Urmărește-ne în Social Media

Industria muzicala

"Doar pe a ta", piesa lui Edward Sanda cu Ioana Ignat, este cea mai descărcată melodie românească de pe iTunes

"Doar pe a ta", piesa de debut al lui Edward Sanda, înregistrată împreună cu Ioana Ignat, este cea mai descărcată melodie românească de pe iTunes. Single-ul este, de asemenea, în top 10 difuzări radio și TV.

Publicat

pe

Edward Sanda feat. Ioana Ignat - Doar pe a ta
Edward Sanda feat. Ioana Ignat - Doar pe a ta

Edward Sanda și Ioana Ignat au reușit într-o perioadă scurtă de timp să se facă auziți peste tot cu piesa “Doar pe a ta”: la radio-uri, tv, în cluburi și pe plajă. Lansată în urmă cu două luni, piesa compusă de Sandor Biro a adunat peste 7 milioane de vizualizări pe YouTube, intrând în top 10 difuzări radio și TV. Melodia este, de asemenea, în top 5 piese căutate prin Shazam, fiind totodată cea mai descărcată piesă românească de pe iTunes.

Pentru Edward Sanda, această melodie marchează debutul său, artistul începând colaborarea cu Famous Production în 2016. Pasiunea lui Edward pentru muzică a apărut încă din copilărie, la 10 ani a începând să cânte ca toboșar într-o formație de muzică rock. Dorința de a cânta la mai multe instrumente l-a determinat să studieze singur și astfel a descoperit, treptat, frumusețea fiecărui instrument. De atunci, Edward a participat la mai multe concursuri și festivaluri de muzică, iar acum se numără printre cei mai promițători artiști români ai noului val.

Ioana Ignat s-a făcut remarcată odată cu participarea la “Vocea României”, unde a ajuns în finală, fiind una dintre preferatele publicului. Tânăra artistă, în vârstă de doar 18 ani, a învățat să cânte la chitară de pe internet. A urmat apoi cursuri de bas și contrabas, cochetând în paralel și cu modelling-ul. La începutul anului 2017, a lansat primul ei single oficial, ”Mă dezîndrăgostesc”, melodie al cărei videoclip a depășit 3 milioane de vizionări

O altă piesă apreciată vara aceasta este ”Mă întreabă inima”, noua colaborare a lui Randi cu Jo. Clipul melodiei a fost săptămâni la rând în top trending pe YouTube, în doar o lună de la lansare reușind să ajungă la 8 milioane de vizionări.

Comentează

Tehnologie

Cântăreți și creatori de conținut au participat la "Shorts - Unfiltered", un eveniment dedicat networking-ului, muzicii și inovației

Pe 14 octombrie 2024, Cat Music, YouTube și TRU [The Real You] au organizat "Shorts - Unfiltered", un eveniment ce a reunit peste 200 de influenceri, artiști și specialiști din domeniul marketingului online. Găsești în articol mai multe detalii despre acest demers.

Publicat

pe

Mark Stam în concert la "Shorts - Unfiltered"
Mark Stam în concert la "Shorts - Unfiltered" │ FOTO: Cat Music

"Shorts - Unfiltered" a fost marcat de prezentări captivante și discuții despre cele mai recente tendințe din industrie. YouTube a anunțat extinderea funcționalității Shorts, permițând utilizatorilor să creeze conținut de până la 3 minute, o schimbare ce promite să transforme dinamica platformei, iar participanții au avut ocazia să exploreze noi proiecte și să interacționeze cu nume de referință din muzică și creatori de conținut digital.

Evenimentul nu doar că a celebrat creativitatea creatorilor de conținut din România și a inovației în mediul digital, dar a și consolidat legăturile dintre artiști și branduri, promovând un spațiu de inspirație și descoperire a talentelor emergente și deschizând noi orizonturi pentru colaborări viitoare între creatori de conținut și branduri.

Ce vedete au participat la "Shorts - Unfilteres"?

Printre momentele deosebite s-au numărat și live show-urile susținute de artiști precum Cabron, Mark Stam și Tostogan'S, iar invitații s-au prezentat în ținute "Black & Red with a twist", accentuând atmosfera creativă a serii.

Printre participanți s-au numărat Azaleea Necula, Alex Cozma, Bianca Purcărea, Gabriela Bitiușca, Cristina Militaru, Cezara Cristescu, Marius Elisei, Alexandra Ungureanu, Jorge, Amna, Edward Maya, Adda, Catalin Rizea, JO, George Hora, Kamelia, Emy Alupei, Cleopatra Stratan, Edward Sanda și mulți alții, fiecare aducând o notă de diversitate și originalitate.

Despre Cat Music și TRU [The Real You]

Cat Music, una dintre cele mai de succes case de discuri din România, continuă să sprijine artiști talentați. Are un canal de YouTube cu peste 7,8 miliarde de vizualizări și 7,6 milioane de abonați, consolidându-și astfel statutul de lider în industria muzicală din România.

TRU [The Real You] este o divizie de influencer marketing sub egida Cat Music, care reunește cei mai fresh artiști și creatori de conținut din România. TRU acoperă diverse domenii de interes: modă & lifestyle, divertisment, gaming, muzică, gătit și educație. Din portofoliul TRU fac parte și influenceri precum Azaleea Necula, Marius Elisei, Bianca Purcărea, 3 Chestii, Cristina Militaru, Bianca Badea și mulți alții.

Citește în continuare

Trending