Urmărește-ne în Social Media

Concerte & turnee

Beyonce lucrează la piese noi și ar putea pregăti un turneu

La doar o lună după ce a dat naștere gemenilor, Beyonce lucrează deja la un material discografic nou și pregătește un turneu surpriză.

Publicat

pe

Beyonce
Beyonce

Artista nu plănuiește să stea prea mult în “concediul de maternitate”, se simte inspirată să fie în ipostaza de mamă pentru a doua oară și a început deja să lucreze în studio la câteva piese noi. Beyonce plănuiește să își surprindă fanii cu un nou turneu, aceasta urmând să dea mai multe detalii în curând.

Ultimele concerte din cadrul Formation World Tour s-au întins pe o perioadă de șapte luni, între aprile și noiembrie 2016; astfel, artista și-a promovat ultimul album, „Lemonade”.

Cel de-al șaselea album de studio are un mix de genuri muzicale, de la R&B la pop, reggae, blues, rock, hip hop, soul, funk, americana, country, gospel, electronic și trap. Pe albumul „Lemonade”, Beyonce are colaborări cu artiști precum James Blake, Kendrick Lamar, The Weeknd sau Jack White.

Comentează

Lifestyle

Beyonce a lansat o marcă de whisky în onoarea străbunicului său

Beyonce a îmbinat creativitatea cu spiritul antreprenorial și a lansat propria marcă de whisky, intitulată "SirDavis". Despre semnificația numelui și alte detalii despre băutură găsești în articol.

Publicat

pe

Beyonce - Be Alive (Oscar 2022)
Beyonce - Be Alive (Oscar 2022) │ FOTO: captură YouTube

Beyonce a lansat "SirDavis", o marcă de whisky creată în onoarea străbunicului său. Artista a colaborat cu o renumită companie franceză din domeniul produselor de lux și cu distilatorul Dr. Bill Lumsden pentru a-și dezvolta propriul profil aromatic de whisky.

"SirDavis" are o valoare sentimentală pentru Beyonce, celebrându-l pe străbunicul ei patern, Davis Hogue, un fabricant de alcool din perioada prohibiției. Obișnuia să ascundă sticle de alcool la ferma sa pe care să le găsească apoi prietenii și familia.

Noul whisky SirDavis este descris ca o "armonie de condimente cu note sublime de fructe" și se vinde cu 89 de dolari sticla. Momentan, este disponibil doar pentru precomandă, dar va ajunge în magazinele din SUA, Londra, Paris și Tokyo, precum și în anumite aeroporturi, începând din septembrie.

La o zi după lansarea brand-ului, Beyonce a publicat pe Instagram o serie de fotografii: cu ea ținând în mână un pahar de "SirDavis" și imaginea sticlei ce încorporează silueta unui cal. Acest detaliu duce cu gândul la coperta albumelor "Renaissance" și "Cowboy Carter".

Beyonce este cea mai nouă vedeta care a intrat în industria alcoolului. Cardi B, Ciara, Luke Bryan, Blake Shelton, Nick Jonas sau Katy Perry au lansat diverse băuturi - rom, tequila, vodcă și cocktailuri virgine.

Citește în continuare

Trending