteni ai săi merg să ceară mâna unei fete de bani gata, o fată bătrână, care avea dificultăţi în a găsi mire... care să o iubească pe bune.
De aici rezulta un comic de situaţie....
Actorie
Nu îl cred pe Liviu Pintileasa ca protagonist.... deloc. Are aceeaşi problemă în a juca în comedii ca şi Iulian Postelnicu. Are o mină tragică, angulară, umbre ale arcadelor sale care îl fac bun de personaj negativ, de vampir, de zbir. M-am uitat peste filmografia sa şi recunosc că nu l-am reţinut nici măcar din filmele în care l-am văzut. Consider că Mihai Bendeac ar fi trebuit să îşi aleagă un Nicu Banea, un Vizante, chiar şi un Mircea Bravo în rolul protagonistului. Mai împiedicat şi naiv, dar poate că i-ar fi putut injecta nişte şiretenie, din care Pintileasa are din plin.
De departe cea mai bună actorie o face chiar Mihai Bendeac. Prin simplul fapt că... nu joacă. Dacă viaţa l-ar fi lovit pe Bendeac într-un mod similar ca pe personajul său, cam aşa s-ar fi purtat. De altfel asta ne şi învaţă Stanislavski, care spune următoarele "Actorul se întreabă: „Ce aș face eu dacă aș fi în această situație?” pentru a se conecta mai profund cu circumstanțele personajului."
Constantul abuz fizic pe care îl suferă Bendeac e un tribut cât casa adus filmelor lui Charlie Chaplin, Stan şi Bran, Benny Hill, poate şi Three Stooges.
Vlad Drăgulin e blocat în personajul unui Nicuşor de la Brăila, pe care îl împleteşte cu Igor-ul unui Dracula, stropind peste nişte umilință, teamă şi comportament de "gâgă". E poate cel mai naiv personaj din film.
Gloria Găitan a fost savuroasă în rolul Lidoşcăi, chit că i s-a dat un rol ingrat. Mereu când îmi scormonesc memoria să mă gândesc la "actori mari care nu ar fi trebuit umiliţi aşa", îmi amintesc de Eva Green în Penny Dreadful. Posedată de demoni, contorsionată oribil, foarte slabă, stropită cu furtun cu jet puternic şi chinuită cu exorcizări jumătate de sezon. Înţeleg să suferi pentru artă, dar chiar aşa!? Partea bună e ca nimeni nu o recunoaşte pe Gloria în costumul ei de Frankenstein, Yeti feminin, piperat cu tot ce poate avea mai neatractiv o fiinţă umană: de la respiraţie urât mirositoare, la o forţă supraomeneasca şi părţi diforme ale trupului.
Dar hei, cineva a găsit-o frumoasă... şi aici ajungem la surpriza filmului pentru mine: Lucian Ionescu aka personajul Pufulete. Cel care chiar o adoră pe Lidoşca. M-a lăsat cu gura căscată şi aproape mi-a smuls, nu o lacrimă, un mic vapor emis de ochi, deşi am văzut o comedie aici. Micul său monolog dinspre final, zis cu ochii ăia mari de Puss in Boots, ai unui om mai aproape de Quasimodo şi Nosferatu decât de un Gigi sau Mache m-a uimit.
Deşi a avut momente de răutate şi invidie şi a fost poziţionat ca un drăcuşor pus pe fapte rele, până la urmă a fost cel mai vertical, onest şi pasional personaj. Pur şi bine intenţionat, demascând răul. Şi evident, ca în viaţa reală a fost... pedepsit pentru asta.
Cinematografie/Efecte speciale
Am o problemă cu ritmul, cu pacing-ul acestui film. E foarte sacadat şi are ritm de teatru "ta-na-na na-na-na... na-na na-na-na". Nu are tranziţii destule, sărim dintr-o zonă în alta şi dintr-un moment în altul al zilei şi oraşului în mod brutal. Nu îmi e clar nici în ce perioadă istorică ne aflăm. Aş fi zis interbelic, dar văd Balenciaga în picioare. Dacă ar fi să zic pe la 1800 şi ceva, văd bulversat trăsuri cu un Sergey Mizil ca şofer cu aerul unui barbugiu downloadabil ca skin în Angry Birds.
Iluminarea e bine făcută, decorurile să zicem că sunt OK atunci când ancorăm în interbelic, dar grotescul personajelor e dus la extrem şi dincolo de el. Înţeleg să înzestrezi un personaj cu 2-3-4 trope ale avutului, ale beizadelei, ale bogatului scârbavnic. Dar nici măcar Bromania în "Candidatul Perfect" nu le avea chiar pe toate. Nu înţeleg deloc necesitatatea dinţilor metalici "de aur" ai chiaburilor, dar şi nevoia unor dinţi atât de strâmbi pentru Lidoşca.
Să zicem că înălţimea sa redutabilă o înţeleg, iar jumătate din glumele despre ea sunt pe (de) (auto)bază de putere fizică. Culmea e că nu îmi displac total costumele sale. Dar cele ale părinţilor săi... cred că nu le-ar purta nici mafioata din "Taximetrişti". Bendeac şi Drăgulin, dar şi Pintileasa îmbrăcaţi impecabil apropo, direct din recuzita UNATC circa... Caragiale.
Coloana sonoră
E o problemă şi cu editarea audio: atunci când cântă Ilona Brezoianu, volumul şi sincronizarea buzelor sale cu melodia sunt date peste cap. Unele replici se aud prea tare, altele prea încet. Trebuie să recunosc totuşi că mi s-ar părut genial, mega savuros să îl aud pe Omul cu Tourette făcându-şi micile ticuri în fundal, în vreme ce cânta la pian Lidoşca.
Pe coloana sonoră avem şi Loredana, Nicole Cherry, avem şi manele, avem şi Alex Velea parcă, mă mir că nu avem şi trap. E şi ceva romanţă, muzică de epocă, oricare ar fi epoca respectivă.
Concluzii
Momentul meu preferat din film e gluma lui Bendeac despre tabloul cu porcul. Umorul constă în evident aici, în absurd, în grotesc. Doar că se duc lucrurile la nivelul 1000, când era suficient vreo... 15. E până şi o secvenţă tip Breaking Bad, care nu ştiu pentru cine e, de ce şi prin ce metode a fost făcută. Filmul nu e nici mai bogat, nici mai sărac prin ea.
Problema lui "Căsătoria" e că încearcă prea din greu şi prea mult să fie de toate. Nu poţi să îmi dai şi Stanislavski şi manele şi Drăgulin fiind sluga perfectă, împiedicatul Chaplin al lui Bendeac, Loredana, Sergey Mizil, un Yeti feminin dizgraţios şi două arhetipuri de cocalari ultra bogaţi. Toate într-o oră şi 50 de minute. E un bombardament de personaje, arhetipuri, care odată ce se ciocnesc, parcă îngheaţă în timp şi nu ştiu să relaţioneze unul cu altul.
Consider că o re-editare a filmului, cu umblat la sunet, la continuitatea scenelor şi poate şi la grotescul familiei Lidoşcăi i-ar creşte cota puţin. Şi nu m-ar supăra nici un Extended Cut, care să insiste pe aventurile celor 3 protagonişti în lumea păcănelelor, pokerului şi a ce mai învârt ei. Iar Anca Dinicu a fost irosită pe un clişeu de chelneriţă de birt...
În dorinţa de a împăca bătrâni, copii, adolescenţi şi cam orice segment de public Bendeac nu împacă 100% pe nimeni. Cine înţelege faza cu Stanislavski nu o să se bucure de grotesc, cine înţelege faza cu Breaking Bad nu prea merge la filmul ăsta. Cine vine pentru Balenciaga, manele şi Nicuşor de la Brăila, e deranjat de "Take, Ianke și Cadîr"-ismul acestui film. Cumva îi alienezi pe toţi, dar nici nu creezi ceva memorabil.