Urmărește-ne în Social Media

Muzică nouă

Icona Pop a lansat piesa "F U" - AUDIO

Duo-ul suedez Icona Pop, cunoscut publicului datorită succesului înregistrat cu single-ul "I love It", a lansat o nouă piesă, intitulată sugestiv ”F U”. Melodia va fi inclusă pe următorul album al grupului, așteptat pe piață anul acesta.

Publicat

pe

Icona Pop
Icona Pop

Icona Pop țintește spre vârful clasamentelor cu noul single "F U". Deși titlul este format din inițialele uneia dintre cele mai populare înjurături, tonul melodiei nu este unul înțepător, ci din contră, chiar jovial. Fetele de la Icona Pop au depășit momentul despărțirii cu fruntea sus, hotărând să se simtă bine indiferent de cât de urât s-ar fi purtat cel / cei la care se face referire în piesă.

„"F U"” este cel de-al 3-lea single dezvăluit de pe albumul în lucru al duo-ului, după ”Emergency” și ”Someone Who Can Dance”. Noul material discografic va fi lansat anul acesta, prin intermediul TEN, Big Beat și Atlantic Records.

Icona Pop - "F U" - AUDIO

Duo-ul Icona Pop a dat startul vârtejului electro-pop-house-punk în 2009, când Caroline Hjelt și Aino Jawo s-au hotărât să creeze muzică care „să le provoace să râdă și să plângă în același timp”. Single-ul de debut, „Manners„, a apărut în 2011, fiind inclus pe materialul „Nights Like This„, produs de Mercury Records. Deși piesa a prins la public, succesul comercial a fost atins în 2012, odată cu single-ul „I Love It„. Compus de Patrik Berger, Linus Eklöw și Charlotte Aitchison, single-ul a schimbat cu totul parametrii în care funcționa trupa.

„E ca un haos îmbibat de creativitate. Cam așa am simțit toată experiența de când l-am lansat (single-ul „I Love It„): călătorim peste tot în jurul lumii, ne trezim în orașe diferite, întâlnim o grămadă de oameni nebuni și amuzanți. Mi-aș dori să pot rămâne în starea asta de „nu îmi pasă de nimic” / „I Love It” pentru totdeauna”, a mărturisit Hjelt pentru Interview Magazine.

Popularitatea câștigată prin intermediul single-ului „I Love It” le-a adus celor două invitații în emisiuni precum „Late Night with Jimmy Fallon” și „Good Morning America”, piesa fiind difuzată de asemenea în seriale precum „The Vampire Diaries”, „Girls” și „Glee” și în spoturi pentru Coca-Cola, ShoeDazzle și Samsung Galaxy S4. Suedezele s-au remarcat și la capitolul modă, fiind apreciate în presă pentru stilul lor inedit.

Trending