Urmărește-ne în Social Media

Industria muzicala

Un hit Spice Girls a devenit imnul unei campanii care susține egalitatea între femei și bărbați

O nouă campanie denumită #WhatIReallyReallyWant a fost inițiată la începutul acestei veri și urmărește obținerea egalității de drepturi între femei și bărbați. Un videoclip de promovare al proiectului a fost realizat recent, iar imnul acestuia este hitul - „Wannabe”, al trupei Spice Girls.

Publicat

pe

Hitul „Wannabe” al celor de la Spice Girls a devenit imnul campaniei #WhatIReallyReallyWant, inițiate de Global Goals. Proiectul urmărește obținerea egalității între femei și bărbați, și este susținut de artiste precum Victoria Beckham, Emma Bunton, Melanie Chisholm, Emma Watson și Paloma Faith.

Videoclipul de prezentare al campaniei este inspirat de cel lansat în anii '90, însă de această dată artistele britanice au fost înlocuite cu o serie de celebrități internaționale, printre care: actrița de la Bollywood - Jacqueline Fernandez,  cântăreața nigeriană - Seyi Shay, solistele din Africa de Sud -  Gigi Lamayne și Monoea, dansatoarea americancă -  Larsen Thompson, și coregrafa canadiancă - Taylor Hatala.

Videoclipul, regizat de MJ Delaney, vine însoțit de câteva mesaje, cum ar fi: protejarea femeilor împotriva violenței, șanse egale de educație, lupta împotriva mariajelor între minori și câștigarea egalității de drepturi între femei și bărbați, pe piața muncii.

Wannabe”, single-ul de debut al trupei Spice Girls, a fost lansat în 1996 și a ocupat prima poziție în topurile din Statele Unite și Marea Britanie. Anul acesta s-au împlinit 20 de ani de la prima difuzare a piesei, iar studiile efectuate de Spotify au arătat că Londra este orașul în care melodia s-a ascultat de cele mai multe ori, fiind urmat apoi de Mexico City și Sao Paolo.

Comentează

Trending