InfoMusic a aflat mai multe despre noul proiect în cadrul unei conferințe de presă cu invitați precum Ralf Lulsdorf (Head of International Music Marketing, Telekom Germania), Frantisek Mala (Director Executiv Marketing Rezidențial și Vânzări Naționale, Telekom România) și Ruxandra Rau (Director Brand & Communication Strategy, Telekom România).
Telekom Electronic Beats a împlinit deja 18 ani de inițiative în muzica electronică prin concerte, evenimente speciale și colaborări cu nume mari precum Depeche Mode sau Gorillaz. Prin intermediul lui, se dorește crearea unei relații între oameni prin muzică, coordonatorul proiectului susținând că orașul București se apropie ca stil de Berlin și are potențialul de a deveni un oraș la fel eclectic, mai ales datorită interesului din ultimii ani pentru festivaluri și promovarea muzicii electronice.
"România este a cincea țară în care lansăm acest proiect și am ales capitala fiindcă ni s-a părut că Bucureștiul este unul dintre acele orașe pline de viață din Europa de Est. De asemenea, scena muzicii electronice este în plină dezvoltare." (Ralf Lulsdorf)
Inițial au organizat un eveniment în 2016 pentru a înțelege exact cât potențial are țara noastră în ceea ce privește muzica electronică, iar reprezentantul de la Telekom Germania crede că peste un an, Bucureștiul va în top alături de alte orașe cunoscute pentru excelența în muzică. În ceea ce privește artiștii aleși, Ralf a mai spus că este un mix între cei cunoscuți și cei la început de drum, care au nevoie de un spațiu în care să își prezinte muzica.
"Este întotdeauna o combinație de influențe, avem o echipă care se ocupă de partea de booking, însă uneori mi se întâmplă să găsesc un articol despre cineva sau o piesă bună pe care o punem pe listă, ca mai apoi să aflăm mai multe despre artist și să îl invităm să concerteze."
Ruxandra Rău, Directorul de branding, strategie și comunicare Telekom România a declarat că acest proiect reprezintă, în primul rând, o experiență pentru clienți și noi posibilități de comunicare și interacțiune prin muzică.
“Telekom Electronic Beats este un proiect a cărui lansare ne bucură și ne obligă în același timp. Ne obligă pentru că venim în fața publicului din România cu o promisiune, o promisiune că vom avea un program consistent și consecvent care nu se va termina după evenimentul de mâine și poimâine. Este o platformă care ne dorim să reziste în timp, o platformă prin care să comunicăm și să interacționăm cu iubitorii muzicii din România.” a mai spus Ruxandra Rau.
Acest proiect se dorește a fi o experiență de 360 de grade pentru targetul millennials în special. Scopul lansării acestei platforme la noi în țară este acela de “a pune România pe scena celor mai cool experiențe urbane din Europa”. Pe platforma online va fi atât conținut local, cât și internațional, alături de muzică, trenduri culturale, modă sau lifestyle. Vor exista evenimente dedicate și parteneriate cu festivaluri precum Electric Castle sau Citadela.
Ruxandra Rau promite că după concertele din Control vor urma și alte surprize pentru iubitorii muzicii electronice.
"Vom avea o serie de de evenimente pe care o să le anunțăm ulterior pe platformele noastre. În primul rând, vor fi evenimente create special de Telekom Electronic Beats pentru piața din România și nu mă refer numai la București, ne vom întâlni și cu publicul din alte orașe."
În ceea ce privește evenimentul din Control, headlinerii internaționali au fost aleși de reprezentanții din Germania, iar artiștii locali au fost recomandați de reprezentanții Telekom din țară în funcție de audiență, stil muzical sau istoria din spate. Se dorește creșterea echității pe targetul millennials, dar și o poveste a brandului bine construită, alături de activări speciale în cadrul festivalurilor precum o scenă specială pe care vor urca artiștii Telekom Electronic Beats.
"Nu avem niște criterii foarte clare și foarte restrictive ca să spunem că vrem numai acești artiști sau alții. Așa cum am spus e foarte importantă reacția pieței din România și relevanța ei. Nu avem o rețetă pe care să o luăm și să o aplicăm din Germania sau din alte țări pentru că situația în piață este diferită, publicul de muzică electronică e diferit și evenimentele din zona de muzică electronică sunt diferite de la o țară la alta." (Ruxandra Rău)