Prin intermediul unei serii de workshop-uri și dezbateri la care vor participa peste 50 de speakeri din România și din lume, Mastering the Music Business aduce informații relevante atât pentru artiștii care participă la conferință, cât și pentru echipele lor. Printre subiectele ediției de anul acesta se numără modalitățile prin care muzica poate aduce profit, strategiile de marketing online, plasarea melodiilor în mediile specifice. Nu vor fi ocolite nici poveștile de succes legate de muzica indie, festivaluri, conținutul muzical de la radio, jurnalismul muzical, exemplele de bune practici și multe altele.
Ediția din acest an își îndreptă atenția asupra pieței internaționale de muzică dintr-o nouă perspectivă, iar show-urile live, MMB Live Showcase, nu puteau lipsi. Sesiunea de spectacole live este o oportunitate pentru artiștii debutanți care își pot contura prezența pe scena muzicală românească și pot performa în fața unui public format din profesioniști ai domeniului de pe plan local si european, ceea ce le poate aduce viitoare colaborări.
Există un total de 10 sloturi libere. Trupele selectate se vor bucura de oportunitatea de a-și prezenta showcase-urile în unul dintre cele mai cunoscute spații dedicate muzicii live din București, dar vor primi și bilete de acces la conferință, valabile toate cele 3 zile, la toate dezbaterile, prezentările și workshop-urile planificate pentru această ediție. Cazarea pe durata evenimentului, mai exact pentru două nopți, poate fi asigurată contra cost, la cerere.
Înscrierile se fac până la data de 18 februarie 2018. MMB Live Showcase se adresează doar artiștilor și trupelor care interpretează muzică originală. Nu sunt acceptați artiști sau trupe de cover-uri.
La ediția anterioară a MMB au participat artiști și producători precum Smiley, Șerban Cazan și Vladimir Coman-Popescu.